![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oprotten met die Turken, die horen niet thuis in het EK, zeker niet na dat wangedrag van die shoarma rufters. Against God and Government ![]() |
|
quote: Daar mag ik niet meer in ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote:offtopic, zet 11juli in je agenda he. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
kudtkdukdutdktudut ![]() |
|
Gore kut turken, hopelijk krijgen ze flink op de kloten van Tjechie. ![]() Against God and Government ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Turkije ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Ga eens gauw dood! ![]() Against God and Government ![]() |
|
turkije gewonnen dus? het is amper europa ![]() Je moeder. ![]() |
|
Fucking geniaal! Die zwitsers eruit, portugal (eigenlijk jammer) en Tsjechië (hopelijk) door. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: ![]() Check de landen bij het euro songfestival eens. Of is dat heel erg om het over zoiets onmannelijks te hebben in een voetbaltopic? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
nog erger ja ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik doe mijn best. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Sinds wanneer post kwelgeest onder jouw naam. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
pfff, ik klaag al eeuwen dat turkije niet bij de EU of alles wat europees is, hoort ![]() Je moeder. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Ik kijk elke dag, Hypnos...elke dag... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: quote: Typisch ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-06-2008 10:32] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ik heb me daar niet misdragen,ze moeten mij alleen niet proberen te neppen met de rekening, dan vraag je er om. Against God and Government ![]() |
|
Beide tussenstanden van gister goed in de poule en beide eind uitslagen niet meer goed wegens doelpunten in de laatste minuten....zucht. ![]() |
|
quote:Ik geloof dat je bij jou niet veel hoeft te doen om erom te vragen, he? Vrijdag toch weer kijken. In mijn brulshirt. want die heb ik wel. Verder voetbal intereseert me niet zo hihi ![]() |
|
quote: Mij eerst laten betalen, daarna terug komen omdat ik blijkbaar niet genoeg heb betaald, wat ik wel had gedaan. Ik alles opnieuw uitrekenen, blijk ik dus toch gelijk te hebben, wordt die gast pislink en stuurt mij eruit na allerlei bedreigingen, tja dan moet je maar een paar nieuwe ruiten gaan halen. Against God and Government ![]() |
|
dat zeg ik ![]() |
|
quote: Hehe +1. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |