|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bijdehand ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Sorry KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mij heeft het anders een keer een gebroken duim gekost I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ja ik heb nog zo gezegt geen bommetje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
sorrie mam I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Sorrie? Sorry zul je bedoelen Ik niet mam, ik jonger dan jij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
HAHAH, ik ben geen student meer dus kan er best iets aan uitgeven zondar dat ik iets anders hoef te laten...maar ook toen ik studnt was gaf ik best veel uit aan vuurwerk het is gewoon leuk.... Ik heb het dit jaar rustig aan gedaan daar ik in een groot gezelschap ben waar ongetwijfeld nog meer mensen wat hebben... Ik heb de grootste pot gekocht die ik kon krijgen die was 20,50 EURO en het grootste pijlenpakket dat er was met 11 van die mega grote dingen dat kostte me 40 EURO dius voor zo'n 60 EURO was ik klaar dat vind ik best beschaafd! Ik heb liever een paar grote dingen dan allemaal van die kleine bullshit, gewoon effe knallen, maar dan wel flink, en dan aan het bier! |
|
Euhm... ik was in totaal euro 137,- kwijt aan mijn vuurwerk, maar ik schiet mezelf dan ook lekker in een baan rond de aarde. Kijk da's nou de kracht van vuurwerk.... grrrrrrr "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
lol! Kernkop gekocht? |
|
ik schijt in mijn broek voor vuurwerk, vind dat sierspul wel leuk om te zien, maar na 5 minuten weet ik het wel. Gelukkig maakt de rest van oud en nieuw het altijd wel goed |
|