|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo is dat. |
|
En niet anders. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Was het wel eerst 18:00? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nope. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
weird Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gewoon in de bonen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Groepshoofd, dus alle wedstrijden om 20:45. |
|
En weer een uitslag net niet goed door die penalty in de laatste minuten...grumble |
|
Sja ik denk ik doe ff mee met een ek coach spel. Met m'n Schweinsteiger en Ballack Wel heerschend gister Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kroatie was goed, dat kan nog wel eens een leuke verrassing worden uit de linkerhelft. Al is het misschien niet echt een verrassing te noemen na hun kwalificatiereeks. Vanavond de Fransen klop geen. Henry komt er waarschijnlijk in voor Benzema en Anelka, en die heeft het hele seizoen nog geen deuk in een pakje boter geschopt, dus dat zit wel goed Robben terug, ik denk dat je tegen frankrijk beter met Robben dan met Kuijt op de flank kan spelen, want Frankrijk gaat ondanks hun gelijkspel volgens mij gewoon wederom behouden en achteroverleunend spelen, Domenech kan nou eenmaal niet anders (angsthaas). Dus snelle penetratie en individuele acties gaan belangrijker zijn dan gesleur en getrek in de achterste linie van de Fransen, dat gaat verzanden. Ik hoop wel dat Ribery nog even een off-day blijft hebben, want voor die gast ben ik toch nog wel steeds bang. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Oei, ik denk dat je Henry niet bij voorbaat moet uitvlakken. Die heeft nog wat recht te zetten na het dramatische seizoen bij Barca. Blijft een geweldig gevaarlijke speler natuurlijk. Ik denk dat het vanavond een zware wedstrijd wordt die op details beslist gaat worden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehe |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:En niet alleen voor zijn spel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
inderdaad ja, hij heeft een flinke boeventronie ook She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Volgens mij is hij door wetenschappers in elkaar gezet met verschillende onderdelen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nope, heeft als kind een auto-ongeluk gehad. |
|
Lijkt me een mooie taak voor Engelaar dan om hem eens systematisch te ontmantelen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Neehee! Dat is een verzinsel van ZOG! Ik zeg het je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:je bewijst alweer dat je voetbal echt niet snapt. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ook Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat zijn de verwachtingen hier voor vanavond? Ik gok het op een 2-1 voor Nederland. Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |