|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aanspreken hebben zowel mijn zwager als ik voorgesteld maar dat wilden mijn ouders niet. En melding maken op het overlast meldpunt ook niet. Ze zijn een beetje huiverig dat deze mensen daar dan niet goed op reageren. Of eigenlijk meer de vrienden van deze mensen dan. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Gelukkig gaan ze binnenkort weer verhuizen dus dan is het opgelost. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Triest dat idd de angst voor repercussies van Tokkies meespeelt in de beslissing wel/niet er wat van te zeggen. Gelukkig dat ze verhuizen dan When your people matter, menstrual health matters |
|
Klopt, tja mijn paps en mams zijn de 65 ook net voorbij dus ik snap wel dat ze liever geen risico nemen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou het was even sensatie hier op mijn werk, de heg van de aangrenzende groep stond in lichterlaaie. Waarschijnlijk is er een vuurpijl of iets dergelijks ingeschoten. Gelukkig was de brandweer snel ter plaatse om de brand te blussen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Weinig verbazend om hier te lezen dat de gehele familie OWW uit totale mietjes bestaat Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Huh-huh-huh When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: hahahahaha |
|
quote: Ga een trein koppen, pisvlek. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geen cent aan uitgegeven vind het pure geldverspilling! REALLY OHH REALLY? |
|
ik snap het ook niet, die knallen geven wel een fijne oorlogssfeer, maar waarom dat nu precies op Nieuwjaar moet? Kan dat niet op Wapenstilstand of zo? signature |
|
quote: Dat is een beetje je standaardantwoord als je niks beters te verzinnen weet. Zeg dan gewoon niks. |
|
quote: Nee, jíj voegt wat toe aan dit forum. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Good busy, clichéboy. Net Kwelgeest met z'n :'). |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Alleen maar gillende keukenmeiden in dit topic. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat dat betreft dus in 2014 geen schokkende veranderingen op ZM. Lekker vertrouwd gevoel wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
We zijn weer thuis. Oehoe hoe hoeeeeee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Geniale serie was dat jaaaaa. Boeiender |
|
Hehe, idd. Schoot me ineens te binnen. Oja. Holy hell in Dubai! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niet waar dus! http://nos.nl/artikel/594153-toch-geen-vuurwerk-in-anus-kat.html |
|
Toch apart dat al die mensen die het hele jaar door klagen dat ze te weinig hebben met de jaarwisseling zo'n 200/300 euro aan vuurwerk (alleen al) de lucht in knallen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hoe kom je daar nou weer bij? Ik heb mezelf geen vuurwerk af zien steken. |
|
Stoor jij je ook zo aan harde vuurwerkknallen? Met behulp van microfoons spoort het systeem de exacte plek op waar de knal plaatsvond VEENENDAAL - De gemeente Veenendaal start met een vuurwerkdetectiesysteem dat snel, effectief en met grote precisie de afsteeklocatie van vuurwerk detecteert. Met behulp van microfoons spoort het systeem de exacte plek op waar de knal plaatsvond en informeert het de politie en boa's hierover binnen 10 seconden. Overlast van vuurwerk kun je zelf ook altijd blijven melden. http://112veenendaal.nl/page/Nieuwsdetail/37366/stoor-jij-je-ook-zo-aan-harde-vuurwerkknallen "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik hoop dat het werkt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |