![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als onafhankelijke partij gok ik op 2-2. Maar ik ben er al elke keer totaal naast geweest dus het wordt waarschijnlijk alles behalve een gelijkspel.. ![]() |
|
ik heb geloof ik 1-0 voor oranje, maar ik wacht nog even, ik kan het nog veranderen..ik wacht even wat onze johan derksen, de heer M. over deze wedstrijd te vertellen heeft. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik ben geneigd 1-1 te zeggen, hoewel ik ook wel wat voor een 2-1 voel. Voor de goeien dan, wel te verstaan. ![]() |
|
Holy mac wat een klap! Maar dit wordt zeker een leuke wedstrijd, mochten die twee Roemenen nog opstaan ![]() ![]() |
|
Tering zwg, twee goals binnen een minuut ![]() 1-1 ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Godverdomme, zit ik even te schijten. ![]() |
|
quote:Ik dacht dat ze tegen Italie met 0-1 zouden verliezen dus ik waag me nu aan geen enkele voorspelling meer ![]() En vanavond wedstrijd kijken in Dynamo. Zin in ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zeg 2-0 Nederland. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Vanavond kijken met Klompie en Moon in 't Beugeltje! Heb der ook zin in en ik waag met toch aan een 2-0! ![]() ![]() |
|
Geloof je echt dat Frankrijk zo slecht zal spelen dat ze helemaal niet tot scoren komen waar Nederland dat wel doet? ![]() |
|
Ja. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik geloof in de verdediging en ik geloof in Van Der Sar. Ja dus, ook hier! ![]() Oh ja en in de wedstrijd tegen Italië heerschte Bouhlarouz echt de pan uit, wat een verdediger, geweldig!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 13-06-2008 19:35] ![]() |
|
quote: Ik zat al die tijd te kijken, maar blijf maar 0-0, ik zap even 3 minuten weg, staat het opeens 1-1 ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Penalty voor Roemenie ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
NOOIT ![]() |
|
Gestopt door Buffon ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Dan was je als wereldkampioen toch wel echt afgedroogd. Terug naar Nederland - Frankrijk: Ik heb toch nog steeds niet zo'n vertrouwen in onze verdediging dat spelers al Ribery vrijwel ongevaarlijk zullen blijven vanavond. Nederland heeft zeker de capaciteit het te winnen, maar met 2-0, dat weet ik niet. We zullen zien. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-06-2008 19:47] ![]() |
|
beetje bizar dat de straten hier vol hangen met turkse vlaggen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Er stond hier zonet een hele dikke glimmende BMW, met Kroatische vlaggetjes er op/aan. Dan heb je wel lef, na gisteren. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nou, Italië - Roemenië geëindigd in 1-1. Heb de wedstrijd niet gevolgd, maar goeie zaak. ![]() Wat is Italië - Frankrijk laatst eigenlijk geworden? ![]() |
|
die is nog niet gespeeld... ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
quote: In de brand steken. ![]() |
|
quote:0-0, Italie won na strafschoppen ![]() |
|
quote:Jij snapt helemaal niks, dat is erger Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |