|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Against God and Government |
|
quote: Helemaal niet, maar ik heb wel een hartgrondige bloedhoerenhekel aan dat achterlijke baltrap-spelletje quote: De reden voor de massa-hysterie ontgaat me volledig. Het is toch "maar een spelletje". Kom op zeg! "Panem et circenses" |
|
quote: Brood & spelen, Snaack; opium voor t volk! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Gamma. Ik vind het tamelijk achterlijk om daar voor te vallen. quote: Ik dacht dat aan die uitspraak "religie; " vooraf dient te gaan. |
|
quote: Tja, ieder zijn meug natuurlijk, maar er zullen ook vast genoeg mensen zijn die metal "maar een beetje gebrul" vinden. Nederlanders zijn geen al te chauvinistisch volkje, maar als je land zich intermationaal op welk vlak dan ook goed profileert dan mag je daar toch best trots op zijn? Voor mij en vele anderen is voetbal overigens niet 'zomaar een spelletje'. Ik heb N.E.C. met de paplepel ingegoten gekregen en ik sta op en ga slapen me die club (bijna letterlijk, want de N.E.C. websites zijn de eerste en laatste dingen die ik dagelijks bekijk). Voetbal is gewoon een prachtige emotiesport, en dat voel je of dat voel je niet. Drummen is toch ook maar een beetje op een velletje slaan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Fucking mooi. |
|
Holland entzaubert Weltmeister Italien Es war DER Knaller der Vorrunde. Er brachte DIE Sensation! Ein Rausch in Oranje! Ein Triumph für Kapitän van der Vaart! Die Holländer fertigen Weltmeister Italien 3:0 ab. Niederlande überirdisch, nix da mit Bella Italia! Das hätte keiner geglaubt. Italien kassiert die höchste EM-Niederlage und findet sich auf dem letzten Gruppenplatz wieder. Grande Katastophe. Ein temporeiches Spiel mit Holland-Magie – und einem Aufreger-Treffer. So ein Abseits-doch-nicht-Abseits-Tor hat man noch nie bei einer EM gesehen. Doch erst mal hat sich van Nistelrooy den Fairness-Preis verdient. Italien-Torwart Buffon versucht zu klären, berührt den Holländer im Strafraum (18.). Aber er fällt nicht. Sechs Minuten später trifft er wirklich – und bringt ganz Italien in Rage. Riesen-Wirbel um diesen Treffer: Flanke Snejider, van Nistelrooy hält den Fuß hin. Die Führung, obwohl der Holländer auf den ersten Blick klar im Abseits steht. Italien schreit auf, Luca Toni holt sich wegen Meckerns Gelb ab. Warum aber zählt das Tor? Italiens Abwehrspieler Christian Panucci lag nach einem Zusammenprall mit Torwart Buffon hinter der Toraus-Linie, hob somit laut Fifa-Regel die Abseits-Stellung auf. Against God and Government |
|
quote: Haha wat hautain, jij weet net zo goed hoe leuk het is om als een mongool te zuipen en te brullen. En als je dat doet verkleed als gaylord, op de melodie van een Kinderen Voor Kinderen-liedje mag het zeker wel? Heerlijke avond gehad, veel te kort geslapen. De opstelling tegen de Fransozen: Edje in de goal. Verdediging Van Bronckhorst, Ooijer, Bouhlarouz (held!!), Heitinga. Middenveld de Jong en Engelaar als controleurs, van der Vaart, Sneijder en Van Persie aanvallend. Van Nistelrooij in de spits. Als het dan niet loopt kan Kuijt erin voor van Persie. Of misschien moet Kuijt maar beginnen. Tering zeg, wat liep het goed gisteren voorin. Zin in vrijdag!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: +1 quote: +1 quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik moet nu al lachen om het gezeik van Jenje Idd, wat een voetbal werd er gespeeld, ik had het niet verwacht maar wat lekker is dit! Vrijdag een uurtje eerder weg om de match helemaal te kunnen zien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fantastische wedstrijd! Ook echt een keer mooi voetbal om naar te kijken. Helden van de avond: * Bouhlarouz * Sneijder * Van Nistelrooy * Van der Sar!! (wat een wereldkeeper!) |
|
Ik hou totaal niet van voetbal maar gister toch stiekem tegen de tv zitten scheeuwen Nou waneer is de volgende wedstrijd want dat hou ik allemaal niet bij... Het is de lichtinval ;') |
|
Die Roemenen houden ook de nul tegen Italie en gaan denk ik lachend door naar de kwartfinales Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik wist niet wat ik zag, Nederland speelde als team. En zoals gebruikelijk is het Nederlandse volk weer helemaal omgeslagen in euforie, om later de deksel op de neus te krijgen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Goeie wedstrijd. Cruciale redding van vdSar op de inzet van Pirlo...met 2-1 heb je een totaal andere wedstrijd de laatste 10 minuten. Zelfs Matthijssen was in de tweede helft niet echt slecht............ quote: Op de BBC waren ze tijdens MOTD daar niet mee eens. Volgens hun mag een verdediger zich niet *bewust* aan het spel onttrekken. Hiervan was geen sprake omdat Panucci echt getorpedeerd was door Buffon. Poolse media die ik snel heb gechecked zijn verdeeld, sommige zeggen wel buitenspel, andere geen. Zelf ben ik geneigd om met de BBC mee te gaan omdat zij het altijd het beste weten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik dacht altijd dat de BBC jou opbelden in dit soort gevallen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
BBC weet het altijd het beste. Ik vond het echt spannend gisteren, en ik was aangenaam verrast door de vechtlust van het Nederlands elftal. Waar ik anders nog wel eens de indruk heb dat ze bij een voorsprong wat verslappen, kreeg ik nu het gevoel dat ze tot de laatste minuut doorknokten voor nóg een doelpunt. Fight! Fight! Fight! Die instelling geeft goede hoop voor de volgende wedstrijden. Ik ben heel benieuwd. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Bewust getorpedeerd dus. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Vrijdag tegen Frankrijk, echt wel dat ik ga kijken!!! |
|
Nouja maar weer kijken dan hehe Het is de lichtinval ;') |
|
hoeveel is het geworden? signature |
|
quote: Een mooie legitieme reden om heel hard tegen de tv te schreeuwen en pretenderen dat je het allemaal wel beter weet dan Van Basten.... |
|
quote: Al zou ik willen, ga ik er nog niet aan ontkomen... Ik ben dan namelijk in de Arena. (Nederland - Frankrijk is zeg maar de tweede support act van Bon Jovi... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: WTF? doelman die zijn verdediger schopt of zo??? signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |