|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als onafhankelijke partij gok ik op 2-2. Maar ik ben er al elke keer totaal naast geweest dus het wordt waarschijnlijk alles behalve een gelijkspel.. |
|
ik heb geloof ik 1-0 voor oranje, maar ik wacht nog even, ik kan het nog veranderen..ik wacht even wat onze johan derksen, de heer M. over deze wedstrijd te vertellen heeft. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben geneigd 1-1 te zeggen, hoewel ik ook wel wat voor een 2-1 voel. Voor de goeien dan, wel te verstaan. |
|
Holy mac wat een klap! Maar dit wordt zeker een leuke wedstrijd, mochten die twee Roemenen nog opstaan |
|
Tering zwg, twee goals binnen een minuut 1-1 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Godverdomme, zit ik even te schijten. |
|
quote:Ik dacht dat ze tegen Italie met 0-1 zouden verliezen dus ik waag me nu aan geen enkele voorspelling meer En vanavond wedstrijd kijken in Dynamo. Zin in |
|
Ik zeg 2-0 Nederland. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Vanavond kijken met Klompie en Moon in 't Beugeltje! Heb der ook zin in en ik waag met toch aan een 2-0! |
|
Geloof je echt dat Frankrijk zo slecht zal spelen dat ze helemaal niet tot scoren komen waar Nederland dat wel doet? |
|
Ja. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik geloof in de verdediging en ik geloof in Van Der Sar. Ja dus, ook hier! Oh ja en in de wedstrijd tegen Italië heerschte Bouhlarouz echt de pan uit, wat een verdediger, geweldig!! [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 13-06-2008 19:35] |
|
quote: Ik zat al die tijd te kijken, maar blijf maar 0-0, ik zap even 3 minuten weg, staat het opeens 1-1 Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Penalty voor Roemenie She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
NOOIT |
|
Gestopt door Buffon She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dan was je als wereldkampioen toch wel echt afgedroogd. Terug naar Nederland - Frankrijk: Ik heb toch nog steeds niet zo'n vertrouwen in onze verdediging dat spelers al Ribery vrijwel ongevaarlijk zullen blijven vanavond. Nederland heeft zeker de capaciteit het te winnen, maar met 2-0, dat weet ik niet. We zullen zien. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-06-2008 19:47] |
|
beetje bizar dat de straten hier vol hangen met turkse vlaggen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Er stond hier zonet een hele dikke glimmende BMW, met Kroatische vlaggetjes er op/aan. Dan heb je wel lef, na gisteren. Bruce Banner |
|
Nou, Italië - Roemenië geëindigd in 1-1. Heb de wedstrijd niet gevolgd, maar goeie zaak. Wat is Italië - Frankrijk laatst eigenlijk geworden? |
|
die is nog niet gespeeld... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: In de brand steken. |
|
quote:0-0, Italie won na strafschoppen |
|
quote:Jij snapt helemaal niks, dat is erger Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |