|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
HAHAHAHAHAHAHA Wat een humoristen die moslims .. EDIT: Trouwens, dit zou je als een immens revolutionaire actie kunnen zien waarmee de moslims een eigen staat binnen de Zweedse willen stichten ... Zou het gaan beginnen? De strijd voor een europese moslimstaat? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-05-2006 13:29] |
|
quote:In Canada is dit ze, bijna (?), gelukt. En dat vind ik zeer zorgwekkend. In snap sowieso niet want zulk soort mensen 'hier' doen als ze onze maatschappij zo decadent en verwerpelijk vinden. Ga aub massaal in Syrie en Iran wonen met je geitenneukcultuur. Vooral die eis tot rente vrije leningen is natuurlijk van de zotten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dit is al tegen artikel 1 van de grondwet (ik neem aan dat deze in Zweden ongeveer hetzelfde zal zijn) Dit is pure discriminatie! What`s next? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Ach, naar mijn mening is het progressieve belastingstelsel ook discriminatie... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ja, klopt wel een beetje.. maar is dan, met deze kijk, niet de gehele verzorgingsstaat gericht op discriminatie? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: denk jij dat ze zo een grote bek kunnen opzetten in die landen??? Ik denk het niet en dat beantwoord gelijk je vraag lijkt me [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-05-2006 13:35] |
|
Dit soort acties moet resoluut en direct keihard afgewezen worden, zo niet dan geef je ze gewoon een ruimte, en die nemen ze dan ook. |
|
quote: En zo gaan ze telkens een stukje verder in hun eisen.. totdat het zover komt dat ze aan de macht zijn. Met de zwakheid en daadkracht van de Nederlandse regering zie ik dat hier nog wel gebeuren ook [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 02-05-2006 14:08] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Ja, want als ze dat niet kunnen is het discriminatie. En ja, want ze zetten zo'n grote bek op. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Dit soort onzin komt toch aardig overeen met de publieke opinie in die landen? Daarbij was het een aardig retorische vraag. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Afstraffen met wetten die tegen het moslimgeloof ingaan The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
juist, er mag hier best een verbod op hoofddoekjes komen, en minaretten zijn horizonvervuiling, dus die mogen er ook niet meer komen! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: hoezeer ik die dingen ook haat.... dat kan dus niet he. (ze moeten wel af in openbare ruimten waar gevraagd wordt om alle hoofddeksels af te nemen). |
|
quote: op dezelfde manier dat je per land ook geen verschillende wetten kan hebben voor verschillende religies? |
|
quote:En een verbod op hoofddoekjes voor 'ambtenaren'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ik weet niet of ik je helemaal snap. maar in openbare ruimte kan de overheid slechts heel beperkt bepalen wat jij wel of niet aan mag. burka's, bivaksmutsen,... kunnen bedreigend zijn dus dat is wat anders. Maar als iemand die wil dragen is dat haar keuze. Maar dan moet ze niet gaan janken als dat bepaalde consequenties heeft. Als ze niet wordt aangenomen door een bedrijf omdat ze zo een ding weigert af te zetten heeft het bedrijf het volste recht haar niet aan te nemen of te ontslaan. ik kan het me goed voorstellen overigens. ik zie op bepaalde plekken ook niet graag iemand zitten met alleen een penikoker omdat dit van zijn geloof moet. |
|
quote: zie voorgaande post. |
|
quote:Nee, maak het legaal dat een werkgever mag bepalen of een hoofddoek wel of niet gewenst cq verboden is .. |
|
quote: ik bedoelde dit niet letterlijk, ik bedoel dat als iemand zo nodig zijn eigen wetten 'moet' hebben, daarmee ook zijn/haar rechten opgeeft |
|
quote:Dan gaat een werkgever wel meer mogen bepalen. Dat vind ik zeker niet wenselijk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Precies. Probleem opgelost, en een moslim/geen moslim discussie is hier niet eens nodig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Zoals? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik ben niet helemaal thuis in deze materie maar een werkgever mag toch al wel wat voorschiften opleggen????? |
|
quote:Tot fatima sbs6 belt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |