|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat een kans vr Polen signature |
|
Matig ploegje dat Polen. Hoe zijn die eerste kunnen eindigen in een poule met Portugal en Servie? |
|
quote:*2 signature |
|
Hehe, die Polen En wat was dat Duitse Volkslied toch weer mooi om te horen. Als Duitsland nou nog 1 keer scoort heb ik de volle mep te pakken. Fuck the world and fuck you |
|
Kutmoffen headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Jammer, ook al zijn de meeste erg aardig, het blijven toch teringmoffen. Ik had het Leo wel gegund. Vanmiddag ook weer, wat zei hij nou toch over journalisten, iets van: "Let them talk. Ave Caesar. Bye." [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-06-2008 23:38] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
je doet alsof het al gedaan is voor de polen, M... Fuck the world and fuck you |
|
Gedaan is het allerminst. Kut blijft het wel. Terechte winst al vond ik het vreemd dat Smolarek afgefloten was en die volksdeutsch in de eerste helft niet. Maar goed. Ik hoorde dat die volksdeutsch laatst een restaurant in Polen met iemand bezocht en vriendelijk verozcht werd om het te verlaten. Volksliste onderteknaars zijn niet welkom. Haha. Goeie actie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar ik had t Leo enorm gegund; jammer dus.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kroatië was maar zwakjes. Duitsland degelijk, maar ik vond Polen bij momenten toch goed meevoetballen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Polen vond ik toch zeer mooie kansen creeren..Helaas bleef het daar alleen bij Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat is alvast 1 goed voorspelde uitslag. [/Nostradamus] Bruce Banner |
|
Van Basten doet geheimzinnig en heeft 'iets leuks' Bondscoach Marco van Basten bleef zondagavond na de training in Bern geheimzinnig doen over de opstelling van het Nederlands elftal voor het duel met Italië van maandag. Tijdens de oefensessie in het Wankdorf stadion viel geen basis te ontwaren voor het treffen met de Squadra Azzurra. Van Basten wilde namelijk niets prijsgeven. 'Dit is een heel belangrijke wedstrijd. We willen de tegenstander niet wijzer maken. Als dit ons twee procent kan helpen, dan is het dat waard.' De bondscoach verklaarde dat Arjen Robben ook het duel met Frankrijk moet missen door zijn liesblessure. Op de vraag wie in de aanval de verwachte basisplaats van Robben zal innemen, antwoordde hij glimlachend: 'Daar hebben we een heel leuke oplossing voor.' Daaraan voegde Van Basten desgevraagd toe dat Robin van Persie mogelijk in aanmerking komt voor een basisplaats, ook al had de bondscoach eerder verklaard dat Italië voor de Arsenal-aanvaller te vroeg zou komen. 'Maar hij zit er inmiddels wel dichtbij.' Van Persie is net hersteld van een dijbeenblessure. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Haha, geniaal ja. |
|
Ben wel erg benieuwd naar de prestatie van Nederland straks. Hoop dat ze winnen maar vrees van niet..Nu ja, jullie doen tenminste mee. Wij zullen hier in België moeten wachten tot we zelf nog eens een EK of WK organiseren om nog eens mee te kunnen doen Gokje: 0-1 voor Italië |
|
ik gok het toch op een 1-1, Nederland is ondanks de afwezigheid van Robben nog steeds best sterk voorin, en waarschijnlijk wordt van Persie zijn invaller, als ik het bericht hierboven lees, dus dat zit wel goed! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Het wordt gewoon een aftastende 0-0. Maar ik hoop op vuurwerk en dat Marco zichzelf wisselt in minuut 89 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het wordt 2-1 voor Nederland. |
|
quote:dat heb ik ook staan. Toch zegt men gevoel me steeds meer dat het een 1-0 overwinning voor de italianen gaat worden.zeker als hun vroeg mochten scoren, dan gooien ze gewoon alles dicht. Fuck the world and fuck you |
|
Mooi man. Mijn collega, die vorige week al aangaf de wedstrijd vanavond met vrienden te kijken en dat hij nog een tent moest opzetten in de tuin, heeft zich vandaag ziek gemeld vanwege een 'griepje'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waarom is dat dan ? ik zou het persoonlijk zelf niet doen, maar denk je nou echt dat die collega van je de enige is die dat doet ? En heb jij je zelf nooit ziek gemeld nadat je weer eens een keer was wezen zuipen en je je braq voelde ? nou ?? Fuck the world and fuck you |
|
Nee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
geloof ik geen reet van, maar na die post van je ken je moeilijk anders beweren natuurlijk. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |