|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Tering zeg. Die vuurwerkhandelaars die aan het woord komen helpen hun eigen zaak ook niet echt hè. Vanmorgen hoorde ik een (deel van) een discussie tussen zo iemand en iemand uit de zorg aangaande een vuurwerkverbod. Daarna ben ik meteen orthopedische schoenen gaan googlen, zò krom stonden mijn tenen van de drogredeneringen van die kerel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Viel mij ook al op. Net boeren. |
|
quote: Aha, zo. Dat is waar. Maar als ik zie hoeveel politie er in een groot dorp zoals hier loopt, dan voorzie ik toch problemen. We gaan het meemaken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
tuurlijk, komt stront van Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://www.nu.nl/jaarwisseling/6090276/boete-van-100-euro-voor-wie-toch-vuurwerk-afsteekt-tijdens-jaarwisseling.html Daar kun je aardig wat Schulti's voor wegtikken Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik koop al zeker 30+ jaar geen vuurwerk meer, hehe. 5 euro minder en geen aantekening kan wel met corona, maar niet met vuurwerk, vreemd. "Doe nou alsjeblieft verstandig mensen, leef dat verbod na", aldus Grapperhaus Grappig, Grapperhaus die... Ach, laat ook maar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het reeds aangeschafte vuurwerk is iig op voorhand al 100 euro duurder geworden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De plies hier laat zich rond 00:00 nooit zien, dus vuurwerk afsteken mag niet, maar kan wel gewoon. |
|
Ja, dat kan nu ook dus wat is je punt? Denk overigens niet dat de plies er blij mee is om hier op te gaan handhaven. D'r zal best eea aan vuurwerk hun kant op gaan, zeg maar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat een dergelijke maatregel een wassen neus is. Een papieren tijger. |
|
En daarna komt het vingertje weer. En maatregelen. Men is gek op maatregelen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ja, met de corona-crisis is het calvinisme weer keihard terug. Hele volksstammen willen beperkingen, maatregelen, handhaving! Boetes voor iedereen die zich niet keurig netjes aan de regels houdt zoals de corona-calvinist zelf! En niet zomaar boetes, nee, draconische boetes! Strafbladen! Meer opsluiten, meer handhaven en keihard aanpakken! Gij zult geen plezier maken in dit leven! Soberheid is de weg naar het ware! [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 13-11-2020 20:14] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
En we zien al jaren dat maatregelen het super doen. Niemand belt nog in de auto, niemand rijdt te hard, niemand handelt in drugs, niemand vermoord iemand anders. Dat gaat helemaal goed komen met dat vuurwerk verbod. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nee, de pakkans moet omhoog! Meer politie, strengere straffen! Het liefst zouden ze een kliklijn willen voor alles. Heel de dag 'de ander' een oor aannaaien en dan zelfvoldaan naar bed gaan. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Heel naar, ja. Dit was zo'n dieptepuntje van de laatste tijd. Man man man... https://www.ad.nl/show/groot-verdriet-bij-steven-brunswijk-nadat-hij-wordt-verlinkt-het-was-de-uitvaart-van-mijn-moeder~a5398024/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat zit wel snor hoor. Net gisteren weer een brief van het CJIB of ik 34 euro over wil maken omdat ik op een 80km weg 4 kilometer te hard reed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Allemaal de schuld van het asfalt. Als dat niet zo snel onder je wielen doortrok was die boete er niet geweest. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.gids.tv/video/276592/beau-gemist-diederik-gommers-vuurwerk-hoeft-niet-afgeschaft-te-worden "Op de IC zien we meestal geen vuurwerkslachtoffers..." Man man man... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat is waar. De meesten gaan naar het oogziekenhuis of de SEH. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nog even en je mag ook niet meer kijken naar vuurwerk. Afgestoken of niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Enkel de vuurwerkscreensaver op je tv. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |