IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote "Moslims in het nieuws" topic.... Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-04-2007 14:27 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 9 april 2007 14:27 schreef waterfiets het volgende:
Als er wordt begrijpt wat er word gezegd kan de discussie doorgaan, zo niet dan gaat het verder moet onzin zoals dit
Als je het niet begrijpt, kun je ook om uitleg vragen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 09-04-2007 14:30 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 9 april 2007 14:27 schreef Misanthrope het volgende:
Als je het niet begrijpt, kun je ook om uitleg vragen.
Lees post, WMP


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2007 14:34 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 april 2007 14:30 schreef waterfiets het volgende:
Lees post, WMP
Onzinnige voorbeelden vragen om onzinnge reacties. Kom dan met voorbeeld dat wel hout snijdt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 09-04-2007 14:39 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 9 april 2007 14:34 schreef kwelgeest het volgende:
Onzinnige voorbeelden vragen om onzinnge reacties. Kom dan met voorbeeld dat wel hout snijdt.


Ja idd, ik mag geen mening geven over waar jij over praat op een forum.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2007 14:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 april 2007 14:39 schreef waterfiets het volgende:
Ja idd, ik mag geen mening geven over waar jij over praat op een forum.
Nu begint het toch wel heel pot ketel zwart te worden.
Ik heb het erover dat jouw voorbeeld aan de labiele kant is en dat je posts wel wat gefundeerder en uitgebreider mogen. Ik begin echter een beetje te vermoeden dat dit aan dovemansoren besteed is.
Ik typ iig nergens dat jij je mening niet mag geven of dat die onomstotelijk fout is. Is ook een beetje moeilijk gezien je je mening nergens geeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-04-2007 14:45 by spectre Profiel van spectre

Huhu, mensen in kampjes stoppen is wel een erg goede oplossing onie

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-04-2007 14:46]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 09-04-2007 14:46 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 9 april 2007 14:43 schreef kwelgeest het volgende:
Nu begint het toch wel heel pot ketel zwart te worden.
Ik heb het erover dat jouw voorbeeld aan de labiele kant is en dat je posts wel wat gefundeerder en uitgebreider mogen. Ik begin echter een beetje te vermoeden dat dit aan dovemansoren besteed is.
Ik typ iig nergens dat jij je mening niet mag geven of dat die onomstotelijk fout is. Is ook een beetje moeilijk gezien je je mening nergens geeft.



Ik heb wel degelijk mijn mening gegeven, Dat jij het punt van bepaalde opmerkingen niet ziet is niet mijn probleem.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2007 14:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 april 2007 14:45 schreef spectre het volgende:
Huhu, mensen in kampjes stoppen is wel een erg goede oplossing onie
Wat is er mis mee als gedetineerde zelf hun onderdak bekostigen. En wat is volgens jou een betere oplossing?


@Waterfiets: Het punt is dus dat zwerver worden je niet zomaar opeens uit het niets gebeurd. Je hebt in Nederland genoeg voorzieningen en trajecten, schuldsanering etc. Als je daar geen aanspraak op doet of niet mee wilt werken en je komt dan op straat dat is het dus niet zomaar gebeurd. Dan heb je het aan jezelf te wijten.
Of weet jij scenario die ik over het hoofd zie waarbij je voor helemaal niets in aanmerking komt en de grote boze rechtse kapitalistische maatschappij jou zomaar uit het niets op straat kan zetten?

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 09-04-2007 15:26]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-04-2007 14:56 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 9 april 2007 14:52 schreef kwelgeest het volgende:
Wat is er mis mee als gedetineerde zelf hun onderdak bekostigen. En wat is volgens een betere oplossing?


@Waterfiets: Het punt is dus dat zwerver worden je niet zomaar opeens uit het niets gebeurd. Je hebt in Nederland genoeg voorzieningen en trajecten, schuldsanering etc. Als je daar geen aanspraak op doet of niet mee wilt werken en je komt dan op straat dat is het dus niet zomaar gebeurd. Dan heb je het aan jezelf te wijten.
Of weet jij scenario die ik over het hoofd zie waarbij je voor helemaal niets in aanmerking komt en de grote boze rechtse kapitalistische maatschappij jou zomaar uit het niets op straat kan zetten?
Ja, als je ondernemer bent en een zwaar ongeluk krijgt, waardoor je niet meer in staat bent je bedrijf te runnen. Maar dan is het niet de boze rechtse kapitalistische maatschappij die jou verneukt, maar de boze, jaloerse linkse maatschappij, die de ondernemer als het grote kwaad ziet, die jou verneukt. Maar ook dan zijn er nog wel voorzieningen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2007 14:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 april 2007 14:56 schreef Misanthrope het volgende:
Ja, als je ondernemer bent en een zwaar ongeluk krijgt, waardoor je niet meer in staat bent je bedrijf te runnen. Maar dan is het niet de boze rechtse kapitalistische maatschappij die jou verneukt, maar de boze, jaloerse linkse maatschappij, die de ondernemer als het grote kwaad ziet, die jou verneukt. Maar ook dan zijn er nog wel voorzieningen.
Is het uberhaupt niet jouw eigen verantwoordelijkheid als ondernemer jezelf, goed, te verzekeren tegen zulk soort ongevallen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-04-2007 15:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 9 april 2007 14:58 schreef kwelgeest het volgende:
Is het uberhaupt niet jouw eigen verantwoordelijkheid als ondernemer jezelf, goed, te verzekeren tegen zulk soort ongevallen?
Je kunt jezelf er tegen verzekeren, maar verzekeringsmaatschappijen zijn schoften. De kosten die ze zouden moeten maken om jou hetgeen waarvoor je je verzekerd hebt terug te betalen, liggen een stuk lager dan de kosten die ze voor hun kekke advocaat, die ze in fulltime dienst hebben, maken.
Oftewel, ze weten dat je door zo'n ongeluk met de rug tegen de muur staat en ze willen aan jou geen geld verliezen, dus ze gaan je kapotprocederen. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan, wil jij je rug recht houden tegen zo'n verzekeringsmaatschappij.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2007 15:02 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 april 2007 15:01 schreef Misanthrope het volgende:
Je kunt jezelf er tegen verzekeren, maar verzekeringsmaatschappijen zijn schoften. De kosten die ze zouden moeten maken om jou hetgeen waarvoor je je verzekerd hebt terug te betalen, liggen een stuk lager dan de kosten die ze voor hun kekke advocaat, die ze in fulltime dienst hebben, maken.
Oftewel, ze weten dat je door zo'n ongeluk met de rug tegen de muur staat en ze willen aan jou geen geld verliezen, dus ze gaan je kapotprocederen. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan, wil jij je rug recht houden tegen zo'n verzekeringsmaatschappij.
Als jij jezelf goed verzekerd hebt dan moeten ze gewoon betalen. Dat is niet zo moeilijk voor elkaar te krijgen. Gewoon goed verzekeren. En die proceskosten zijn natuurlijk dan ook gewoon hun pakkie aan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-04-2007 15:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 9 april 2007 15:02 schreef kwelgeest het volgende:
Als jij jezelf goed verzekerd hebt dan moeten ze gewoon betalen. Dat is niet zo moeilijk voor elkaar te krijgen. Gewoon goed verzekeren. En die proceskosten zijn natuurlijk dan ook gewoon hun pakkie aan.
In theorie, ja. In de praktijk, nee.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2007 15:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 april 2007 15:03 schreef Misanthrope het volgende:
In theorie, ja. In de praktijk, nee.
En waarom niet? Bij een goed helder verzekeringscontract zullen de proceskosten nihil zijn. Gewoon ervoor zorgen dat jij de afspraken en voorwaarden duidelijk op papier krijgt wanneer je jezelf verzekerd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-04-2007 15:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 9 april 2007 15:06 schreef kwelgeest het volgende:
En waarom niet? Bij een goed helder verzekeringscontract zullen de proceskosten nihil zijn. Gewoon ervoor zorgen dat jij de afspraken en voorwaarden duidelijk op papier krijgt wanneer je jezelf verzekerd.
Je verzekeringscontract kan nog wel zo goed zijn, tegen de methode van de verzekeringsmaatschappijen kun je als particulier meestal toch niet op. De methode is dat ze toch altijd kleine gaatjes, of foutjes ontdekken, vervolgens niets betalen en het slachtoffer zo lang met rechtzaken bezig houden, dat het uiteindelijk ertoe leidt dat het slachtoffer of geen energie, of geen geld meer heeft om nog langer tegen de verzekeringsmaatschappij te vechten.

Let wel, dit gebeurt niet als het om kleine bedragen gaat, maar wel als het om grote bedragen gaat. Verzekeringsmaatschappijen hebben een monopolie en zijn schoften.


PS: alsnog leidt dit op zichzelf er niet toe dat je gedwongen op straat zult moeten leven.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-04-2007 15:13]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2007 15:24 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 april 2007 15:12 schreef Misanthrope het volgende:
Je verzekeringscontract kan nog wel zo goed zijn, tegen de methode van de verzekeringsmaatschappijen kun je als particulier meestal toch niet op. De methode is dat ze toch altijd kleine gaatjes, of foutjes ontdekken, vervolgens niets betalen en het slachtoffer zo lang met rechtzaken bezig houden, dat het uiteindelijk ertoe leidt dat het slachtoffer of geen energie, of geen geld meer heeft om nog langer tegen de verzekeringsmaatschappij te vechten.

Let wel, dit gebeurt niet als het om kleine bedragen gaat, maar wel als het om grote bedragen gaat. Verzekeringsmaatschappijen hebben een monopolie en zijn schoften.


PS: alsnog leidt dit op zichzelf er niet toe dat je gedwongen op straat zult moeten leven.
Ik ben bekend met de theorie/gng van zaker die jij hier beschrijft; En misschien ik wel gewoon wat naief hoor, maar als dit op 'grote' schaal zou voorkomen zouden er dan geen belangenorganisaties/verenigingen zijn voor zulk soort gevallen. Een stichting/vereniging die alle gedupeerden van een bepaalde verzekeraar verzamelt en dan een groot proces begint. Iets vergelijkbaars wat je ziet bij kleinaandeelhouders van grote N.V.'s om een vuist te kunnen maken.

Maar wat jij idd ook typt doet dit er in deze discussie verder niet echt toe.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-04-2007 16:28 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 9 april 2007 13:46 schreef zakkenvuller het volgende:
Ja. Op een dag wordt je wakker en ben je een zwerver.





Suck my piss


Ate
Usericon van Ate
Posted 12-04-2007 21:03 by Ate Profiel van Ate

http://www.parool.nl/nieuws/2007/APR/12/o8.html

en alweer een gemene aanslag op de moslims!

*edit*
http://www.parool.nl/nieuws/2007/APR/12/buit3.html

maar toch wel raar,ik heb (voor zover ik het me kan herinneren) nog nooit echt positief nieuws over moslims gezien,altijd aanslagen of rechtszaken over hoofddoeken,een nieuwe moskee die gebout word

[Dit bericht is gewijzigd door Ate op 12-04-2007 21:09]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-04-2007 13:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Het eten van varkensvlees maakt je homoseksueel, dat beweert de omstreden moslimorganisatie Ahmadiyya. Volgens de organisatie heeft het eten van het vlees ook een negatieve werking op de menselijke moraal.

Volgens de moslimorganisatie gaan de eigenschappen van het 'schaamteloze dier' over op de mens bij het eten van het vlees, zo is in de krant Het Laatste Nieuws te lezen. In Duitsland is veel ophef ontstaan door de uitspraken.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-04-2007 13:10 by spectre Profiel van spectre

PvdD heeft er weer wat stemmers bij gekregen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-04-2007 13:10 by mental Profiel van mental

jaja, het is een achterlijk volk, maar dat wisten we toch al ?


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-04-2007 13:11 by spectre Profiel van spectre

Eet jij veel vlees, mental?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-04-2007 13:12 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 april 2007 13:11 schreef spectre het volgende:
Eet jij veel vlees, mental?
erhm, ja...


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-04-2007 13:12 by spectre Profiel van spectre

Kijk! *gaat snel zitten*

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-04-2007 13:13]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-04-2007 13:13 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 april 2007 13:12 schreef spectre het volgende:
Kijk


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen