IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Vuurwerk Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-01-2004 13:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 13:07 schreef ZwaarMetaal het volgende:

sorry


Eye's Only
Usericon van Eye's Only
Posted 05-01-2004 14:21 by Eye's Only Wijzig reactieProfiel van Eye's OnlyQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/Demon-Inside-Me

quote:
Op 5 januari 2004 13:07 schreef Chelman het volgende:
Ze waren zonde van mijn geld omdat ze niet hard knalden. Wellicht dat ik een of andere kutpartij had, maar ze waren gewoon klote.


Het licht er ook aan welke kleur je heb, de ene kleur knalt harder dan de andere


To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people


theo!
Hammertime
Usericon van theo!
Posted 06-01-2004 18:53 by theo! Wijzig reactieProfiel van theo!Quote dit berichthttp://www.signoflife.nl

kben dit jaar mooi op het dak gaan zitte met een biertje

danku dorpsgenoten die heeel veel geld hebben uitgegeven


signature


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 06-01-2004 19:01 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Zoiets heb ik ook gedaan, ik zat alleen niet op het dak


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 07-01-2004 20:09 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Ik ben mijn hoofd verloren afgelopen jaarwisseling


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2004 20:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 januari 2004 20:09 schreef Nimmer nuchter het volgende:
Ik ben mijn hoofd verloren afgelopen jaarwisseling

Je voelt je nu zeker een beetje licht in het hoofd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


terror
meest domme onderkruiper ter wereld
Usericon van terror
Posted 12-01-2004 1:51 by terror Wijzig reactieProfiel van terrorQuote dit bericht

banned


ik ben dom, o zo dom


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2005 15:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Godver, gaat hier nu al voor een tyfusvermogen de lucht in. Allemaal betaald van de zorgtoeslag


spelfout weggehaald...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2005 15:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 1:51 schreef terror het volgende:
banned


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-12-2005 15:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2005 15:04 schreef varanus het volgende:
Godver, gaat hier nu al voor een tyfusvermogen de lucht in. Allemaal betaald van de zorgtoeslag
Wij heben zo;n tokkie gezin hier aan het eind van het blok wonen. Kinderen staan al drie dagen continu met rotjes te gooien, hond in de stress. Ouders staan er gewoon bij, doen mee. Heb haar nu wel duidelijk gemaakt dat ik er niet zo blij mee ben, Mr. Tactisch als ik ben ... wel blij dat we zo weg zijn hier ...


renYek
Usericon van renYek
Posted 31-12-2005 15:17 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik heb voor maar liefst 5 euro vuurwerk gekocht!! (niet van de zorgtoeslag hoor)


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2005 15:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nou, ik ben blij dat onze honden geen flikker van vuurwerk aantrekken. Wordt hier ook continu geknald, maar het interesseert onze honden helemaal niks


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-12-2005 15:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaat nu stuk beter dan paar dagen geleden ... maar die kutbalgen gooien ook gerust naar een hond toe of lekker in je voortuin, harde knallen zijn gewoon niets iets waar ons beessie van houdt ...

Krijg wel erg veel zin om die kinderen wat ballonnen vol aardgas te geven


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2005 15:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2005 15:27 schreef Jenje het volgende:
Gaat nu stuk beter dan paar dagen geleden ... maar die kutbalgen gooien ook gerust naar een hond toe of lekker in je voortuin, harde knallen zijn gewoon niets iets waar ons beessie van houdt ...

Krijg wel erg veel zin om die kinderen wat ballonnen vol aardgas te geven


Hmm, lijerds die vuurwerk naardieren gooien behoren een flink pak op de sodemieter te krijgen.


spelfout weggehaald...


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 31-12-2005 17:22 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

Vuurwerk..
Vind er geen flikker aan..
Nooit wat aan gevonden.

Het enige wat ik doe is karbitschieten elk jaar met een paar lui en daar heb je het meegehad.


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-12-2005 17:55 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik krijg wel vuurwerk in me kop naar flink wat vodka en bubeltjeswijn..lijkt me wat dangeroux om tussen 40000 man vuurwerk te smijten


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-12-2005 18:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Vuurwerk heerscht.

Ik ga weer een paar meijer de lucht in fikken vanavond.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-12-2005 18:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2005 18:13 schreef Chelman het volgende:
Vuurwerk heerscht.

Ik ga weer een paar meijer de lucht in fikken vanavond.


vuurwerk is toch om de demonen en kwade geesten weg te jagen??? geen wonder dat jij het vind heersen

(maar serieus, echt zonde van het geld... )


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 31-12-2005 18:15 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Vuurwerk zuigt. Ik heb nu alweer de grafschurft aan al dat geknal om me heen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-12-2005 18:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2005 18:15 schreef Hexegot het volgende:
Vuurwerk zuigt. Ik heb nu alweer de grafschurft aan al dat geknal om me heen.

ja, bij ons lijkt het al de hele dag irak. al die knallen etc....


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 31-12-2005 18:19 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

*herrinnert zich tijden met bevroren zwarte verbrande vingers*


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 31-12-2005 19:01 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Het enige wat ik doe is kijken hoe een kameraad van me 150 euri's de lucht in schiet. Verder ga ik zelf alleen maar melkbus schieten! Dat geeft toch elke keer een enorme kick. Er op gaan zitten en dan knallen maar!


isa
Usericon van isa
Posted 31-12-2005 20:46 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Drama,die kutrotjes, sierwerk ok maar die rotjes, bah, mijn katten vreten heel de dag niet van de angst en ze gooien het gewoon voor je voeten, achja, bijna voorbij.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 31-12-2005 23:35 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Straks ga ik weer lekker knallen. Ik heb als hoogtepunt 1 pot. Hahahahahahahahahaha. Verder heb ik jumping jacks en vuurbloemen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-01-2006 12:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2005 15:12 schreef Jenje het volgende:
Wij heben zo;n tokkie gezin hier aan het eind van het blok wonen. Kinderen staan al drie dagen continu met rotjes te gooien, hond in de stress. Ouders staan er gewoon bij, doen mee. Heb haar nu wel duidelijk gemaakt dat ik er niet zo blij mee ben, Mr. Tactisch als ik ben ... wel blij dat we zo weg zijn hier ...


Een kameraad van mij heeft nu ook een junkie uit delfzijl tegenover zich wonen ( crackjunkie wijf van 40) En omdat me kameraad blowed, staat ze steeds op de stoep om ook mee te doen, en bied hem dan ook nog sex aan, me kameraad krijgt dat wijf met geen mogelijk heid weg altijd..grrrr...ken je die ook toevallig??


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen