|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe,mijn zoon is 9,dus ik kom er niet onderuit.Ik moet gewoon... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik wil ook kinders ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe,om eerlijk te wezen zegt vuurwerk me erg weinig spelfout weggehaald... |
|
quote: Oke dan! Mij wel.... Had ik maar een pyrotechnische studie gedaan... *zucht* PS: Toevallig iemand die in de buurt van Oss een leuk adres weet voor "leuk" vuurwerk (leuk = vroegtijdig geimporteerd uit België) Op je knie en pijp voor genade! |
|
Geen tering aan stinkt rookt herrie ongelukken Neen, dan liever een goede kater |
|
Ahc wel geinig om te zine. Dit jaar zorg ik voor booze en vreten, en het bezoek zorgt voor vuurwerk |
|
Goed geregeld Jenje Ik koop dit jaar denk ik geen vuurwerk, veel te duur (en nutteloos), daarnaast ben ik met oud en nieuw bij m'n vriendin, en ik heb geen idee of hun vuurwerk afsteken (sja...het blijft Den Haeg ) |
|
geen vuurwerk voor mij misschien nog even karbid schieten als ik me heel erg verveel maar waarschijnlijk gewoon lekker lam zuipen en films kijken net als vorig jaar en veel vleesch eten natuurlijk http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ik ga een hele winter opslag kopen dit jaar. |
|
vuurwerk zonde van je geld!! ik koop alleen een reuze vlinder voor twaalf uur s'nacht schrikt iedereen zich weer de tering |
|
ach ik schiet in 2 minuten een pakketje pijlen en een paar van die klotebloemen weg, und fertig.... "Let me introduce myself, I'm a social disease. I come for your wealth, leave you on knees!" |
|
quote: Houtwijk?? Daarzo is hoef je echt geen vuurwerk mee te nemen want daarzo is genoeg Elk jaar grote rellen. Lawinepijl als voetzoeker [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-12-2003 17:20] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hehe, Houtwijk is echt geweldig met oud en nieuw! De armen en benen vliegen je om de oren. Een paar jaar terug is er bij om de hoek een jerrycan benzine op het vuur gegaan, tien minuten voor 12. BAM. ja, lachen was dat. Nee, ik geef geen geld uit aan vuurwerk. |
|
Wat heb je nou aan vuurwerk? Je kan het nieteens eten of drinken. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ze hebben toch ook ooit eens een politiewagen het vuur op geflikkerd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik koop al een aantal jaren geen vuurwerk meer. Ik vind het leuker om naar te kijken en hier hoor je ook de ergste doodsklappen. Ik hou me rond de jaarwisseling wel met wat anders bezig |
|
Een klein pakketje is wel geinig "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:LOL, als we dus nog een macabere show willen zien moeten we daarheen? romantisch! |
|
dit jaar met m,n zwagertje en fam, gesellie Schiedam Woudhoek naar Kingdom Come blazen This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Vind vuurwerk best leuk om te zien, maar zonde van me geld om t zelf af te steken. Ga liever dan 's nachts rond half 2 naar feest int dorp, zwaar relaxed: je gooit 15euro in fooienpot, en onbeperkt zuipe maar They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Eerst bomben, daarna zuipen This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
kep het al een dikke 10 jaar niet meer gekocht. Stond op een oudjaarsnacht rond 0.45 een beetje te knallen e.d. en had zoiets van, wat sta ik hier nou goddomme te blauwbekken en een beetje naar vrolijke kleurtjes te kijken terwijl ik me ook een stuk in men kraag kon zuipen. Sindsdien sta ik elk jaar een kwartiertje buiten te kijken met en ga daarna de kroeg in. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik heb al een aantal jaar geen vuurwerk meer gekocht..ipv daarvan een kaartje van ut een of ander in de stad en daarvoor gewoon wat lui over de vloer hier |
|
quote: |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |