|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: een gitaar kan ook vuurwerk geven |
|
vorig jaar een poging gedaan tot het maken van een uitermate blasphemische nieuwjaarsbom. uiteindelijk de plannen bijgedraaid tot een ultiem kankerverwekkende bom met zoveel plastic en brandbaar spul erin dat de hele buurt ter plekke dood neer zou vallen even na twaalven. niet helemaal gelukt, de fles vatte vlam in plaats van de inhoud Je moeder. |
|
quote: *zucht* je weet toch wel dat al het brandbare spul zuurstof nodig heeft en dat je daarom niks kan afsteken in een fles. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Moet je natuurlijk ook de dop eraf doen, he zo kan ie wel weer |
|
ik kom niet eens BUITEN met oud en nieuw, het is misschien wel schijt maar ik heb nog 10 vingers |
|
quote: Die TBS klinieken worden steeds beter beveiligd.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik vind vuurwerk ongelukken leuk .. Niets gaat boven Enschede wat dat betreft |
|
quote: Duyvis als er een knalfuif is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: HA het was een aanslag van Duyvis op Grolsch! |
|
een scheet laten op een vlam, das pas vuurwerk!! |
|
Het geld maakt niet uit maar er is gewoon geen donder aan. Vuurwerk is alleen leuk tot je 15e, of als je de geestelijke gesteldheid hebt van een vijftienjarige. Winter is coming |
|
Vuurwerk al een paar jaar niet meer, geef me geld liever uit aan een lekkere pint! |
|
quote: Ik denk dat je vijfjarige bedoeld, maar je hebt wel gelijk. Behalve in één van die disneyu parken in florida, daar ben ik eens echt onder de indruk geweest van een (één uur durend) vuurwerk-spectakel. |
|
Ik doe niet aan vuurwerk ivm de milieu-onvriendelijkheid van vuurwerk. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Vuurwerk doen andere mensen wel...ik concentreer me wel op andere dingen... Suck my piss |
|
quote: Inderdaad! Ik geef mijn geld liever uit aan belangrijker zaken zoals Bier. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vorig jaar was er iemand met vuilniszakken vol eenofander gas, da's dan wel weer leuk.BOEM! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Vooral als er dan een paar vingertjes meeknallen. Mijn moeder had een paar jaar geleden voor mijn broer en mij een programma opgenomen over vuurwerkslachtoffers. Je zag heel veel bloed en huilende mannen die naar hun overgebleven stompjes keken. Ze wilde mijn broer en mij op die manier waarschuwen voor vuurwerk. Maar wij hebben alleen maar zitten lachen. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 20-12-2003 14:33] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
lijkt me verrot zeg...een shaggie draain met een stompje of ipv ff de hand schudden..ff de stomp schudden.. Suck my piss |
|
quote:Dat lukt best met een stompje hoor...ik heb iemand gekend die dat kon... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Dat zag je dus óók, hoe het ze daarna verging, echt lache joh. Er was zo'n gast met permanent en een matje, zogenaamd heel stoer, en hij zat te janken!! En je kon alle wonden goed zien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wij hebben met een groep 2 kilo karbiet, knapt leuk en is goedkoop, voor de rest drank en voedsel |
|
quote: hmm dat is waar.. maar mijn vuurpijltsjuhs zijn ook heel spannend |
|
quote: waarom in hemelsnaam? imo zijn beide producten nogal bevorderlijk voor het innemen van het andere product |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |