|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
sier- en knalvuurwerk, voor ongeveer 350,- (samen met me broertje) en allemaal legaal |
|
Ik koop niks, vind er eigenlijk geen ene ruk aan. Vind het echt weggooien van geld. |
|
Ik steek zelf geen vuurwerk af, kijk er wel graag naar. Maar ook hier geld zoals bij bijna alles tegenwoordig dat de prijs van het spul voor mij het resultaat niet waard is. Het enige dat echt mooi is zijn van die gigantische vuurpijlen die je niet voor minder als twee tientjes per stuk, of nog meer zelfs, kunt kopen. Dead things grow from deep inside... |
|
Koop nooit meer wat, zonde van het geld. Maar als iemand anders me een klauw knallers toeschuift om middernacht wil ik er nog wel wat van afsteken. |
|
No offence maar van mij hoeft dat vuurwerk niet .en ook de jaarwissing vind ik eigenlijk ook niet echt leuk om te vieren midden in de winter . het begin van de lente vind ik beter passen bij een nieuw begin . En ik denk dat het leukste is om zo een feest met vrienden te vieren in een mooi oud bos (veel mooier dan vuurwerk ) . [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 27-12-2001 13:06] |
|
quote: ik ook, onzin snap niet dat mensen er zoveel geld voor uitwille geven |
|
Ikzelf koop meestal alleen wat Romeinse kaarsen en soms nog een leuk potje en voor de rest gewoon goed om me heen kijken. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
NIKS! Je geld gaat letterlijk in rook op, dus echte loos weer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ook ik geef me geld liever aan wa anders uit, weetje wel hoe duur al da bier is op de 31e en 1e! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
zal weer een paar sierpotjes worden Je moeder. |
|
Vuurwerk?? neej..ik koop wel cd's die ik kan luisteren als ut zo ver is. Suck my piss |
|
vuurwerk sucks, geld weggooierij, voor een paar van die stomme kleurtjes, of knalletjes. sebinsagoil |
|
*klabam* weer een geeltje naar god.. Geen vuurwerk voor Vampie..ik kijk vanaf het balkon een btje mee..als ik nog wakker ben dan...en nee wakker worden van vuurwerk zit er hier niet in...dit is het saaiste dorp van z-h Vind evenementen vuurwerk wel heel mooi btw. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dik hbeb bal bun vbingers nbog, khan allehn nieht goebd meer prtaenh. Vuurwerk "BANG" DAAAAAAaaaaaaag geld, wat voor een lol heb je er aan, gooi je geld dan gelijk op straat. Wiegen Meister ! |
|
Vuurwerk, neej dank u wel. Ik vind het wel mooi maar ik heb geen zin om midden in de nacht in de vries kou m'n geld te laten ontploffen. Niet dat ik niet veel geld op laat branden maar da's wat anders Black Metal ist krieg :-) |
|
Ik ga wel vuurwerk kopen. Zowel sier- als knalvuurwerk. Ik heb het altijd al leuk gevonden om vuurwerk af te steken en erna te kijken. Vooral het geluid van het vuurwerk als 12:00 uur eindelijk is aangebroken vind ik schitterend. the only pleasure is pain |
|
Ik vind het vuurwerk dat hier verkocht wordt rommel, er zitten amper mooie effecten bij. In het buitenland zijn er af en toe mooie dingen te krijgen, maar om nou speciaal daarvoor een eind te gaan reizen vind ik onzin, dus koop ik geen vuurwerk. Ik investeer het geld wel in mijn goede voornemen (voor 3 uur kaal en ) op een of andere manier lukt het me nooit, waarschijnlijk teveel lui die gezellig gaan lopen doen en tegen me aan gaan ouwehoeren ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Ik kocht eerder vrij veel, maar vind er nu niet zo veel meer aan. |
|
redenen voor minder vuurwerk als de voorgaande jaren: en €€ Je moeder. |
|
vuurwerk is wel leuk alleen vind het beetje zonde van mijn geld en hier steken ze toch zat af maar koop wel paar leuke knallen en bier |
|
Vind het altijd wel leuk als er weer zo'n 100.000(of meer) klapper in de straat word afgestoken, echt ongelooflijke herrie Maar zelf vuurwerk kopen?? nee, zoals meerdere hier [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 27-12-2001 21:29] I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
*steek lontje aan* *gooi rotje weg* *wacht* *knal* Jeuj, wat een lol... Ik kijk wel eventjes de lucht in maar ga dan weer naar binnen... Daar waar het warmer is... |
|
en dan te bedenken dat mensen miljoene uitgeven aan dit soort ongein |
|
leuk he, kan er altijd om lachen. De buren geven honderden guldens uit en ik mag het gratis meebeleven. Geweldig toch! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
geloof nie echt in jaarwisseling....het volgt namelijk christelijk calender enzo....naja zalk zo zeggen...ik geloof niet dat dit het jaar 2001 is en dat 31 dec het wisseling is...geloof zelfs nie in het jaar haha ga misschien wel zuipen maar misschien ook nie en slapen vuurwerk= wel mooi...maar idd geld verspilling...naja voor zoiets als nieuwjaar in iedergeval wel " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |