|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 En dan hou jij het bedrag nog laag... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Koop al jaren geen vuurwerk meer. Toch vind ik het siervuurwerk mooi om te zien, veilig achter glas. Laatst nog wat vuurwerkblaadjes doorgebladerd, dat er mensen zijn die 150 euro neertellen voor één zo'n vuurwerkpot |
|
+ veel. Sowieso, laat de gemeente het lekker doen en thuisgebruik verbieden. Gewoon mooi siervuurwerk en that's all, folks. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nu alweer mistig door het vuurwerk en een afvalbak moest het weer eens ontgelden... |
|
quote: Op zich mee eens. Maar ik heb na jaren weer eens wat knalzooi gekocht, om bij het jaarlijkse zuidelijke feestje ook wat bij te dragen aan het vuurwerk dat daar afgestoken wordt. Wel zwaaaaare knalzooi. 135dB op 15 meter afstand. Je suis benieuwd. |
|
quote: quote:Dat vind ik ook, het zal iig een hoop ongelukken schelen. Ik zie kinderen achteloos met knalvuurwerk bezig, dat ouders dat maar goed vinden. Ik ben aan het werk met oudejaarsavond en voor mijn cliënten is het iets waar ze naar uitkijken, want zonder vuurwerk afsteken klopt het plaatje van oudejaarsavond niet. Ik blijf lekker binnen en kijk ernaar, het afsteken laat ik over aan mijn collega's. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 31-12-2016 15:14] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
gewoon eentje van deze en klaar! |
|
Kansloos spul, dat vuurwerk voor en door amateurs. Hele straten vol rode troep (opruimen doet immers een ander wel), een hoop loos en laf geknal, tientallen ongelukken met blijvend letsel als gevolg... echt, ge-wel-dig! Afschaffen voor particulieren, die nonsens. Vuurwerk dan lekker door de gemeente of een particuliere partij die professionals inhuurt laten doen van geld dat burgers daar specifiek voor doneren, dus niet van algemene fondsen, en dat is dan ook weer dat. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 31-12-2016 21:48] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: 1 van de redenen in het verleden om te stoppen met vuurwerk af te steken was de angst voor de vingertjes. Lastig gitaar spelen zonder. Ben jij daar niet bang voor? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
http://www.nu.nl/jaarwisseling/4372840/nederlanders-geven-jaar-weer-meer-geld-vuurwerk.html 68 miljoen, en dat is de raming van het 'legale' vuurwerk neem ik aan. mafketels. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben er al weer helemaal klaar mee. Verderop in de straat zijn ze aan het carbidschieten. Gaaf uiteraard, maarom zou je dat willen doen in een woonwijk? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-01-2017 1:14] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Omdat ze dromen van een verrukt mongolenleven in Maaskantje? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Toch maar liefs 4 euro per inwoner van NL. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Lijkt mij een fan-tas-tisch idee. 100.000 man die dronken in de auto stappen om op 1 of andere veldje naar vuurwerk te gaan kijken. Gaat echt werken en geeft geen enkel probleem. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Waarom zouden ze dronken in de auto stappen? Gebeurt dat in Rotterdam, bijvoorbeeld? En als ze dat dan toch zouden doen: is het zelf (dronken!) af kunnen steken van vuurwerk hetgeen wat ze daarvan weerhoudt? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
het nieuws dat je wist dat ging komen. tekenen kan hier. [Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 01-01-2017 11:46] |
|
quote: D'r zullen er best zijn, maar als ze per dorp/wijk een vuurwerkshow doen zal het best meevallen. En degene die beschonken met de auto op pad wil doet dat toch wel of je er nou blij mee bent of niet. En volgens traditionele ZM uitlatingen zijn die onder invloedrijders natuurlijk nekschotwaardig. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-01-2017 12:52] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit jaar met een budget van 100 euro de inhoud van 3 zeer verdienstelijke potjes de lucht in geschoten. Erg leuk weer. Daarna de potten in de vuilnisbak geflikkerd en terug naar binnen gegaan om champagne te drinken en oliebollen te eten. Big deal. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Goed bezig ouwe. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Wel twee containers en een schuurtje afgebrand, maar goed. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Idd goed bezig. Bezie! Onze inrit en die van de dokter ernaast. En we waren niet eens thuis. sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja, dat soort werk dus. Volkomen kansloos. Maar ja, ishj koeltoer, ishj tradisjie! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Op zich ben ik daar niet bang voor. Ik had de zooi ook bewust afgestoken in relatief nuchtere toestand. En er niet mee gestunt. Gave knallen overigens, maar de stellage met 2 melkbussen won het nipt qua volume. Limbabwe de gekste! Een mooi 2017 gewenst allen! |
|
quote: Zoiets doen ze dan ook het liefst bij een ander voor de deur ja. Niet dat het echt helpt, maar heb je ze op camera? Of staat daar alleen de blote reet van OWW op? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-01-2017 17:09] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |