![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Belgen kunnen zich veel beter met pedofilie bezig houden, daar zijn ze veel beter in, Voetbal is voor deze knakkers niet weg gelegd Against God and Government ![]() |
|
quote:Was jij al geboren toen? ![]() ![]() |
|
Mij staat hij nog voor de geest. Mijn grote held (tot op de dag van vandaag nog steeds ![]() Ik ben zelfs nog bij een van de eerste wedstrijden van Romario in NL geweest. Moet ergens eind 1987 geweest zijn ofzo ![]() ![]() |
|
Wat een ellende. ![]() |
|
Laten we hopen op een betere tweede helft, de enige kansen die ik heb gezien waren voor Roemenië. Mijn aversie tegen bondscoach Van Basten is nog meer aan het groeien... ![]() |
|
Nu heb ik 't zelfs gehad met 'm. Wat een brevet van onvermogen. Emanuelson voor Landzaat ![]() ![]() Om maar niet beginnen over waarom hij uberhaupt begint met ontzettend matige spelers als Bouma, Landzaat en Jaliens. ![]() |
|
Jezus, hoe moeten we op zo'n manier ooit tegen grootmachten als Frankrijk opboksen?! ![]() |
|
Je zou maar Belg zijn ![]() ![]() |
|
quote: idd ![]() Het was me weer wat ... hoe Van Buyten ooit bij Bayern geraakt is blijft me een raadsel als ik hem voor de nationale ploeg zie spelen. opvallende uitslagen: Kazachstan - Servië 2-1 Griekenland - Turkije 1-4 Israël - Engeland 0-0 Tsjechië - Duitsland 1-2 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Tsjechië - Duitsland 1-2 Dat is toch niet zo opvallend? ![]() |
|
Neen, maar ik vind het gewoon jammer dat de Duitsers gewonnen hebben ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Landzaat, Jaliens en De Cler zijn uit de selectie gegooid voor het duel tegen Slovenië van as. woensdag. Goede zet (hoewel ik het bij De Cler niet helemaal snap), maar ik snap niet waarom hij Jaliens de hele wedstrijd laat staan en Landzaat tachtig minuten. Beste opstelling met deze selectie imho: ---Stekelenburg--- Bouhlarouz-Mathijsen-Gio --De Zeeuw--Heitinga Vd Vaart-Sneijder-Seedorf ---Kuijt---Babel En mocht Babel het slecht doen, dan kan in de rust Koevermans er altijd nog in. ![]() |
|
Hoppa. ---------Timmer--- --Bouhlarouz-Mathijsen-Emanuelson- --------Heitinga--- --Vd Vaart--Sneijder--Seedorf- --Robben--Huntelaar--Babel- ![]() |
|
---Stekelenburg--- Heitinga-Bouhlarouz-Mathijsen-Gio --De Zeeuw-- Seedorf-Sneijder-vd Vaart ---Huntelaar---Babel--- Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
---Stekelenburg--- Heitinga-Bouhlarouz-Mathijsen-Gio (al had ik liever De Cler gezien) Seedorf---Sneijder---vd Vaart Kuijt---Huntelaar---Robben ![]() |
|
quote: Maar dat zou inhouden dat Kuijt weer als een veredelde rechtsbuiten speelt. Dan kan je beter gewoon Babel neerzetten. Het meest ideale lijkt me nog om Kuijt met v. Nistelrooy in de spits neer te gooien en dan v. Persie daar vlak achter. ![]() |
|
quote:Sowieso van Persie ten alle tijden in de basis. Ook eeuweig zonde inderdaad van Van Nistelrooij en van Bommel want die horen er ook in. Ook moet Jaap Stam niet zeiken. Utopische opstelling: ------------vd Sar------ Ooijer - Stam - Bhoularouz - De Cler van Persie - Van Bommel - Seedorf - Robben van Nistelrooij - Kuijt Daarmee moet je toch van iedereen kunnen winnen of niet dan? ![]() |
|
Ik vat trouwens maar niet waarom v Basten de Cler naar huis gestuurd heeft. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Omdat die een te eigen wil had? ![]() |
|
quote: Dan zou ik Robben er nog uitgooien en vd Vaart erin. Gewoon zonder buitenspelers en dan v. Persie achter de spitsen zetten waar hij kan afwisselen met vd Vaart. ![]() |
|
quote:Ik ben nooit een liefhebber van Van Basten als bondscoach geweest. Hoe gek moet je het maken dat Stam, Van Nistelrooij, Van Bommel en Cocu geen zin meer hebben om international te zijn ![]() ![]() |
|
Cocu was toch gestopt bij het Nederlands elftal omdat hij toch een dagje ouder begint te worden? Maargoed, zeker wat van Nistelrooij betreft eeuwige zonde, Hopelijk is Hiddink snel klaar met Rusland en kan hij dan Nederlands elftal doen... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote:Klopt geloof ik wel ja maar dat neemt niet weg dat een goede bondscoach ervoor jou moeten kunnen zorgen dat een speler op een dergelijke beslissing terugkomt en het een eer vindt om voor de nationale ploeg te spelen en kost wat kost wereldkampioen wil worden. Teddy Sheringham en Peter Shilton stonden volgens mij op hun veertigste ook nog in de Engelse ploeg. Het kan dus wel degelijk. Alleen niet als de coach Van Basten heet.. ![]() |
|
Hmmm... toch al enkele post geleden alweer dat gelachen is met de Rode duivels... Opnieuw dus want ze verdienen niet beter!! Positief is wel dat we nu definitief zeker weten, dat we ons op het EK niet belachelijk gaan maken ![]() Dus.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |