|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verdorie die Turken spelen toch leuk voetbal hoor. Ik denk dat ongeacht de uitslag van vanavond deze beide teams gemakkelijk van zowel Zwitserland als Tjechie moeten kunnen winnen. Dus dat wordt dan Portugal en Turkije door. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
oooo... binnenkantje paal signature |
|
Inderdaad, briljant momentje van Ronaldo. De vingertoppen van de keeper maakten net het verschil. Echt een leuke wedstrijd dit [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-06-2008 21:28] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zeker! Turkije! |
|
quote: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
penal ni gekregen ok, die kon er ook in aan de andere kant [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-06-2008 21:54] signature |
|
(Geen t.v bij de hand) Hoeveel staat het intussen? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Oeh! Jezus wat een fout daar zeg! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
0-0, maar in kansen denk ik 3-1 voor Portugal. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Tshechie - Zwitserland net ook gezien, wel aardige pot voetbal van de Tsjechen niet geweldig, denk dat ze er in de kwartfinale wel uitliggen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Die Tjechen halen de kwartfinale niet, zowel Portugal als Turkije zien er veel beter uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
er zijn meer plaatsen in de kwartfinale hoor En ze speelden best aardig, met een beetje geluk halen ze het wel hoor. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Erm, Portugal en Turkije zitten in dezelfde groep, dus als zij doorgaan ligt Tjechie eruit in de groepsfase... Zoals de Tjechen vanavond speelden geef ik ze geen schijn van kans tegen Turkije of Portugal. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
o, shit dacht dat ze in verschillende groep zaten Heb die schema's niet gecheckt Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
mooi mooi mooi signature |
|
Nou ja, vanavond is de eerste speelavond, dus alle teams die vandaag spelen komen uit dezelfde groep. Portugal gescoord, 1-0. Hele mooie goal She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
die zal ik dan nog wel mee kunnen pikken in de 216362356452728972983232 nabeschouwingen straks. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Tering, weer op de lat! Portugal komt op stoom. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
mooi! signature |
|
2-0 Portugal. Wel verdiend ook, ze zien er sterk uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Verdiend, maar toch wel jammer, hehe. |
|
2 wedstrijden gezien...was er niet over te spreken dus ga der weinig woorden aan vuil maken, behalve , wat is die ronaldo toch een vuiile rat.hopelijk krijgt ie de volgende wedstrijd zo'n schop dat ie er de rest van het EK uit leg. Anyway. Morgen het echte werk. ben benieuwd wat onze Duitse vrienden kunnen tegen de polen. Normaal zou je zeggen kat in t bakkie maar ik ben der nog niet gerust op.... Fuck the world and fuck you |
|
Ik vond Portugal - Turkije toch wel een aardige wedstrijd en ik ben nog steeds van mening dat Portugal de finale gaat halen. |
|
Kan beter, Portugal, maar in de eerste helft was het soms OK. Ronaldo heerscht. Turkije verdient het niet om door te gaan, wat een saaie ploeg. De 2-0 lijkt me verdiend. Ik vond de Portugezen niet eens zo heel irritant, op die Scolari na dan, maar da's geen nieuws. Ik hoop op een stunt van de Zwitsers tegen Turkije en Portugal, zal nog wel moeilijk worden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |