|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:De islam heeft deze cultuur bepaald. Hieruit is te concluderen dat de handelingen worden getroffen vanuit islamitisch oogpunt. Oftewel: In zijn handelen is meneer een moslim. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ah, dus al mijn handelingen worden getroffen vanuit een christelijk oogpunt. Ik vroeg me al af waar ze vandaan kwamen. |
|
quote: Ben een enorme fan van deze serie en seizoen 5 was weer ouderwets ijzersterk (itt seizoen 3 en 4) en ben zeer benieuwd hoe seizoen 6 zich gaat ontwikkelen; dat moslims ellenlange tenen hebben wisten we al [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-01-2007 20:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Onderbewust zal jij min of meer in al jouw handelen idd gestuurd worden door judeo-christelijke normen en waarden, ik ook. Dit de gehele cultuur die jou bekend is, alles wat jij in je leven meegekregen hebt tot op zekere hoogte gevorm of beinvloed is door deze normen en waarden. Dat krijg je nou eenmaalt na zoveel eeuwen zo'n opdringerige invloed. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat het invloed heeft geloof ik zeker, maar ik denk niet dat het realistisch is om daar elke handeling op af te schuiven. Anders zouden Nederlanders ook geen diefstal plegen, lijkt me. |
|
quote:Maar dit is overduidelijk ideologisch handelen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat het een ideologische handeling is denk ik ook, maar ik denk niet dat je zo duidelijk kan stellen dat het een handeling vanuit islamitisch oogpunt is. Mocht dat wel het geval zijn, dan is het in ieder geval geen handeling vanuit het gebruikelijke islamitische oogpunt, anders zouden de Turkse media het niet als "weerzinwekkend" bestempelen. Hij handelde dus in ieder geval niet volgens moslim-normen. |
|
quote:Turkije is in principe een seculiere staat. Als deze media bron Attaturk trouw is is het niet raar dat deze breon het woord 'weerzinwekkend' gebruikt. Echter is de Turkse cultuut zeer beinvloed door de islam. Meer dan 95% vd Turken is moslim. Het algemeen straatbeeld wordt dus toch bepaald door islamitische normen en waarden. Waardoor het dus zeer aannemelijk is dat hij wel uit islamitisch oogpunt handelde. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dit hoorde niet bij het algemene straatbeeld, als dat wel zo was dan zou dit geen nieuws zijn. |
|
quote:Als het echt zo schandalig gevonden zou worden in dat land, dan zou die dude meteen opgepakt worden, ipv dat er een krant is die er nieuws van moet maken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Wellicht komkommer tijd of een westers reorienteerde krant. Christenen halen hier ook met regelmaat het 'nieuws' met min of meer vergelijkbare akties. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dank u Schaep. My thoughts exactly. |
|
En er gaat geen dag voorbij of onze vredelievende vrienden halen het nieuws niet met hun zeer genuanceerde, liberale, westerse gedrag: Een Franse moslim moet een half jaar de cel in, omdat hij de gynaecoloog van zijn vrouw had aangevallen. Zijn vrouw was juist bevallen van hun kind, toen de vrachtwagenchauffeur de verloskamer instormde en de gyneacoloog te lijf ging. Die was de vrouw na de gecompliceerde bevalling aan het onderzoeken. De politie moest de gyneacoloog ontzetten. Voor een rechtbank in Parijs betuigde de man spijt van de aanval. Hij zei dat hij om een vrouwelijke arts had gevraagd. Franse staatsziekenhuizen proberen veelal aan dergelijke wensen tegemoet te komen, mits de bezetting dat toelaat. De 5 miljoen Franse moslims vormen 8 procent van de totale bevolking in Frankrijk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
you got to love them |
|
Kamervragen over Marokko.nl Bron: FOK! (PVV) Gepubliceerd: donderdag 25 januari 2007 @ 16:56 De Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders heeft vandaag schriftelijke Kamervragen gesteld over subsidiëring van de site Marokko.nl. PVV'er Martin Bosma wil van de ministers van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen en van Justitie opheldering over antiwesterse en antisemitische teksten op het recentelijk door het Bedrijfsfonds voor de Pers met 135.000 euro subsidie toebedeelde forum. Volgens de 42-jarige Bosma zijn er op de site - in het bijzonder op het forum - teksten te vinden als ''ik was net in Amsterdam daar waren zo veel joden, ik kon het niet aanzien'', ''eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen'', ''raespect voor taliban toen ze die beelden van boedha vernietigden'', ''dood aan de joooddd'' en ''het zal een feit blijven dat vele Allochtonen homoseksualiteit niet zullen accepteren vanwege hun geloof.'' Verder is het een site waar volgens het Kamerlid lieden bivakeren die onder interesse zaken invullen als: ''joden opsporen en vernietigen'', en waar 28% van de deelnemers aan een poll aangeeft homoseksualiteit een ziekte te vinden. (Spelling en hoofdletters zijn in de quotes ongecorrigeerd.) Het Kamerlid wil onder meer weten of de ministers kunnen uitleggen waarom deze site ''boordevol met teksten die vaak een antisemitisch, anti-Nederlands en anti-westers karakter hebben'', met belastinggeld moet worden gesteund. Ook wil hij weten of de ministeries bereid zijn in overleg te treden met het Bedrijfsfonds om hen te bewegen de subsidiering onmiddellijk te stoppen. Tenslotte wil hij weten of het ministerie van Justitie wil bevorderen dat het Openbaar Ministerie een strafrechtelijk onderzoek instelt tegen de site, gelet op eerder vermelde uitlatingen. Goed initiatief van de PVV "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Beter! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Go Wilders! Bruce Banner |
|
Discriminatie, infidelen! Jullie zullen branden in de hel! Allah is groot! Allah Ahkbar! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-01-2007 18:46] |
|
quote: wat een mierenneukers. Suck my piss |
|
Ik vraag me sowieso af waarom, los van wat er verder allemaal over de Joden op staat, een site met de naam Marokko gesubsidieerd wordt? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Geen belangstelling voor uitleenmoslim Uitgegeven: 26 januari 2007 07:27 ALMERE - Voor de enige uitleenmoslim van Nederland is geen belangstelling. Almeerder Salaheddien Boulaabi wil met niet-moslims in gesprek om misverstanden over de islam uit de wereld te helpen. Maar ondanks een campagne en een website is hij anderhalf jaar na zijn start als uitleenmoslim nog nooit benaderd voor een gesprek. "Misschien zijn mensen bang dat ik wil evangeliseren, maar dat is echt niet de bedoeling. Ik wil alleen bijdragen aan beter begrip," zegt de uitleenmoslim. Hij wil graag van zich laten horen op scholen en bij bedrijven. "Bedrijven die bijvoorbeeld een moslim in dienst hebben, zitten soms met vragen die ik kan beantwoorden." Boulaabi hoopte op uitnodigingen uit heel Nederland, maar zelfs in zijn woonplaats Almere is het doodstil gebleven. De uitleenmoslim is te bereiken via www.moslimsinalmere.nl. hihihihih |
|
quote: Ah.. dus elk forum heeft zijn eigen Heiden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Het uitgangspunt van Salaheddien Boulaabi is volledig verkeerd. Hij moet de hand in eigen boezem steken en met niet-moslims gaan praten over misverstanden die moslims hebben. [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 26-01-2007 9:16] |
|
quote:Daar hebben ze dus een hele bende van Heiden's van de andere kant. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |