|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Metal-Dietrich kan het weten. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Nou vooruit, nog een bonus uit die Heimat. Omdat jij het bent. https://x.com/i/status/1874642025284526558 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jij kan iets te makkelijk mensen herkennen aan hun rug. In dit geval, allemaal heren. Maar even serieus. Twee op zichzelf staande filmpjes die uitermate braafjes zijn als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld blanke hooligans. Die aantallen zijn ook veel hoger. Maar daar hoor ik je niet over. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Tl;dr je probeerd stemming te maken. Maar het gemiddelde IQ is daar veel te hoog voor, hier op ZM. Blijf vooral doorgaan, maar weet wel dat je hier niemand zal weten te ronselen voor je angstige staat van zijn. I want you to caress me like a tropical priest |
|
I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: Ok, je had geen geluid. Dat kan natuurlijk. Laat eens voorbeelden zien met blanke hooligans en dan vooral het hogere aantal. Waarom moet iemand daar iets over zeggen als ie het niet in het nieuws tegenkomt? En waarom denk jij dat iemand die allochtoon gerel veroordeeld geen moeite zou hebben met autochtoon gerel? Of zeg je dat enkel om de aandacht van het probleem weg te leiden? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Jouw IQ is blijven hangen bij je Engelse schoenmaat dus zo moeilijk is het niet dat het IQ van de rest hoger ligt. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: quote: Toch? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Het is "je probeert". Het zal aan je IQ liggen zeker. Hoe vind je nu zelf dat het met je pogingen tot kaltstellen gaat? Zuur doen over post van anderen, zelfs al is het slechts een linkje van (social) media, omdat het niet in je narratief past. Als dat je goede voornemen is. :''''))))) De overbuurman hier had prachtig vuurwerk trouwens. Die maakt er elk jaar een ware show van hier in de straat. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ho ho ho, ik raak die zooi al decennia niet meer aan, zelfs niet kijken, zelfs niet door een raam. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Jij bent Wim, niet Wimpie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou ja, ik ben niet bepaald groot of zo. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Ik moest aan die ene uit Popeye denken maar dat is Wimpy en niet Wimpie. |
|
Hamburgers Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
quote: De ZM-knuffelaars van die vredelievende kwajongens zijn vast wel bereid om een donatie te doen toch? Of mogen die twee gedupeerde oudjes nu de kanker krijgen? https://x.com/P0eMPieDinges/status/1875507628190622009 quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-01-2025 17:58] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
:')))) I want you to caress me like a tropical priest |
|
Ja dat vindt jij wel grappig hè, leedvermaak over de rug van twee lichamelijk beperkte oudjes? Je bent niet voor niets een non-valeur. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
All risk verzekeren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Meestal is vandalisme uitgesloten toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat. En je moet het geld er voor hebben. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |