|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien ook gerechten? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wie weet. Misschien is ie barmhartig en voorziet ie half Amstelveen van een maaltijd. Correctie, van een scherpe maaltijd. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-12-2019 14:51] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ernstig he. Ik heb het serieus ook geprobeerd maar je krijgt gewoon direct kortsluiting in je hoofd. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zelfs nu, na minstens 20 keer lezen, ontgaat de logica me zo volkomen dat ik me dom voel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Volkomen terecht dat laatste. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lijkt me toch knap eenzaam om zo scherp te zijn dat niemand je nog begrijpt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het zijn op dit moment enkel een paar ZM-ers. Altijd dezelfde ook nog eens. Geen enkele reden om me zorgen te maken dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Loopt dit met een sisser af? In het vuurwerk topic? Later volgen er antwoorden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
BAM!!! Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Milieubewust zijn is momenteel een trend. Het is hip en gaaf om bewust om te gaan met je omgeving en noem het maar allemaal op. Dat wil tevens zeggen dat milieubewustzijn voor dergelijke trendhoppers ophoud te bestaan zodra er 'tradities' dreigen te sneuvelen. Dus ja, veel mensen doen zich milieubewust voor, en steken toch vuurwerk af. Misschien vuurwerk met het labeltje 'biologisch'... Net zoals dierwelzijn heel erg belangrijk is voor sommigen, tot het moment dat ze erachter komen dat een kilo kogelbief niet langer 25 euro kost. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Wat een bullshit allemaal. |
|
quote: Ja, echt he. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Alles bullshit noemen is momenteel een trend... Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: En zo goed onderbouwend ook. :') Dat bullshit noemen bedoel ik dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ja je leest iemands logica en begrijpt die niet. In plaats van concluderen "ik begrijp die logica niet" moet er weer minimaal gekrijgerd worden. Ik snap die logica niet. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Zat hem vooral in de wijze hoe hij zijn "vraagstelling" verpakte natuurlijk. En kun jij er wel wat zinnigs over zeggen dan? Jan wil het percentage hypocriete milieubewustelingen dat met O&N een rotje afsteekt weten. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wat mij al lang duidelijk was, van die azijnzeikers die vorm belangrijker vinden dan de inhoud. Moet je nooit veel energie in steken. Nu al teveel eigenlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Geen fan van knalvuurwerk hier. Maar siervuurwerk vind ik dan weer wel gaaf om te zien. Maar mag dus ook niet. Benieuwd hoe ze dit gaan handhaven. https://nos.nl/artikel/2355867-kabinet-komt-voor-dit-jaar-met-algeheel-vuurwerkverbod.html?fbclid=IwAR2ISul66Axa91z89uI-m8tk2A4qPqaeC1sUOVqJH8Y8GuNQYZVsDOLdwHo "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Las recent nog dat men in ik meen Baarle Hertog zo'n 45 minuten in de rij heeft gestaan om vuurwerk aan te schaffen. Dat gaat echt wel de lucht in met oud en nieuw. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: makkelijker om te handhaven als niks mag toch? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Of geheel in de trend van de laatste tijd, handhaving waarbij een hoop verzet en geweld door het sneue volk dat moet worden gehandhaaft om de hoek komt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sterretjes mogen gewoon. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
quote: Dat is waar. Maar iedereen is al druk met corona boetes aan het schrijven. Nee, serieus, dat zware vuurwerk was toch al verboden, en dat wordt ook weer elk jaar afgestoken. Ik zie dat niet snel veranderen. Je raakt nu vooral de jonge vaders die nog graag een beetje "gevaarlijk" willen doen, met hun vuurwerkpakketjes. En de verkopers. En jongelui will be jongelui. edit. Ik bedoel, een legaal astronautje blaast je hand er niet vanaf, illegaal vuurwerk wel. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 09-11-2020 20:19] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |