|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Waarom reageer je dan bakboy? |
|
Stond een houwitser in de buurt denk ik, de tering :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ah, wat afwaaiers uit Syrie. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
quote: quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zozo, de internetwarriors zijn weer bezig. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Vuurwerk in de onderboks Against God and Government |
|
Ook aan de gebakken uien gezeten? |
|
Hier knallen de vuurpijlen soms vlak voor m'n raam uit elkaar. Best schrikken zo nu en dan. |
|
Er knalt hier ook al aardig wat. Zelf heb ik er weinig mee, ik kijk wel met de buren mee. Vind het zonde van mijn geld. |
|
Ik kijk wel richting Urk voor vuurwerk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hier is men ook aardig bezig. Moet er straks nog doorheen, boodschapjes halen |
|
Er staan nu 4 12-jarige meisjes vuurwerk af te steken onder mijn raam. Ik heb nu al medelijden en negerfähig restepct voor mijn overbuurman die dat morgenochtend om een uurtje of 9 ongetwijfeld weer op staat te vegen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Twee lawinepijlen en een loei van een fontein aangeskeft. Voor minder doen we het niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En regen natuurlijk. Veel regen! |
|
Nou, hier in Utrecht gaat het ook weer los. Naast gewoon een beetje knallen vinden een aantal mensen het kennelijk ook weer nodig om eigendommen van anderen op te blazen. Dit weekend 5 plekken auto's/campers in Kanaleneiland en daarnaast nog in Lunetten en Hoograven auto's .. Blij dat ik in het immer-rustige Zuilen woon en vanavond oudjaar vier in het eveneens pitoreske Ondiep |
|
quote:Kant verrekken.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Scheelt in de vuurtjestookongein, hoop ik. |
|
Scheelt waarschijnlijk vooral veel vingertjes en oogjes van jochies die normaliter op 1 januari de straten afgaan om alle nog niet afgeknalde zooi (met de dan veel te korte lontjes) alsnog af te steken... |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |