|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: BOEM whehahahhaahaha LOL *tata* |
|
vuurwerk is fucking boring... je verliest alleen maar lichaamsdelen of je loopt verwondingen op. als ik mijn kameraden zie knallen lach ik ze gewoon uit... normaal hebbe ze geen geld en nu hebbe ze al hun zuurverdiende geld uitgegeven aan vuurwerk en dat knalle ze letterlijk kapot... koop drank ofzo en ga lol maken niet je geld of meer verknalle! till death takes me appart |
|
quote: Dat ben ik met je eens, dat je er beter drank ofzo van kan kopen. Maar een beetje siervuurwerk kan wel. To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote:inderdaad, bij mij in de buurt is het altijd erg rustig en weinig knalwerk, wel veel siervuurwerk, dat is meestal toch wel weer leuk! |
|
Met knal vuurwerk heb je een knal en dan is het alweer voor bij. En bij siervuurwerk heb je dat niet dat gaat soms meer dan 5 min door en het is ook veel mooier vindt ik To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
Dit jaar geen vuurwerk besteld, geen zin in meer in die onzin. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb sowieso een hekel aan vuurwerk. Komt er hier dus ook dit jaar weer niet in *BAM* ...dat was dan 50 pleuro! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Het is ook de bedoeling dat je het buiten afsteekt. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Binnenshuis afsteken is zeer af te raden .. zeker met vuurpijlen |
|
quote: kut..is dat het Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb net nog vuurwerk gevonden van 5 jaar terug...vraag me af of dat nog veilig is... |
|
Gewoon effe proberen |
|
Als m'n vingers eraf liggen met oud en nieuw klaag ik je aan Jenje! |
|
Ga je gang! |
|
Damn...nou is het niet leuk meer. Goed, ik zal eens kijken of die troep nog vlam wil vatten met oud en nieuw (oftewel: ik steek wel wat af als we naar de kroeg lopen) |
|
Als je een echte vent bent, steek je het in het café af! |
|
|
|
quote: dus echte kerels komen nooit aan drinken toe omdat ze er altijd uitgeschopt worden? |
|
quote: Als je maar een paar cm van die lont af knipt, dan wel. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:En als ze niet willen, gewoon in de open haard mieteren! |
|
quote:OMG! Fingerfun! |
|
quote: Dat hebben ze al een keer gedaan, maar dat liep ook niet echt goed af... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: vingerpuzzel is het woord |
|
quote:In Volendam was dat of nie? Maar ja .. friesland he .... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |