|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Op nieuwjaar geef ik m'n geld uit aan een coctail van paddestoelen en XTC. Verwacht op die manier ook'n mooi vuurwerk. mvg wk10 |
|
quote: Ligt aan mijn banksaldo rondt die tijd en of ik ergens nog wat leuk spul kan krijgen. Vorig jaar geloof ik voor bijna 200 euro afgestoken. Je bent pyromaan, of je bent het niet. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik ben altijd een groot liefhebber van vuurwerkt geweest. Ik vond het altijd heel mooi en leuk om af te steken. Als 13 jarige wachte ik altijd met smart op de 1e vuurwerkkrantjes. Nu nog vind ik het leuk om wat te kopen. Ik koop altijd voor weinig geld, maar ook daar beleef ik genoeg lol aan. Illegaal vuurwerk heb ik tot nu toe elk jaar wel gehad. Niet meerr dan nitraten trouwens. Ik heb deze omdat ik rotjes gewoon niets vind. Vorig jaar van een vriend een lawinepijl gekregen, die heb ik toen op mijn verjaardag afgestoken; was een groot succes. Maar veel geld eraan besteden doe ik nooit. En ik stunt ook nooit, ik ben drummer, dus ik kan niet zonder mijn vingers. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Van dat geld koop ik liever cd's. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: same here wuust robuust |
|
quote: Dan kan je wel wat 'vuurwerk' verwachten ja Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik gaat dit jaar zelf me vuurwerkshow maken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Meestal niets.. Soms een paar pijlen ofzo. Zonde van het geld. zo kan ie wel weer |
|
quote: Hee Siem, we kunnen het ook in het hok vieren Kost toch niet veel als ik het zelf doe(af en toe een vinger, mja boeiend...) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je doet je best maar. Doe het alleen wel zonder mij erbij, ik ben m'n leven niet veilig als jij aan het kloten gaat. </offtopic> zo kan ie wel weer |
|
vuurwerk??? neen, dank u. ik speel gitaar, daar zijn vingers hebben best wel een belangrijk onderdeel van. siervuurwerk om te kijken is idd wat anders, in disneyworld in florida, usa, weten ze wel hoe dat moet, godallemachtig, wat een overdaad aan geld wordt daar elke avond de lucht in geschoten. Oud Vuil. |
|
quote: Ah joh, vorig jaar was die fontein toch ook veilig(mja 25 meter afstand) en zolang ik van de vuurpijlen afblijf kan er niets anders dat stukken PVC naar je hoofd vliegen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
milieuvervuiling, geldverspilling, lawaai, gevaarlijk ... ja LEUK this user is dead |
|
quote: zeker leuk jah mij kost het toch niet zoveel geld en de rest boeit me niet zo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik denk dat ik voor ongeveer 30 euro illegaale knalrommel haal en dan vind ik het wel best respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Voor 30 euro illegale rommel heb ik ongeveer 15 kilo buskruit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien een paar lawinepijlen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-11-2003 0:26] |
|
quote: nee no text supplied |
|
Ik ga bier drinken van het vuurwerkgeld changed to 'ouwe' |
|
Ik heb een schijthekel aan vuurwerk, ik hou niet van al die chaos rondom het afsteken. Overal komt het vandaan, zachte knalletjes.. keiharde illegale klappers en weet ik wat nog meer! Geef mij dan maar gewoon evenementen vuurwerk, vanaf een plek afgeschoten en geen chaos rondom! |
|
Als ik nog vuurwerk koop is het meestal illegaal bedoel dat legale vuurwerk is geen neuk aan. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Vuurwerk is veel te duur, en veel te |
|
quote: my point exactly Bruce Banner |
|
Miljoenen andere mensen kopen het voor mij. Ik kijk wel toe. Zelf kopen doe ik al jaren niet meer. Zonde van het geld. En ben ook voorzichtig met mijn vingers en ogen. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |