|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hiddink |
|
Best okee tot dusverre, jammer van die kans van Sneijder. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Sneijder speelt een goede wedstrijd. Leuke, boeiende wedstrijd tot nu toe, het schort alleen nog weleens aan de verdediging en die dweil van een Jaliens moet er per direct af. |
|
quote: + 1 En ik heb me voorgenomen om me kapot te ergeren aan Robben in de tweede helft. |
|
Vinden jullie dit een LEUKE pot? Jeetje. Ik heb Roe-NL niet gezien hoor... misschien verklaart dat het. Maar ik val bijkans in slaap van deze wedstrijd. Beetje op hun helft ballen, beetje balverlies, weer een beetje op hun helft ballen, overtredinkje... wat op hun helft ballen, etc. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat mag, we staan voor |
|
Wel erg negatief hoor, M. Het tempo is niet onaardig, er worden leuke openingen gecreeerd en er zijn bij tijd en wijle aardige ideetjes te zien. De bal moet gewoon een keer goed vallen, maar het is wel aanvallend ingesteld en dominant. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Tweede helft zakt dan wel weer en beetje als een plumpudding in elkaar tot dusverre. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kijk net, 2-0. Wat een flutgoal. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Saaie boel, de vorige wedstrijd ook al. |
|
Op basis van de tweede helft was er inderdaad niet veel te genieten. Maar goed, weer 3 punten. Ik vind het Nederlandse publiek en de media wel erg negatief dezer dagen (AD: "Oranje stelt ook met zege teleur") maar misschien komt het omdat ik al te lang in Engeland woon She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Haha, wat voetbal betreft zeker één van de betere landen om te wonen, ja. Ik vind het wel mooi dat het publiek toch nog wat opbouwende kritiek uit als ze het niet met de gang van zaken eens zijn. Gecondoleerd met het verlies trouwens. |
|
Ach, iets om mijn collega's mee te treiteren Al zou ik het wel heel jammer vinden als Engeland eruit ligt, want dan is de ambiance volgend jaar toch een heel stuk minder. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nou, het was weer fantastisch. |
|
Zeik zeik zeik She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
We gaan in ieder geval 99% zeker naar het EK. Daar zullen we echt zien waar het Nederlands elftal staat. |
|
Waarom loopt Aissati trouwens te zeiken dat hij teleurgesteld is niet geselecteerd te zijn de afgelopen 2 wedstrijden van Jong Oranje? Hij had toch al aangegeven dat hij waarschijnlijk voor Marokko wilde gaan spelen in de toekomst? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Aissati, zeiken, Marokko Need I say more... Genetisch bepaalt dat hij moet zeiken, waar heeft hij anders zijn dubbele nationaliteit voor. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Toch weer een paar opvallende uitslagen vandaag: Georgië - Schotland: 2-0 Turkije - Griekenland: 0-1 Rusland - Engeland: 2-1 Liechtenstein - IJsland: 3-0 Ierland - Cyprus: 1-1 Duitsland - Tsjechië: 0-3 En de Belgen hebben zowaar eens gewonnen! De Turken, Schotten en Engelsen lijken het EK vandaag uit handen gegeven te hebben en ik neem aan dat Duitsland een veredelde vrije dag heeft genomen. |
|
Ook heel erg jammer van Schotland. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-10-2007 0:16] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: 3-0 tegen Armenië ... maar het was nog steeds rotslecht Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: quote: quote: quote: Je doet het erom! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |