|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik was gisteravond bij m'n vriendin thuis, en hun hond (een Jack Russell, dus toch al druk) was zo compleet geflipt door al dat kutvuurwerk dat ze hem (bijna) letterlijk stoned hebben moeten voeren met kalmeerpilletjes. Het ergste was nog toen die even een half uurtje uitgewerkt waren - echt té zielig gewoon. |
|
quote:Nee, ik probeer me zoveel mogelijk buiten het (a)sociale leven van Delfzijl te houden .. |
|
In plaats van vuurwerk afsteken hebben we gisteren met een groep staan vuurspugen. Erg gaaf was dat. |
|
|
|
Vuurspugen? Als in spugen? Wat aso. |
|
quote: Zijn er dan criteria om particuliere en vrijwillige geldbesteding te kunnen categoriseren als nuttig danwel zinloos? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik vind een lucht vol kleurige explosies anders best een mooi gezicht en wil ook best voor een paar pleuro daar een bijdrage aan leveren. |
|
Het mooiste vuurwerk vind je nog altijd buiten onze dampkring. |
|
quote:Dat moet je wel eerst even oefenen met een fles water of zo, want als je dat fout doet heb je een verbrande bek |
|
Daar kunnen meerdere ZM'ers over meepraten geloof ik Bruce Banner |
|
quote: ja, maar die zijn voor mij anders als voor jou. voor mij valt vuurwerk onde nutteloos, voor jou niet. jij blij als je geld uitgeeft aan vuurwerk, ik blij als ik dat niet doe. zijn we dus allemaal blij. |
|
In Roosendaal zijn ze ook lekker bezig geweest zeg!! |
|
quote: nou, er was toch iemand met een riek!!!! neergestoken???? |
|
Hmm na 1 uur was alles al stil boven den haag:S en alles was veel rustiger als andere jaren maar ik heb me prima vermaakt met een behoorlijk groot vreugdevuur tot 4 uur ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Met een riek doodgestoken na een ruzie over vuurwerk, daarna de vader van t slachtoffer overleden aan een hartaanval!! |
|
quote: Zoiets heb ik ook gehoord. En men wist mij te vertellen dat een omstander een hartstilstand heeft gekregen. Zal me niets verbazen dat de boel weer flink is overdreven. |
|
quote: ja, het was geen riek maar een vork! |
|
|
|
Hoe meer domme sukkels dood hoe beter ... |
|
quote: Zie je wel! |
|
Beetje zonde van geld en milieu. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: De vraag is eigenlijk: kan je een sluitende definitie van nuttig geven? Ik denk het namelijk niet...die bestaat immers niet. Vuurwerk is net als bier, muziek, voetbal, zingen, schrijven en elke andere menselijke activiteit het geeft bepaalde mensen vreugde ende jolijt. In die zin is het globaal (dus niet persoonlijk) even 'nuttig' als al die andere activiteiten. M.a.w.: roepen dat iets waar men zich niet voor intereseert zinloos is, slaat nergens op. Het is gewoon geblaat in de zin van: Alleen dingen die IK leuyk vind zijn zinvol. Andere zijn zinloos. Anyway...ik heb weer voor een paar meijer de lucht ingeschoten....gewoon omdat het humor is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Helaas had ik geen illigaal vuurwerk. Volgend jaar maar weer eens proberen. Maar had wel wat kleine mortieren. Leuk om in een put te doen, het water spuit er letterlijk uit Wel had ik 1 nitraatje gekregen van een klasgenoot. Die krengen zijn echt fucking hard. Alleen 1 keer viel 1 zo'n mortiertje om en ging richting mijn huis. precies bij het raam waar mijn pa en ma zaten te kijken En toppers blijven natuurlijk heel veel sterretjes in een grote pvc buis. |
|
Ah, rookbommetjes maken. Dát is tenminste leuk. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |