IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Vuurwerk Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-12-2003 14:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

dan slaap ik waarschijnlijk al


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Candy
Usericon van Candy
Posted 29-12-2003 14:16 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 14:14 schreef Elfensteen het volgende:
dan loop ik waarschijnlijk net richting kroeg


nou kijk maar uit dan
ik zit er dan al


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-12-2003 23:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Euhm.... ik heb weer veel te veel geld uitgegeven aan vuurwerk. Maar wat ga ik straks dan ook weer uit m'n knar. Vuurwerk heerscht!!!! Ik moet het gewoon hebben, anders is mijn oud en nieuw gewoonweg niet compleet


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-12-2003 23:18 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb vandaag eens in wat foldertjes gekeken maar wat is dat vuurwerk schurftig duur geworden zeg (wat niet, ok dat is zo) En om nou 30 euro uit te geven en dan eigenlijk nog niets hebben dat is me toch iets te gortig. Dan maar geen vuurwerk.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-12-2003 23:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

m'n vrouw werkt bij intertoys en dit is het laatste jaar, dat ze vuurwerk verkopen.
fijn! weg met die zooi. veels te gevaarlijk.


Oud Vuil.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-12-2003 23:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

30 euro... mwahahahahaha kinderspel


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-12-2003 23:22 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 december 2003 23:20 schreef Staalman het volgende:
30 euro... mwahahahahaha kinderspel


Ja ok, het is geen astronomisch bedrag. Maar als ik voor dertig euro 5 pijlen en 6 siervuurwerkpotten kan krijgen dan denk ik toch echt "Sterf maar af met je vuurwerk, deze jongen investeert z'n geld wel beter". In bier bijvoorbeeld

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 29-12-2003 23:22]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-12-2003 23:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 23:22 schreef Jebes het volgende:
Ja ok, het is geen astronomisch bedrag. Maar als ik voor dertig euro 5 pijlen en 6 siervuurwerkpotten kan krijgen dan denk ik toch echt "Sterf maar af met je vuurwerk, deze jongen investeert z'n geld wel beter". In bier bijvoorbeeld


Hehe, ja, voor 30 euro kun je best veel bier krijgen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-12-2003 23:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 23:22 schreef Jebes het volgende:
Ja ok, het is geen astronomisch bedrag. Maar als ik voor dertig euro 5 pijlen en 6 siervuurwerkpotten kan krijgen dan denk ik toch echt "Sterf maar af met je vuurwerk, deze jongen investeert z'n geld wel beter". In bier bijvoorbeeld


Maar je weet het toch? Bier maakt meer kapot dan vuurwerk goed kan maken...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-12-2003 23:24 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 december 2003 23:23 schreef altx het volgende:
Hehe, ja, voor 30 euro kun je best veel bier krijgen...


Absoluut Beter 10 bier in m'n hand dan 5 pijlen in de lucht


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-12-2003 23:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 23:18 schreef Jebes het volgende:
Ik heb vandaag eens in wat foldertjes gekeken maar wat is dat vuurwerk schurftig duur geworden zeg (wat niet, ok dat is zo) En om nou 30 euro uit te geven en dan eigenlijk nog niets hebben dat is me toch iets te gortig. Dan maar geen vuurwerk.


30 euro,

Vorig jaar met z'n tweetjes voor E500 gekocht. Dit jaar doen we het rustiger aan.

We gaan met wat mensen een vette multi-gangen diner voorbereiden en we gaan op de deftige toer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-12-2003 23:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 23:24 schreef Jebes het volgende:
Absoluut Beter 10 bier in m'n hand dan 5 pijlen in de lucht


Doe niet zo stom joh, wacht maar totdat dat bier in je hand ontploft.. je bent een rund als je met bier stunt!!!!

Snoep verstandig, eet een lawinepijl...

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 29-12-2003 23:26]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-12-2003 23:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 23:25 schreef Chelman het volgende:
30 euro,

Vorig jaar met z'n tweetjes voor E500 gekocht. Dit jaar doen we het rustiger aan.

Fuck man. Als ik dat zou doen, was ik de eerste helft van 2004 chagrijnig... ik heb vaak genoeg vuurwerk afgestoken en altijd vroeg ik me af waar dat vagelijk onbevredigde gevoel vandaan kwam . Voor mij voegt het niets toe, behalve even die enorme zooi lawaai buiten, dat heeft wel iets. Maar dan ga ik liever op een zooi potten en pannen slaan moet ik zeggen.


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 29-12-2003 23:30 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

hm.. k goa geerne carbid afskiet'n met 'n jungs


wuust robuust


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-12-2003 23:31 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 december 2003 23:25 schreef Chelman het volgende:
30 euro,

Vorig jaar met z'n tweetjes voor E500 gekocht. Dit jaar doen we het rustiger aan.

We gaan met wat mensen een vette multi-gangen diner voorbereiden en we gaan op de deftige toer.


Sja, het is maar of je het geld hebt en of je het er voor over hebt. Bij mij in beide gevallen is dat niet zo. Trouwens wel gaaf om een multi gangen diner voor te bereiden, daar zou ik eerder mijn geld in investeren dan in vuurwerk


quote:
Op 29 december 2003 23:25 schreef Staalman het volgende:
Doe niet zo stom joh, wacht maar totdat dat bier in je hand ontploft.. je bent een rund als je met bier stunt!!!!

Snoep verstandig, eet een lawinepijl...


Met dat bier gaat het wel goedkomen, ik ben niet zo bang dat het in m'n hand ontploft. Ik ben alleen bang dat aan het eind van de avond er een dodelijke cocktail in mijn maag gaat vormen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-12-2003 23:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 23:25 schreef Staalman het volgende:Snoep verstandig, eet een lawinepijl...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-12-2003 23:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 23:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Fuck man. Als ik dat zou doen, was ik de eerste helft van 2004 chagrijnig... ik heb vaak genoeg vuurwerk afgestoken en altijd vroeg ik me af waar dat vagelijk onbevredigde gevoel vandaan kwam . Voor mij voegt het niets toe, behalve even die enorme zooi lawaai buiten, dat heeft wel iets. Maar dan ga ik liever op een zooi potten en pannen slaan moet ik zeggen.


Ik vind het altijd humor. Maar idd het is waar je net zin in hebt.

quote:
Op 29 december 2003 23:31 schreef Jebes het volgende:
Sja, het is maar of je het geld hebt en of je het er voor over hebt. Bij mij in beide gevallen is dat niet zo. Trouwens wel gaaf om een multi gangen diner voor te bereiden, daar zou ik eerder mijn geld in investeren dan in vuurwerk



Ja da's zeker gaaf! Morgen een bezoekje naar Chateaubriand en Schmidt Zeevis (DE culinaire winkels wat vlees en visch betreft) en inkopen doen. Ik moet vanavond nog even gaan vogelen wat ik ga maken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-12-2003 0:03 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 december 2003 23:39 schreef Chelman het volgende:

Ja da's zeker gaaf! Morgen een bezoekje naar Chateaubriand en Schmidt Zeevis (DE culinaire winkels wat vlees en visch betreft) en inkopen doen. Ik moet vanavond nog even gaan vogelen wat ik ga maken.


Nou het zal wel een takke werk zijn om zo'n maaltijd voor te bereiden. Echter wel iets om voldaan over te zijn als je klaar bent met koken en kan aanvallen

Ik houd het maar simpel, ik eet soep en broodjes


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-12-2003 0:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 0:03 schreef Jebes het volgende:
Nou het zal wel een takke werk zijn om zo'n maaltijd voor te bereiden. Echter wel iets om voldaan over te zijn als je klaar bent met koken en kan aanvallen

Ik houd het maar simpel, ik eet soep en broodjes


Ik moet zelf maar 2 gerechten voorbereiden.

Voorgerecht soep of visch*

En een van de vleesch hoofdgerechten.

De overige worden door de anderen verzorgd.


*idee! Vissoep....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2003 0:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik hou het niet simpel en zal ook uren in de keuken staan, maar mijn maaltijd is wel helemaal vegetarisch.
Vind ik ergens wel jammer, want ik wil wel eens voor het eerst in zeven jaar een goed stuk vleesch klaarmaken. Maar dat ben ik volgens mij verleerd.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-12-2003 0:06 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 30 december 2003 0:05 schreef Chelman het volgende:
Ik moet zelf maar 2 gerechten voorbereiden.

Voorgerecht soep of visch*

En een van de vleesch hoofdgerechten.

De overige worden door de anderen verzorgd.


*idee! Vissoep....


Ah dat scheelt. En vissoep is inderdaad een goed idee, dat is echt gruwelijk lekker


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-12-2003 0:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 0:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik hou het niet simpel en zal ook uren in de keuken staan, maar mijn maaltijd is wel helemaal vegetarisch.
Vind ik ergens wel jammer, want ik wil wel eens voor het eerst in zeven jaar een goed stuk vleesch klaarmaken. Maar dat ben ik volgens mij verleerd.


Basis bereidingstechnieken verleer je niet. Combineren van smaken eventueel wel.

Ik heb trouwens vorige week een geweldige ganzenlever pate gemaakt (al zeg ik het zelf ). Levertjes kwamen van ganzen van een familielid ,puur natuur dus. Ik heb het wel wat 'milder' gemaakt met wat witte vleesch (kalkoen).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2003 0:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ga het vuurwerk wel letterlijk maken trouwens, met o.a. een kikkererwt-spinaziecurry die gloeiende pittig zal zijn. Lekker indisch koken, smaken uren laten intrekken, zin in .


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-12-2003 0:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 0:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ga het vuurwerk wel letterlijk maken trouwens, met o.a. een kikkererwt-spinaziecurry die gloeiende pittig zal zijn. Lekker indisch koken, smaken uren laten intrekken, zin in .


Een hindoestaans vriendinnetje van mij zit nu bij d'r ouders in Londen. Als het goed is neemt ze wat curry-paste en chutney mee die eigenhandig door haar moeder gemaakt is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-12-2003 0:28 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Neen, ik kijk wel naar buiten. Ik moet toegeven dat het wel leuk is om het af te steken, maar veel te duur.


I am the 1%.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen