|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ze? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
die van het filmpjejejeje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ow, ja, nee, ja, nee, daar heb ik natuurlijk niet op geklikt, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hmm, ik merk dat ik het eigelijk toch wel geldverspilling vind. Maar heb nu maar voor 50 euro... Vorig jaar had ik nog 200 euro. Relaxt The trend is dead. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Knalt Skullfuck hier zo zijn wijsvinger eraf. |
|
Getver, het meurt als de pest naar kruit hierbuiten |
|
ruikt juist lekker toch? |
|
Lekker kruitig. |
|
quote:haha die geur moet k n beetje aan gaan wennen..binenkort 2 maanden met lordi touren en die hebben lekker veel pyro bij zich... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Damn, ik schrok me de bloedschurft. Geen idee wat er daarnet opgeblazen werd,maar het klonk als iets in mijn achtertuin. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 31-12-2008 18:06] Verrassend triviaal |
|
sinds ik 15 jaar geleden een keer rond 1 uur stond te blauwbekken en vuurwerk stond te gooien kreeg ik op een helder moment iets van, "op dit moment had ik dronken kunnen worden." En daarna heb ik nooit meer een cent er aan uit gegeven. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Een afgedwaalde raket van de Palestijnen. |
|
Vannacht, precies 22 jaar geleden, heb ik mijn beste vriend, tegenwoordig mijn man, voor het eerst ontmoet. Dat was onder het genot van een aantal (kl*te) strijkers en wat kapotte brievenbussen e.d. Wim taped onze brievenbus zojuist dicht. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
...en daarmee voorkomen jullie dat een volgend toekomstig paar elkaar leert kennen... Ondankbare oudjes! Bruce Banner |
|
*zet de auto op de optritmodus* |
|
quote: ff een reprise [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 31-12-2008 18:59] |
|
quote: Dat wil ik niet op m'n geweten hebben! Misschien toch maar weer 'ont-tapen' We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door strix40 op 15-11-2009 11:13] |
|
quote: Tieners moeten kijken bij dood paard IJSSELMUIDEN - De tieners die verantwoordelijk zijn voor de dood van een paard in IJsselmuiden, hebben voor straf moeten kijken bij het dode dier. Dat zei eigenaresse Luchanna Lub (55) van het paard woensdag. Vier jongens in de leeftijd van 12 tot 15 jaar staken maandagochtend vuurwerk af in de buurt van hengst Duckie. Die schrok zo van het gefluit van de pijlen dat hij op hol sloeg. Het dier gleed uit op de gladde ondergrond, brak drie benen en moest worden afgemaakt. Doodstil Lub vond dat de tieners met eigen ogen moesten zien wat ze hebben aangericht en liet ze dinsdag kijken bij Duckie. ''De ouders van de kinderen stemden hiermee in. We waren het er allemaal over eens dat dit de juiste straf voor de jongens is. Toen ze het paard zagen, boden ze meteen hun excuses aan. Volgens hun ouders waren de kinderen daarna de hele dag doodstil.'' De politie IJsselmuiden bevestigt de gang van zaken en volgens een woordvoerster is het korps het eens met deze manier van straffen. De jongens hoeven zich nu niet meer te verantwoorden bij Justitie. ''We hebben het hier wel over kinderen. Zij hebben hun lesje wel geleerd.'' Bruce Banner |
|
[Dit bericht is gewijzigd door strix40 op 15-11-2009 11:13] |
|
En ruimen we ook nog even de rommel op? Correctie: En ruimen jullie ook nog even de rommel op? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-01-2012 10:06] |
|
Nee, regent wel weg. Schop jij daar serieus een oud topic voor omhoog? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |