|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Keeper rood! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
3-2 Tering zeg wat een omkeer. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik zette de tv uit bij 2-0, ik hoor net dat het 2-3 is geworden. Hoe kan dat dan? |
|
2 doelpunten van Turkije in de laatste 5 minuten reguliere speeltijd... Toen stond het al een tijdje 2-1. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Echt ongekend dit!! En nu moet Rüstu dus weer op doel, met z'n corpsepaint hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Kutturken |
|
gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Turkije-Duitsland, dat kan nog wel eens een interessante kwartfinale worden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mooi slot. Waarom kreeg die keeper eigenlijk rood? Tijdrekken of zo? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hij beukte Jan Koller omver. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Wat? Zijn die zandnegers door? Damn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Portugal trouwens met 2-0 van de Zwitsers verloren. Mogen ze allicht een B-elftal in het veld gestuurd hebben, maar dat is toch wel erg triest She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vieze neuzen Against God and Government |
|
quote: Vieze pot van die Portugezen, wat een ranzige overtredingen zeg, maar verder mooie afsluiting voor Zwitserland en voor coach Kuhn. Against God and Government |
|
Wow... die Turken in Overvecht hier gaan goed los |
|
quote: Rüstü heerscht |
|
Wat een wedstrijden weer, dit EK zit vol verrassingen. |
|
quote: Volgens mij viel het echt heel erg mee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hier ook in Enske centrum. Gezellie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Daar gaat me nachtrust Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hier ook, stomme kut idioten. Beetje 15 min voor mijn huis staan toeteren en dom doen met hun klote auto's... Feest vieren in de stad, prima, maar ga niet je medemens zo enorm lastig vallen met die kuttoeters............. |
|
Turken he, dan krijg je dat. Against God and Government |
|
Hehehe, tsja, hoort erbij hè. Al die dronken mongolen die hier elke donderdag/vrijdag/zaterdag herrie komen maken heb ik een stuk minder begrip voor. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee, als nederland wint dan mag het wel of niet. Hypocriet hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |