|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gisteren een pakkie rotties gevond'n. |
|
Ik ben meer voor het mentale vuurwerk |
|
Hier ging het ook lekker lomp met de lawinepijlen en nitraatbommen van Ronnie. Alles klinkt nu nog steeds erg dof hehe. |
|
quote:Bier, muziek, voetbal, zingen, schrijven en andere menselijke activiteiten hoeven niet milieuvervuilend te zijn. Vuurwerk is uitzonderlijk milieuvervuilend. Hoe zinloos het is, is niet relevant, het gaat erom dat de zinvolheid van vuurwerk niet afweegt tegen de hoeveelheid schadelijke gassen en onvolledige verbrandingen die je de lucht in spuit en waarmee je het milieu belast. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hehe, dan was je duidelijk aan de foute kant van Den Haag! (Wateringen toch?) De groep waar ik het mee vierde was vanaf een uur of 1 tot 3 uur constant bezig met van die nitraatbommen en dat soort troep... Nog nooit zo'n harde piep in mijn oren gehad verdomme.. Maar rustig was het dus zeker niet! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ja wateringen. hmm maar toch raar dat het andere jaren zoveel langer duurde. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-01-2006 14:21] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Komend oudjaar nóg meer afgerukte ledematen voor de gore-fanatix: Vuurwerk mag harder knallen De eisen ten aanzien van consumentenvuurwerk zijn onverwacht versoepeld, zo meldt De Telegraaf vandaag. Zo mogen ratelbanden en vuurwerkpotten meer kruit bevatten; van maximaal 200 naar 500 gram. Hierdoor knallen ze niet alleen harder, maar met name de ratelbanden ook langer. Dat staat in de 'Regeling nadere eisen aan vuurwerk' die nog deze maand van kracht wordt. De regels zijn soepeler geworden omdat er een andere methode om de herrie te meten wordt gehanteerd. ''De apparaten die voorheen werden gebruikt, bleken niet nauwkeurig. De nieuwe apparatuur is veel verfijnder. Als bijkomstigheid is gebleken dat er harder geknald kan worden voordat er gehoorbeschadiging optreedt. Overigens worden daarbij ruime marges in acht genomen. We zullen dus beslist niet de grenzen opzoeken van wat schadelijk is voor het gehoor'', aldus een woordvoerster van het ministerie van VROM in De Telegraaf. De stichting Consument en Veiligheid zegt dat het zwaardere vuurwerk kan leiden tot meer ongevallen en een toename van het aantal klachten wegens geluidsoverlast. Aan de andere kant is zo dat de jeugd mogelijk geen illegaal - veel zwaarder - vuurwerk meer aanschaft, aldus de stichting. 8102 views / 55 reacties reageer The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ga alvast de batterijen voor m'n digitale camera opladen! |
|
quote: Dat duurt 3,5 maand? |
|
|
|
quote: Je bent een Nederlander of je bent het niet. |
|
Dit jaar ga ik ook voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. We gaan namelijk op de Euromast vieren waardoor ik zelf geen vuurwerk ga kopen maar wel van alle vuurwerk in Rotterdam kan genieten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Je bent Ned... Oh, nee. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Leuk! |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hahahaha! Dit joch is helemaal trots dat ie een grondbloem af steekt. Kijken! http://www.youtube.com/watch?v=Z4NyNzvrRgY "Ik heb een vuurwerkje afgestoken, yes yes yes!" Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Die wordt helemaal dol met oudjaar. dus |
|
ADHD |
|
quote:Mjah, of autisme. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
|
|
quote: Verkeerde topic? |
|
quote: Vuurwerk, toch..?? |
|
Jezus man, jij hebt echt geen idee hoe het vroeger was in de scene. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |