|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Die het fuurwerruk aanstak was ene fries (hmmpf alcohol verneukt mijn topografische kennis) |
|
Hm, dat wist ik niet...niet zo'n slimme actie inderdaad. |
|
ik ook nie |
|
Ik vind siervuurwerk wel leuk om naar te kijken maar niet leuk genoeg om te kopen, zonde van het geld. |
|
quote: Idd. Eer dat je iets hebt wat er een beetje leuk uit ziet, ben je al snel vele tientallen euro's kwijt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Inderdaad! En knalvuurwerk vind ik al helemaal niets... |
|
quote: Hehe, idd. Dat boring met je verstand op nul astronauten aansteken met een aansteker en dan de astronaut weggooien totdat je een keer de aansteker weggooit en de astronaut beethoudt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hehe, mij is gebeurd toen ik 11 was ofzo...nu erg grappig, toen niet |
|
quote: Mij overkwam een keer iets heel stoms. Was ik ook 11 jaar of zo. Ik had een astronaut in de ene hand en een aansteeklont in de andere. Komt iemand me een gelukkig nieuwjaar wensen en steekt zijn hand uit. In een reactie hou ik de aansteeklont en de astronaut te dicht bij elkaar zonder dat ik het gelijk in de gaten had... Heb een week met pijn in m'n klauwen rondgelopen... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 28-12-2003 22:42] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: haha, ik heb eens m'n lont per ongeluk in zo'n buiktas gestoken...dat is best schrikken....ja, best wel |
|
Geweldig i8k haal elk jaar een mooi pakket, zo'n 60-70 EURO dat vind ik genoeg... Kijk er ook graag naar toen ik nog in Den Haag woomde ging ik vaak in scheveningen naar het internationale vuurwerk festival kijken! Vroeger ging ik wel naar belgie om spullen te halen maar nu dat allemaal wat moeilijker is geworden koop ik gewoon legaal hier |
|
Ik ga zo op weg om een pakketje samen te gaan stellen... Weet nog niet hoeveel geld het me gaat kosten, maar dat zie ik snel genoeg FREEZE |
|
ja hoor ik ga zo ook vuurwerk hoort gewoon bji oud en nieuw, tenminste mijn oud en nieuw zou niet compleet zijn zonder! |
|
Zolang er bier is en gezelligheid kan m'n oud en nieuw niet meer stuk! Vuurwerk (kan) een leuke bijeenkomst zijn! |
|
quote:Ach ja... mijn oud en nieuw kan niet zonder: alcohol (jaja, alcohol verslaafd whatever), gezelligheid (dus geen glazen champagne die door de lucht vliegen) en dat vuurwerk natuurlijk FREEZE |
|
quote: Natuurlijk zijn dat andere voorwaarden, ach het vult elkaar goed aan! |
|
quote:Inderdaad, het hoort gewoon zo! METAAL is natuurlijk nog iets dat gewoon moet, maar dat spreekt voor zich! check trouwens je mail even! |
|
quote: Illegaal vuurwerk (witkruit) met schietlonten was ook niet altijd een pretje. Was altijd blij dat er sneeuw lag om mijn klauw in te steken als het weer eens fout ging... |
|
Ik besteed het geld liever aan een lekker biertje dan aan vuurwwerk, vind ik gewoon zonde van mijn centen.. Maar ja, ieder zijn pleziertjes... |
|
quote:Bij ons was het een sport om ze vast te houden...heel lichtjes tussen de topjes van je vinger...voel je haast niks van... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
wat ik irritant vind, zijn die koters die vuurwerk naar je toe gooien als je voorbij fietst. ok is maar 1 keer gebeurd, maar wel irritant. sindsdien zorg ik ervoor dat ik tijdens vuurwerktijd niet meer over straat hoef |
|
Goed, dan kan je vanaf vandaag niet meer over straat |
|
ach het valt nu nog wel mee hoor maar met oudennieuw-vuurwerktijd zorg ik dat ik binnen ben |
|
dan loop ik waarschijnlijk net richting kroeg |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |