![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar lees jij dat dan? Ook als Nederlanders het doen zijn het een stel mongolen. ![]() Ik ga namelijk mijn fucking buren niet lastigvallen met mijn feestgevier. Niet nu, ook niet als NL wereldkampioen wordt....... ![]() |
|
Ah pardon dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Apology accepted! ![]() ![]() |
|
quote: Hier in stadsdeel de Baarsjes anders, dikke prima. Leuk hoor, dat spontane feest in alle straten. Morgen maar even langs bij mijn vrienden van Doner Land om hartelijk te feliciteren. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Mijn kroegbazen zullen ook wel in alle staten zijn ja ![]() ![]() |
|
Hehe, ik was meer voor Tsjechiƫ, maar door dat fantastische einde maakt het me eigenlijk helemaal niets meer uit. Als de Turken er wat zin in hadden, speelden ze offensief toch stukken beter dan de Tsjechen eigenlijk. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ...zeker omdat het hier in de binnenstad net Turkije II is... ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Je bedoelt halve finale? Deze twee landen kunnen namelijk in de kwartfinale niet tegen elkaar uitkomen, omdat respectievelijk Kroatie en Portugal groepswinnaars zijn. Wel een stunt van Turkije! ![]() ![]() |
|
Hoezo in de vergetelheid geraakt..? Huntelaar vergeten na training LAUSANNE - Klaas-Jan Huntelaar stond zondag na afloop van de training moederziel alleen op het voorplein van het Stade Olympique in Lausanne. Bondscoach Marco van Basten en zijn ploeggenoten van het Nederlands elftal bleken zonder de spits van Ajax op weg naar het hotel. "We waren in de veronderstelling dat alle spelers in de bus zaten, maar later kwamen we er achter dat Klaas-Jan er niet was", verklaarde Van Basten het misverstand. De bondscoach vertelde ook dat Huntelaar uiteindelijk door een auto naar het hotel is gebracht. Van Basten rekent de aanvaller niets aan. Hij hoeft zelfs geen mop te vertellen. "Het is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden", aldus de bondscoach. "We hadden al een paar keer gefloten en dachten dat iedereen er al was. Dat was dus niet het geval." The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: He, mijn fout, om de een of andere reden had ik het idee dat Duitsland nog wel als groepshoofd naar boven zou komen drijven, maar dat kan uiteraard niet door het onderlinge resultaat met Kroatie. Gaat niet gebeuren dan, want de Turken hebben geen schijn van kans tegen de Kroaten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Smerige stinkaziaten. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wie? ![]() |
|
quote: Turken. spelfout weggehaald... ![]() |
|
hadden die tjechen maar beter moeten spelen.... ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: Smerig: check Stink: Check Aziaten: ? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ik ben nog steeds van mening dat ze Koller hadden moeten wisselen, na de 2 - 0, voor Baros. Dat had meer druk op de defensie van de Turken gezet doordat de Tsjechen counter mogelijkheden zouden krijgen. Koller is gewoon te oud en niet snel genoeg daarvoor. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Messentrekkers ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-06-2008 17:24] ![]() |
|
quote: Ja. Laat ze hun aub zo snel mogelijk bij Azie aansluiten. Turkije hoort niet bij Europa. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nou Varanus, dat is wel erg kort door de bocht. Toch een beetje je geschiedenis oppoetsen, want het Ottomaanse rijk was op zeker moment een van de grootste en meest invloedrijke Europese mogendheden. Dat de Islam een steeds grotere invloed lijkt te krijgen in dit van oudsher toch erg imponerende Europese bolwerk is inderdaad betreurenswaardig, maar om het daarom meteen als Aziatisch af te doen gaat wel erg ver. Zelfs Arabisch vind ik al een discutabele benaming. Kun je Rusland ook Aziatisch gaan noemen, vanwege het feit dat wat achtergebleven provincies zich ver in die richting uitstrekken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik wou net zeggen, als FC Luch-Energiya Vladivostok kampioen wordt, heb je goede kans dat je voor de Champions League naar de andere kant van de wereld mag vliegen :D dan zou ik toch liever naar Istanbul willen haha. Turkije heeft trouwens de scheiding tussen kerk en staat ook prima begrepen ![]() Ik had het niet van de Turken verwacht, ik heb ze duidelijk onderschat. In de 2e en 3e wedstrijd hebben ze gevochten als leeuwen, mooi dat dat beloond wordt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Friesland hoort ook niet bij Nederland, maar Heerenveen mag toch in de eredivisie meespelen ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ach, een hekel aan buitenlanders speelt een grote rol he ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Deutschland! Deutschland! die kut oostenrijkers gaander met 3-0 aan ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik hoop het ook! Wat? 5-0 ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |