|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
https://www.nu.nl/media/6099615/journalist-veroordeeld-na-kopen-illegaal-vuurwerk-voor-artikel.html :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zijn er al steden waar dit overtroffen is of is mijn hometown de winnaar deze jaarwisseling? https://www.nu.nl/jaarwisseling/6099708/twintig-woningen-beschadigd-bij-explosie-in-deventer.html [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-01-2021 8:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hier was men in de verwachtig dat er vuurwerk kwam vanuit de richting waar een tokkie woonde. En die leverde ook nog gewoon netjes, Overduidelijk een stuk minder vuurwerk, en dat in een conservatief, gelovig dorp. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Er valt wat voor te zeggen maar het realiseren is een gebed zonder einde. |
|
Voorlopig zijn er hier alweer megaknallen te horen. Ik schrik me net te pletter hier, evenals onze vier katten. Daar gaan we weer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het enige gave Vuurwerk is van de VARA When your people matter, menstrual health matters |
|
boks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oldskool beratnas, sasa-ke When your people matter, menstrual health matters |
|
https://www.nu.nl/buitenland/6166162/politie-treft-120000-kilo-vuurwerk-aan-in-bunkers-net-over-duitse-grens.html Denk niet dat Henk hier iets mee van doen heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
".... levensgevaarlijk. Zij hebben de richtlijnen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen namelijk niet nageleefd." wat een berichtgeving ook Eikel |
|
https://www.nu.nl/politiek/6167217/gl-en-pvdd-willen-weer-vuurwerkverbod-kabinet-verschuilt-zich-achter-omt.html Van mij mag het. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee, de pietendiscussie 'moet' eerst. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zag hem gisteren op tv, ja. Geweldig. Of de gemiddelde nederlander zich er iets van aan gaat trekken? Ik denk het niet. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-11-2021 19:44] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vertegenwoordigen die vuurwerktokkies de categorie gemiddelde Nederlanders? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: kijk, een echte! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wauwie, waar is de tijd gebleven. Nee, wacht, ik bedoel... Blasts from the past, altijd mooi. Leuke van dit forum, dat je 20 jaar terug kan lezen. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-11-2021 21:29] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het is een metal time machine! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik las mental time machine. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat sowieso! Waar is Mental tegenwoordig When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4016120/vrees-voor-gebruik-zwaar-vuurwerk-tegen-hulpverleners-in-hoge-vucht-breda Gewoon met scherp schieten op dat tuig. En een koeienvanger voor op de bus van de hulpverleners en pas stoppen als je op plaats van bestemming bent. Alles wat je in de tussentijd raakt zijn bonuspunten. Onder het mom van als het niet goedschiks kan... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |