IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote "Moslims in het nieuws" topic.... Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 19-04-2008 12:45 by Daops Profiel van Daops

Wat heerlijk weer. Als je probeert te nuanceren, ben je gelijk 'links' (wat dat ook moge zijn). Makkelijk zeg, alles meteen in hokjes stoppen om de wereld simpel te houden


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-04-2008 12:46 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 april 2008 12:45 schreef Daops het volgende:
Wat heerlijk weer. Als je probeert te nuanceren, ben je gelijk 'links' (wat dat ook moge zijn). Makkelijk zeg, alles meteen in hokjes stoppen om de wereld simpel te houden


+1 nu jouw kant op



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2008 13:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 april 2008 12:45 schreef Daops het volgende:
Wat heerlijk weer. Als je probeert te nuanceren, ben je gelijk 'links' (wat dat ook moge zijn). Makkelijk zeg, alles meteen in hokjes stoppen om de wereld simpel te houden
Ja, té makkelijk. Moslims en honden, meer smaakjes zijn er niet.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-04-2008 13:04 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 april 2008 12:41 schreef Greycloak het volgende:
Denk maar niet dat er uit linkse hoek op dit artikel wordt gereageerd. BRG, Mmayo etc zijn veel te druk met blij zijn.


*strooit bloemetjes*
*gooit uiteraard alles naar links*

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-04-2008 13:05]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2008 13:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Da's een mooie reactie op dat stukje, Mmayo. Ben wel wat meer van je gewend, maar negeren is ook een vorm van reageren.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-04-2008 13:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 april 2008 12:36 schreef filosofem het volgende:
Waarom voelen die linksmensen toch zo de behoefte een geloof te verdedigen dat staat voor onderdrukking, achterlijkheid & moord?


Oh sorrie, dus omdat ik een andere mening heb ben ik links? Waar doet mij dit toch aan denken..

quote:
Op 19 april 2008 12:36 schreef filosofem het volgende:
Lijkt wel of 't aanvallen van 't kapitalisme vervangen is door 'bescherm de arme moslim' tegen die enge rechtsmensen.


Ah dus alle mensen die een hekel aan moslims hebben zijn direct rechts? Ik vind het echt zo onwijs handig, die hokjes!

quote:
Op 19 april 2008 12:36 schreef filosofem het volgende:
Of misschien is 't dat wel. Die rechtsmensen kunnen niet het gelijk aan hun kant hebben. Wij hebben altijd al het morele gelijk aan onze kant gehad!


Nou eerder dat die rechtsmensen schijnbaar niet zelfstandig kunnen nadenken en alles maar klakkeloos overnemen wat in de media wordt geroepen. Jij bent vast zo'n persoon waarbij Fitna, het visuele aspect van jouw gedachtengang over de islam visualiseert.

quote:
Op 19 april 2008 12:36 schreef filosofem het volgende:
Daarom knijpen wij maar onze ogen toe en kijken de andere kant op.


Valt reuze mee.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-04-2008 13:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 april 2008 13:06 schreef Greycloak het volgende:
Da's een mooie reactie op dat stukje, Mmayo. Ben wel wat meer van je gewend, maar negeren is ook een vorm van reageren.


Welk stukje doel jij nu weer op dan?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-04-2008 13:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nee MMayo, als je het niet met Gaycloak eens bent ben je links. Snap dat dan. De VVD is ook links.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2008 13:21 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Bijdrage van Viktor:

***
De islamisering van onze samenleving grijpt op zich heen. Mensen die dat niet zien willen het niet zien of zijn gehandicapt.

Wanneer scholen geen varkensvlees meer op het menu hebben staan omwille van moslims is dat islamisering. Als er op plekken geen alcohol meer wordt geschonken omwille van moslims is dat islamisering. Als westerse feestdagen ingeruild gaan worden voor islamitische of moslims zowel op hun als ‘christelijke’/westerse feestdagen vrij krijgen maar westerlingen andersom niet is dat een zeer grove tegemoetkoming aan moslims.

De samenleving islamiseert, dat valt niet te ontkennen. Slechts de toename van hoofddoekjes is als islamisering. En bij deze islamisering hoort verandering, aanpassingen. Aan de islam. Want de islam is totalitair, de islam duldt geen andere ideeën. Dat sommigen dit nog niet hebben ondervonden betekent nog niet dat het er niet is. Anderen ondervinden dit namelijk wel. Westerse vrouwen die in sommige beurten niet meer zonder hoofddoek over straat kunnen omdat zij anders worden uitgescholden, bespuugd en geslagen. Homo’s die in gaycapital Amsterdam niet meer hand in hand over straat kunnen lopen omdat ze anders mishandeld worden. Leerkrachten geschiedenis die het niet meer over de holocaust kunnen hebben, biologielessen waarin varkens niet meer aan bod kunnen komen. Varkens die mishandelt worden op kinderboerderijen door dikke Marokkaantjes omdat zij onrein zouden zijn.

Zolang de haatbaarden en hoofddoekjes binnen kunnen blijven stromen en fokken als ratten en de misstanden die zij veroorzaken niet echt worden aangepakt zal de druk van moslims op andersdenkende alleen maar verder toenemen. Als er een politieke partij voor moslims wordt opgericht die over dertig jaar rond de dertig zetels heeft in de kamer is het politieke landschap zo verkracht dat er links nog rechtsom geregeerd kan worden. Dan krijg coalities van partijen die elkaar echt niet liggen of van alle confessionelen, iets wat niemand hier volgens mij wil.

De islam is een probleem, de huidige moslims hier zijn een probleem. Onze samenleving islamiseert en dat gebeurd ook als je de andere kant opkijkt.
***


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2008 13:23 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 april 2008 13:20 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee MMayo, als je het niet met Gaycloak eens bent ben je links. Snap dat dan. De VVD is ook links.


Grey heeft niet op de VVD gestemd?


Bruce Banner


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-04-2008 13:25 by Daops Profiel van Daops

Ik weet niet wie Viktor is, maar mocht dit stukje niet komisch bedoeld zijn.. vind ik het dat wel

Al die islamisering-kenmerken zijn totaal niet aan de orde. Ach, de een laat zich opnaaien door 2012..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 19-04-2008 13:25]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-04-2008 13:28 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hm volgens mij zitten Viktor en ik nogwel redelijk op één lijn, behalve qua oplossingen. Ik kan me niet alles meer helder voor de geest halen, maar zoals Wilders wil: verbieden van Koran en stoppen van moslimimigratie is onmogelijk en niet wenselijk. Het verbieden van de Koran is onmogelijk en werkt radicalisering alleen maar in de hand, en gaat in tegen de vrijheid van godsdienst. Daarnaast geloof ik niet dat het verbieden van het boek de ideeën eruit tegengaat. Qua immigtatie: hoe controleer je of iemand moslim is? Gaan we alle landen die een islamitisch meerderheid/aanzienlijke minderheid hebben boycotten? Moslims uit Frankrijk met een Frans paspoort moeten worden geweigerd? Had Ayaan Hirsi Ali moeten worden teruggestuurd naar die barbaren omdat ze uit een moslimland kwam? Volgens mij is dit zelfs volgens internationale verdragen niet mogelijk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2008 13:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 april 2008 13:25 schreef Daops het volgende:
Ik weet niet wie Viktor is, maar mocht dit stukje niet komisch bedoeld zijn.. vind ik het dat wel


Kwelgeest.

quote:

Al die islamisering-kenmerken zijn totaal niet aan de orde. Ach, de een laat zich opnaaien door 2012..


En de ander maakt zich drukker om degradatiegevaar dan om echte problemen.


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-04-2008 13:28 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 19 april 2008 13:23 schreef Lainedil het volgende:
Grey heeft niet op de VVD gestemd?


Grey noemt de VVD links smartass.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2008 13:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 april 2008 13:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Grey noemt de VVD links smartass.
Quote me.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2008 13:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 april 2008 13:20 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee MMayo, als je het niet met Gaycloak eens bent ben je links. Snap dat dan. De VVD is ook links.
Quote me.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-04-2008 13:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik ga niks opzoeken (zonde van tijd) maar naar aanleiding van de VVD reactie op de moslims en Wilders noemde je ze iets in de trant van moslimvrienden. En die kunnen natuurlijk alleen maar links zijn, stel je voor, rechtse moslimsvrienden, pfff.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 19-04-2008 13:31]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2008 13:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 april 2008 13:17 schreef MMayo het volgende:
Welk stukje doel jij nu weer op dan?
http://www.trouw.nl/deverdieping/letter-geest/article958428.ece/Islamisering_is_allang_binnengeslopen#readmore
Dat stukje. Geeft niets, ik lees ook wel eens ergens gemakshalve overheen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2008 13:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 april 2008 13:31 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik ga niks opzoeken (zonde van tijd) maar naar aanleiding van de VVD reactie op de moslims en Wilders noemde je ze iets in de trant van moslimvrienden. En die kunnen natuurlijk alleen maar links zijn, stel je voor, rechtse moslimsvrienden, pfff.
Noem ik ze daar links? Wil je me geen woorden in de mond leggen?

Dank je!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2008 13:33 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 april 2008 13:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Grey noemt de VVD links smartass.


En ik ben dikke matties met Grey. Quote him.


Smartarse.


Bruce Banner


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-04-2008 13:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 april 2008 13:28 schreef Lainedil het volgende:
Kwelgeest.
Waarom ban je hem als je ook nog eens zijn stukken hier neer plempt?

Niet dat dat stuk hier niet zou mogen staan maar ik vraag me dan af wat bans voor zin hebben op deze manier. Een dagje wachten maakt dan toch niet zoveel uit of zit ik ernaast?



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-04-2008 13:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 19 april 2008 13:33 schreef Greycloak het volgende:
Noem ik ze daar links? Wil je me geen woorden in de mond leggen?

Dank je!




Hoe kan iemand zoals jij nou iets tegen vooroordelen hebben?

Maar genoeg hierover, reageer liever op mijn inhoudelijk post naar aanleiding van kwelgeest, ik heb wel weer genoeg op de man gespeeld .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2008 13:36 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 april 2008 13:33 schreef Judge M. het volgende:
Waarom ban je hem als je ook nog eens zijn stukken hier neer plempt?

Niet dat dat stuk hier niet zou mogen staan maar ik vraag me dan af wat bans voor zin hebben op deze manier. Een dagje wachten maakt dan toch niet zoveel uit of zit ik ernaast?


Goed punt. Mijn insteek: deze bijdrage is bijzonder nuttig in deze discussie.

Anders mag Robbemans me voor de rest van de dag wel bannen, vind ik ook prima.


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-04-2008 13:39 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 april 2008 13:21 schreef Lainedil het volgende:
Bijdrage van Viktor:

***
Wanneer scholen geen varkensvlees meer op het menu hebben staan omwille van moslims is dat islamisering


Eerder slap gedrag door schooldirecties die zo nodig open en tolerant willen zijn.

quote:
Op 19 april 2008 13:21 schreef Lainedil het volgende:
Als er op plekken geen alcohol meer wordt geschonken omwille van moslims is dat islamisering.


Welke plekken bedoel je?

quote:
Op 19 april 2008 13:21 schreef Lainedil het volgende:
Als westerse feestdagen ingeruild gaan worden


Als, als, als...
Paniek om niks.

quote:
Op 19 april 2008 13:21 schreef Lainedil het volgende:
De samenleving islamiseert, dat valt niet te ontkennen. Slechts de toename van hoofddoekjes is als islamisering. En bij deze islamisering hoort verandering, aanpassingen. Aan de islam.


Binnen een samenleving (woord zegt het al, samen) is het niet meer dan logisch dat er veranderingen plaats vinden. Dit soort dingen zijn constant in beweging en zullen dit ook blijven. Veranderingen zijn niet direct een slecht iets.

quote:
Op 19 april 2008 13:21 schreef Lainedil het volgende:
Westerse vrouwen die in sommige buurten niet meer zonder hoofddoek over straat kunnen omdat zij anders worden uitgescholden, bespuugd en geslagen. Homo’s die in gaycapital Amsterdam niet meer hand in hand over straat kunnen lopen omdat ze anders mishandeld worden.


Oh haal dat westerse maar weg hoor, plaats daar gewoon vrouwen of gewoon homo's in en het verhaal komt op hetzelfde neer. Echt niks nieuws hoor, ook voordat moslims zo'n hot item waren kwam dit al met regelmaat voor.

quote:
Op 19 april 2008 13:21 schreef Lainedil het volgende:
Leerkrachten geschiedenis die het niet meer over de holocaust kunnen hebben, biologielessen waarin varkens niet meer aan bod kunnen komen. Varkens die mishandelt worden op kinderboerderijen door dikke Marokkaantjes omdat zij onrein zouden zijn.


Wij Nederlanders zijn hier veel te volgzaam in, zou niet nodig hoeven zijn als de nederlanders eens wat steviger in hun schoenen zouden staan. Wij doen ons dit zelf aan, we laten ons beperken en het maakt niet uit of dit door het christendom komt of door de islam. Feit blijft dat een heleboel mensen het gewoon fijn vinden als er voor ze gedacht worden.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-04-2008 13:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 april 2008 13:32 schreef Greycloak het volgende:
http://www.trouw.nl/deverdieping/letter-geest/article958428.ece/Islamisering_is_allang_binnengeslopen#readmore
Dat stukje. Geeft niets, ik lees ook wel eens ergens gemakshalve overheen.




Oh dat.
Ja, wel gelezen maar goed mijn reacties in dit topic geven ook wel aan hoe ik over dat stukje denk. Staan alleen wat andere voorbeelden in.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen