|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
die heeft het al eens gedaan..lijkt me niet. Fuck the world and fuck you |
|
quote: +1 Je moeder. |
|
Ja, dat kan ook ja. |
|
quote: Huub Stevens, Bert van Marwijk of Martin Jol. Liever nog Hiddink, maar die zal het wel niet doen. |
|
quote: Doe maar niet! |
|
quote:Foppe! |
|
Ik denk dat Foppe's benadering zeer goed werkt voor jonge spelers, maar dat dat gaat botsen met zelfbewuste, mondige topspelers. Misschien is Co Adriaanse een optie? |
|
quote: Dat zijn 3 typische clubtrainers. Echt een prut-keuze voor bondcoach. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Noem eens drie beteren dan |
|
Je hebt een coach nodig met gezag over een spelersgroep, dus iemand met veel status en een goede omgang met de media. Je hoeft niet iemand te hebben die spelers aanwijzingen kan geven of zo, want je hebt al de beschikking over een ervaren en gevorderde groep. Daarom vind ik bijv De Haan ook niet geschikt voor Oranje (maar wel erg voor Jong Oranje). Ook geen Adriaanse, Ten Cate, Jol, Stevens oid. Persoonlijk zie ik het liefst een type Hiddink, Beenhakker of Neeskens. Ook Ronald Koeman zou ik geen ongeschikte keuze vinden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:leg uit |
|
René Vandereycken ligt hier klaar in de solden, neen? Toch liever niet? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: quote: quote: :') !! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ok, ik meen hieruit te begrijpen dat jullie hem liever niet hebben? Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik snap écht niet hoe jij het presteert om écht elke dag om 1:34 online te komen. :') |
|
Routine ! Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Het was nu toch 1:43, kip? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Rusland-Engeland 2-1 Engeland nog 1 wedstrijd te gaan en Rusland 2, met Rusland 2 punten achte rop engeland en israel en andorra voor de boeg. Als Rusland die wint ligt Engeland er dus gewoon uit She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zoals ik zei, een bondscoach hoeft geen spelers beter te maken maar in korte tijd in staat zijn een team te creeren. Neeskens heeft ervaring als assistent-coach op 3 grote toernooien ('98 onder Hiddink en 2000 onder Rijkaard voor Oranje en 2006 onder Hiddink voor Australie). Hij heeft ongetwijfeld het respect van de spelersgroep aangezien hij zelf een van de grootste vedettes uit de vaderlandse geschiedenis is. Ik vind het feit dat hij 2 maal op nationaal niveau nauw samengewerkt heeft met Hiddink, toch een van de meest succesvolle internationale coaches aller tijden (en kijk nou ook maar weer naar Rusland!) ook erg interessant. Dus waarom niet Neeskens? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-10-2007 19:13] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: |
|
quote:Inderdaad ja! Da's op zich wel erg jammer eigenlijk...maar mooi voor Rusland. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat een duivelskunstenaar is die Guus Hiddink toch!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En vantevoren roepen dat de keuze voor een kunstgrasveld en vlak vantevoren sproeien niet opzettelijk was She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |