|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat zal sowieso een goede strijd opleveren. Dat wordt nog een mooie grap als zij gelijkspelen en Roemenie verliest. |
|
Hartstichting adviseert fans te dribbelen in de rust Uitgegeven: 13 June 2008 15:00 Laatst gewijzigd: 13 June 2008 15:00 AMSTERDAM - Het Nederlands Elftal treedt vrijdagavond aan tegen Frankrijk en dat gaat voor veel supporters gepaard met veel zenuwen en een snelle hartslag. In Zwitserland adviseert de Hartstichting in de rust even te gaan dribbelen. In een brochure die de stichting heeft verspreid, getiteld ‘1-0 voor het hart’, krijgen de supporterstips om een hartaanval te voorkomen. Een combinatie alcohol, sigaretten, vet voedsel en stress kan funest zijn, zegt de stichting, die maandag al een soortgelijk advies gaf voor de wedstrijd tegen Italië. In de rust even met een bal door de huiskamer dribbelen laat de hartslag zakken, aldus de stichting. © NUsport Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voetbal is straks net zo verboden als heroine ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tering wat een match.. En wat is die van de Sar goed. Bij Ajax vond ik het een hondekop, maar hij heeft z`n krediet terug. Tering wat een drank, teringlam sms met varanus Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik heb er geen woorden voor... |
|
Van de Sar is ook echt geweldig!! Het is de lichtinval ;') |
|
+1 Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben benieuwd of Van Basten met reservespelers gaat spelen tegen Roemenië. Het is misschien wel leuk om Timmer tussen de palen te zetten, dan weet de aanval dat ze minstens 4 doelpunten moeten maken om te winnen. Ook een uitdaging. |
|
2-0 toen ik ging pissen, kom ik daarna weer is het 3-1 ik dacht ben ik nu al zo dronken dat ik andere cijfertjes zie Maargoed Against God and Government |
|
Lol @Deadly Dutch...en nog mooier dat al die lui die zaten te *&^%$#@@ op de kwalificatie wedstrijden dat het zo kut was die hoor of zie je niet meer. wat een figuren. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 14-06-2008 11:59] Fuck the world and fuck you |
|
Twee maal kippenvel: http://www.youtube.com/watch?v=WClyH6ZXyjM http://www.youtube.com/watch?v=NCurpqnPFLM |
|
Jack van Gelder, wat een held! Against God and Government |
|
omdat ie lacoste draagt ? Fuck the world and fuck you |
|
Wat een geweldige wedstrijd weer!!! Na die 1-0 kregen we het ff lastig, maar dan is er altijd nog Van der Sar! Die goal van Robben mocht er ook zijn zeg . Prachtig gewoon! |
|
quote: Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, ooooooooh Dennis Bergkamp, AAAAAH meer op die manier Against God and Government |
|
quote: Haha ik had precies hetzelfde Ik ging naar de wc toen had frankrijk gescoord en daarna oranje en ik heb het gemist Het is de lichtinval ;') |
|
quote: |
|
quote: Geniaal verslag van Jack!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote:O jawel hoor |
|
quote:Wanneer heb je je volgende les M. na posten ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Zucht..laat ik het dan zo maar eens zeggen..ja, ik ben voor oranje, maar al die napraters kunnen me rug op. is het dan zo moeilijk ? jullie weten wel wie ik bedoel. Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb Oranje onder Van Basten altijd bijzonder ruk gevonden, ik voorspelde vooraf dat ze poule niet eens zouden overleven maar ik moet eerlijk bekennen dat ik meer dan aangenaam verrast ben en met volle teugen in mijn EK-shirt van 1992 genoten heb van beide wedstrijden . |
|
92, diehard!!!! ik durf te wedden dat de meesten die hier posten dat niet eens gezien hebben. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |