IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Vuurwerk Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-12-2003 19:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe,mijn zoon is 9,dus ik kom er niet onderuit.Ik moet gewoon...


spelfout weggehaald...


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 01-12-2003 20:25 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 19:14 schreef varanus het volgende:
Hehe,mijn zoon is 9,dus ik kom er niet onderuit.Ik moet gewoon...


Hehe, alsof je dat erg vindt! Geef maar toe, je vindt het prachtig!


Op je knie en pijp voor genade!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-12-2003 20:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 december 2003 19:14 schreef varanus het volgende:
Hehe,mijn zoon is 9,dus ik kom er niet onderuit.Ik moet gewoon...

Ik wil ook kinders


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-12-2003 21:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 20:25 schreef JuronymouS het volgende:
Hehe, alsof je dat erg vindt! Geef maar toe, je vindt het prachtig!



Hehe,om eerlijk te wezen zegt vuurwerk me erg weinig


spelfout weggehaald...


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 01-12-2003 23:56 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 21:09 schreef varanus het volgende:
Hehe,om eerlijk te wezen zegt vuurwerk me erg weinig


Oke dan!
Mij wel.... Had ik maar een pyrotechnische studie gedaan... *zucht*

PS: Toevallig iemand die in de buurt van Oss een leuk adres weet voor "leuk" vuurwerk (leuk = vroegtijdig geimporteerd uit België)


Op je knie en pijp voor genade!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-12-2003 2:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Geen tering aan

stinkt

rookt

herrie

ongelukken

Neen, dan liever een goede kater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2003 10:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ahc wel geinig om te zine.
Dit jaar zorg ik voor booze en vreten, en het bezoek zorgt voor vuurwerk


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-12-2003 10:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Goed geregeld Jenje

Ik koop dit jaar denk ik geen vuurwerk, veel te duur (en nutteloos), daarnaast ben ik met oud en nieuw bij m'n vriendin, en ik heb geen idee of hun vuurwerk afsteken (sja...het blijft Den Haeg )


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-12-2003 11:00 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

geen vuurwerk voor mij
misschien nog even karbid schieten als ik me heel erg verveel
maar waarschijnlijk gewoon lekker lam zuipen en films kijken net als vorig jaar en veel vleesch eten natuurlijk



metal blade
Usericon van metal blade
Posted 02-12-2003 11:56 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Ik ga een hele winter opslag kopen dit jaar.


winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 02-12-2003 14:58 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

vuurwerk zonde van je geld!! ik koop alleen een reuze vlinder voor twaalf uur s'nacht schrikt iedereen zich weer de tering


_Boriz_K_
Usericon van _Boriz_K_
Posted 02-12-2003 17:16 by _Boriz_K_ Wijzig reactieProfiel van _Boriz_K_Quote dit bericht

ach ik schiet in 2 minuten een pakketje pijlen en een paar van die klotebloemen weg, und fertig....


"Let me introduce myself, I'm a social disease. I come for your wealth, leave you on knees!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-12-2003 17:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 december 2003 10:57 schreef Elfensteen het volgende:
(sja...het blijft Den Haeg )

Houtwijk?? Daarzo is hoef je echt geen vuurwerk mee te nemen want daarzo is genoeg
Elk jaar grote rellen. Lawinepijl als voetzoeker

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-12-2003 17:20]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-12-2003 17:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hehe, Houtwijk is echt geweldig met oud en nieuw!
De armen en benen vliegen je om de oren. Een paar jaar terug is er bij om de hoek een jerrycan benzine op het vuur gegaan, tien minuten voor 12. BAM. ja, lachen was dat.

Nee, ik geef geen geld uit aan vuurwerk.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-12-2003 20:39 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Wat heb je nou aan vuurwerk? Je kan het nieteens eten of drinken.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-12-2003 21:09 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 december 2003 17:49 schreef aerodis het volgende:
hehe, Houtwijk is echt geweldig met oud en nieuw!
De armen en benen vliegen je om de oren. Een paar jaar terug is er bij om de hoek een jerrycan benzine op het vuur gegaan, tien minuten voor 12. BAM. ja, lachen was dat.

Nee, ik geef geen geld uit aan vuurwerk.

Ze hebben toch ook ooit eens een politiewagen het vuur op geflikkerd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-12-2003 22:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik koop al een aantal jaren geen vuurwerk meer. Ik vind het leuker om naar te kijken en hier hoor je ook de ergste doodsklappen. Ik hou me rond de jaarwisseling wel met wat anders bezig


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 02-12-2003 22:35 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Een klein pakketje is wel geinig


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-12-2003 22:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 17:49 schreef aerodis het volgende:
hehe, Houtwijk is echt geweldig met oud en nieuw!
De armen en benen vliegen je om de oren. Een paar jaar terug is er bij om de hoek een jerrycan benzine op het vuur gegaan, tien minuten voor 12. BAM. ja, lachen was dat.

Nee, ik geef geen geld uit aan vuurwerk.
LOL, als we dus nog een macabere show willen zien moeten we daarheen? romantisch!


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 08-12-2003 18:09 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

dit jaar met m,n zwagertje en fam, gesellie Schiedam Woudhoek naar Kingdom Come blazen


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 08-12-2003 18:16 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Vind vuurwerk best leuk om te zien, maar zonde van me geld om t zelf af te steken.
Ga liever dan 's nachts rond half 2 naar feest int dorp, zwaar relaxed: je gooit 15euro in fooienpot, en onbeperkt zuipe maar


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 08-12-2003 19:42 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Eerst bomben, daarna zuipen


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-12-2003 19:47 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

kep het al een dikke 10 jaar niet meer gekocht.
Stond op een oudjaarsnacht rond 0.45 een beetje te knallen e.d. en had zoiets van, wat sta ik hier nou goddomme te blauwbekken en een beetje naar vrolijke kleurtjes te kijken terwijl ik me ook een stuk in men kraag kon zuipen.

Sindsdien sta ik elk jaar een kwartiertje buiten te kijken met en ga daarna de kroeg in.


Een kleine snol zit zo vol.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-12-2003 19:49 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik heb al een aantal jaar geen vuurwerk meer gekocht..ipv daarvan een kaartje van ut een of ander in de stad en daarvoor gewoon wat lui over de vloer hier



metal blade
Usericon van metal blade
Posted 09-12-2003 20:34 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 19:42 schreef Stormblast het volgende:
Eerst bomben, daarna zuipen




Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen