|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ah joh die zijn er toch niet! |
|
quote:Die stinken. Vuile kebabeters. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Achmed en Mohammed, willen jullie even een andere zitplaats op gaan zoeken. Daar achterin, in die hoek.. dat is wel een juiste plek. Goed voor de rest, we gaan beginnen met de les. Om te beginnen wil ik jullie allen meegeven dat mensen met een andere nationaliteit niet in Nederland horen te zijn.. Yeaaaah, doe mij zo'n leraar! Edit: of heb ik de verkeerde voor me? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-11-2006 13:53] |
|
quote: 9 van de 10 metal teksten zijn zowiezo al van een niveau om spontaan in janken uit te barsten... |
|
quote:er ging bij ANTIFA waarschijnlijk een enorm alarm af door jou stuitende post |
|
quote:Mooi, dan komen ze mij zeker doodmaken, omdat ik een kankerrechtse ben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat was Morbius. Ook een mongool verder maar wel een andere. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Morbius, die dude die nadat je 1 woord zei al uit z'n vel sprong? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ah daar verwar ik em mee ... |
|
Sterker nog, hij vond zich geridiculiseerd door posts van mij die ik geplaatst had voordat hij hier kwam. Hij was het niet met me eens dat ik geen stemrecht aan konijnen wilde geven en geen grondwettelijke bescherming wilde verschaffen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Owja, daarover had ik ook al een aanvaring met 'm. *Snif*, wat mis ik dat soort mensen soms! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:58] |
|
Mwoah. |
|
quote:... is dit nou echt geen schaduwaccount? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehehe. |
|
quote:Wat heb jij een stoere undersign zeg. En nog in het Engels ook. Dat benadrukt natuurlijk je germaanse afkomst zo goed, een romaanse taal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Is Engels een romaanse taal? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Pijnlijk Kwellie... heel pijnlijk.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
inderdaad Het Engels is ontstaan uit de Germaanse talen die in Groot-Brittannië gesproken werden, in het bijzonder de taal van de Angelen, de Saksen en de Juten. Het is sterk beïnvloed door het Oudnoords (dankzij de vele Vikingen die er zich vestigden tussen 800-1000) en vooral het Frans (na de verovering door de Normandiërs in 1066). De grammaticale structuur is Germaans maar met heel veel woorden ontleend aan het Frans en Latijn. Men noemt Engels soms een brugtaal tussen de Germaanse en Romaanse talen. Je moeder. |
|
quote: BWahahahaha! TMDC Woordvoerder struck again. |
|
quote: Mooi gekopieërd van Wikipedia . Maar dat is wel slecht van kwelgeest hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 26-11-2006 11:29] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ook van Jaap natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:... bericht uit 2004 ... |
|
O. Nou ja dat geeft al mate van interesse aan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |