|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bijdehand ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Sorry KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mij heeft het anders een keer een gebroken duim gekost I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ja ik heb nog zo gezegt geen bommetje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
sorrie mam I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Sorrie? Sorry zul je bedoelen Ik niet mam, ik jonger dan jij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
HAHAH, ik ben geen student meer dus kan er best iets aan uitgeven zondar dat ik iets anders hoef te laten...maar ook toen ik studnt was gaf ik best veel uit aan vuurwerk het is gewoon leuk.... Ik heb het dit jaar rustig aan gedaan daar ik in een groot gezelschap ben waar ongetwijfeld nog meer mensen wat hebben... Ik heb de grootste pot gekocht die ik kon krijgen die was 20,50 EURO en het grootste pijlenpakket dat er was met 11 van die mega grote dingen dat kostte me 40 EURO dius voor zo'n 60 EURO was ik klaar dat vind ik best beschaafd! Ik heb liever een paar grote dingen dan allemaal van die kleine bullshit, gewoon effe knallen, maar dan wel flink, en dan aan het bier! |
|
Euhm... ik was in totaal euro 137,- kwijt aan mijn vuurwerk, maar ik schiet mezelf dan ook lekker in een baan rond de aarde. Kijk da's nou de kracht van vuurwerk.... grrrrrrr "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
lol! Kernkop gekocht? |
|
ik schijt in mijn broek voor vuurwerk, vind dat sierspul wel leuk om te zien, maar na 5 minuten weet ik het wel. Gelukkig maakt de rest van oud en nieuw het altijd wel goed |
|
Heb deze keer wat mee genomen uit Polen daar hebben ze van die hele grote strijkers(achtung) maar ik vind ze niet echt sterk als ik zelf een middagje aan het kloten ben zijn ze wel een stukje zwaarder ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Toch maar wat vuurwerk gekocht, m'n ma vond het wel leuk. Wel jammer van die 18 euro maar goed, moeders is ook weer tevreden Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Kijk je wel uit, want je vingers kunnen nog best nuttig zijn ooit... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Damn...jammer dat we al een paar jaar niet meer met m'n opa omgaan... ...anders hadden we Molotov Coctails |
|
quote: Het is een zwart koffertje met daarop russische letters... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zow .. zwikkie big ass pijlen gekocht .. nu nog kinderen om ze vast te houde |
|
vasthouwen?? die kinderkes hebben ook mondjes hoor! |
|
bierfleshouder .. dumbass |
|
stel belgische zooi gekocht hehe die dingen laten een kratertje achter opt grasveld leuke dingen |
|
knal je hand er maar af! I Find That I Am Not There... |
|
geen vuurwerk voor mij..... ik moet dit jaar kiezen tussen het kopen van vuurwerk, of het kopen van bier voor oudjaars nacht..... tja student he. |
|
Tja, dan nog koos ik voor vuurwerk... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik ook. En Beerenburg On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:wat onaardig tegen zo'n lief klein meisje zeg... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |