![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tering, wat een gave wedstrijd dit. ![]() ![]() |
|
quote: Zo hoort dat ook. Als je een beetje gespannen bent van tevoren, dan presteer je op het moment suprème des te beter. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: ??????? is in de kroeg hangen en schreeuwen tegenwoordig ook al preseteren? bizar In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Melchiot vermoedelijk in de basis. Waarom?? ![]() |
|
Heb in mijn poultje een 0-0 voorspeld bij Frankrijk-Roemenie. Gaat wel goed komen zo. En ik begin ook steeds meer vertrouwen te krijgen in een goede afloop voor Nederland, want Frankrijk ziet er erg hulpeloos uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
En je had gelijk, jezus wat een kutwedstrijd zeg. Ik gun het die Fransen wel dat ze niet gewonnen hebben. Hoop dat het zometeen wat spannender wordt. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: stiekem +1 trouwens, dus ik bén wel een nederlander! ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: wat is de eindstand dan? Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
0-0 toch? edit: lezen is moeilijk, dat was een poultje ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-06-2008 19:59] Je moeder. ![]() |
|
hahaha, weer een zooi plekken omhoog. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
landverrader!1 Je moeder. ![]() |
|
nou en, voor die paar zilverlingen doe ik alles, daar mag je me zelfs judas voor noemen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
judas! te makkelijk ![]() hm, stiekem is mijn hoop wel iets teruggekeerd. heeeeel misschien wint nederland nog wel met een dom gelukje ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Yep. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
lol! nee, italie gaat gewoon winnen vanavond, met 1-0 of 2-0, maakt me niet zoveel uit als oranje maar niet scoort. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Bouhlarouz!!! En Kuyt + van Nistelrooij + Sneijder ![]() ![]() |
|
was letterlijk ![]() ![]() heerlijk tukkie gedaan... ![]() |
|
tocj Kuyt!? beters! ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
mooi dat is kat in t bakkie voor die pizza vreters, en voor mij. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: raymond! trash reiniers carcass cd! ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:godver,als je het maar laat! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Landverrader! ![]() |
|
![]() anyway, ik ga zo langzaamaan eens richting de kroeg ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:nou en. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |