|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:OEOEHEOEEOEH!!! |
|
quote: Ja ik heb namenlijk iets gezegd.. |
|
Een smiley zegt meer dan duizend woorden? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik heb altijd al gezegd dat het tuig is, en van mij mogen ze nog steeds tegen de muur.snap niet dat het overgrote deel van de nederlanders nog steeds niet inziet dat het allemaal tuig is. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Volgens mij ziet het merendeel van de bevolking wel in dat er echt iets mis is en dat er keihard ingegrepen moet worden. De meerderheid van het establishment en de politiek kijkt liever de andere kant op; Of is inmiddels zo blind door haar eigen gepropageer dat ze hiet ziet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Behalve het feit dat jij mij niet kent vind ik het knap dat jij zo'n statement kan maken. Dat zegt genoeg over jou!? |
|
Kwelgeest doet niet aan nuancering. En hij is geen man van het midden, hij is de man van de extremen, kortom, hij is stoerrrrrrr. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: |
|
Grappig dat wat jij mij verwijt je zelf tekort komt!!11onezero!1~ Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:lol |
|
quote:Maak je jezelf nog verder belachelijk ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Wat is er belachelijk aan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lekker genuanceerde doordachte oplossing. Het 'Marokkanenprobleem' is te compliceerd met deze wetgeving om tot een concrete oplossing te komen. Een directe actie tegen een bepaalde bevolkingsgroep waarvan een groot deel het Nederlanderschap al op zak heeft valt niet aan te pakken. Al vond ik dat idee van die werkkampen in Noorwegen wel erg goed in tegenstelling tot die lachertjes van een taakstraffen. En een grootschalige landelijke executie neemt ook een extreem hoge kostenpost met zich mee. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:jij bent toch zo slim ? zoek dat zelf maar uit. Fuck the world and fuck you |
|
Waar slaat dat nou weer op? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik snap nog steeds niet waarom zoveel mensen beweren dat een executie duur is. Anyway; Met de huidige wetten is het idd onmogelijk bepaalde problemen goed aan te pakken, en dat geld niet alleen voor Marokkanen. En om ze het land uit te krijgen zullen waarschijnlijk naast de Nederlandse wet ook wat internationale verdragen op de schop moeten. Dat neemt niet weg dat ze harder kunnen en moeten aangepakt worden. Werk- en (her)integratiekampen vind ik een hele mooie optie. Alleen dan niet slechts voor 'allochtonen' maar het zo hard voor autochtoon tuig, junks en zwervers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jij maakt er anders een topsport van om jezelf continu als een beroepsidioot te profileren. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Amen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ach vroeger was alles beter, de treinen reden op tijd, waren altijd vol, en je kon lekker genieten in een zomerkamp ergens in Polen. Against God and Government |
|
quote:heb je zelf ook een handje van om in ieder topic mensen aan te vallen ofwel te beledigen, dus lees wie het zegt. botmongool. Fuck the world and fuck you |
|
Take it to the flamecage, gentlemen.. Inhoudelijke reacties weer gaarne. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Geen tijd voor. zometeen naar Tilburg. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat is daar te doen? Against God and Government |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |