|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, eigenlijk ben ik heel gevoelig .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-10-2007 21:31] |
|
Die gozer was schizofreen en suicidaal en had dus gedegen hulp moeten krijgen. Dit soort figuren horen in een psychiatrische inrichting thuis, en er lopen zat van dit soort figuren in Amsterdam rond helaas. Jammer genoeg vond onze overheid het eens nodig om psychiatrische inrichtingen te sluiten en dit is een tragisch resultaat van hun eigen klotebeleid. Heeft werkelijk níets met gemakkelijke bestempelingen als 'marokkaans' of 'tuig' te maken; gewoon ziek in zijn hoofd. Ik ben benieuwd naar de reactie van de betreffende kliniek, die tot nog toe niets heeft willen meedelen. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
wat is het nut trouwens dat er gelijk allemaal 'belangrijk volk' de ouders van die mongool moeten opzoeken thuis? die gast had zich allang bewezen als crimineel dus een kogel paste wel bij zn ogen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-10-2007 22:23] Je moeder. |
|
quote: :') |
|
quote:Hij was inderdaad slachtoffer van ons, de boze maatschappij! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wat blijkt het toch moeilijk om een normaal antwoord te geven op een in mijn ogen toch vrij eenvoudige vraag. Wat ik bedoel is dat die ouders misschien ook wel helemaal kapot zijn van het gedrag van hun zoon. Als ik de posts hier lees lijkt het wel alsof er een strafbaar feit gepleegd word door medeleven te tonen. |
|
quote:De prioriteit moet bij de politie agenten liggen, niet bij de omgeving van de dader. De politie agenten zijn slachtoffer. Verder is het gigantisch onzinnig om al die resources te besteden aan damage control, zodat een stel relnichten niet gaat rellen. (Het gaat dus over gesprekken die gevoerd worden met de buurt, om te voorkomen dat de vlam in de pan slaat.) Fuck die relnichten, als ze hierdoor willen rellen, dan kunnen we onze resources beter besteden aan goede knuppels en mooie geweren voor onze politie agenten dan aan thee en broodjes voor die paupers. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 16-10-2007 0:04] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Voorkomen is beter dan...... |
|
Mentaliteit onderkennen is beter dan resources verspillen aan babysitters. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En mentaliteit verander je met wapens, dat klopt |
|
quote:Dat ben ik ook, maar reageer ik zo ??? neen, ik val alleen jullie lastig. Fuck the world and fuck you |
|
Enige tientallen jongeren hebben afgelopen avond 'wraak' genomen op de politie voor de dood van Bilal B. De jongelui trokken rond 23.00 uur naar het politiebureau aan het August Allebéplein en staken daar een auto in de fik. Ook werden ruiten van het bureau, waar Bilal B. twee agenten levensgevaarlijk met een mes verwondde, ingegooid met stenen. De politie verrichtte géén arestaties. De groep verspreidde zich vanzelf waarna de rust in het stadsdeel weerkeerde. De jongeren uitten hun woede vanwege de dood van hun stadsdeelgenoot Bilal B. Broertje Het tv-programma Netwerk meldde afgelopen avond op Nederland 2 dat Bilals jongere broer Abdullah een meer voorname rol speelde binnen de Hofstadgroep dan Bilal. Abdullah komt uitgebreid voor in AIVD-dossiers, meldde Netwerk. In 2005 blijkt de AIVD Abdullah B. in de gaten te hebben gehouden omdat hij een aanslag zou hebben voorbereid op een El Al-toestel op Schiphol. Oók Bilal kwam daarbij in beeld. De plannen waren echter dusdanig vaag dat er geen vervolging werd ingesteld. Overigens werd gistermiddag een cameraploeg van de actualiteitenrubriek NOVA in Slotervaart weggetreiterd door Marokkaanse randgroepjongeren. De cameraman werd te verstaan gegeven dat ''zijn neus in z'n gezicht zou worden geslagen als hij niet direct oprotte.'' Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch, die eerder opriep tot rust in de wijk, veroordeelt het gedrag van de Marokkaanse jongeren. ''Ze moeten met hun poten van de camera's afblijven'', aldus de oud-politieman en PvdA-bestuurder. Schizofreen De ouders en familie van Bilal B. hebben in een persverklaring aan de NOS laten weten dat Bilal aan schizofrenie leed. De psychische stoornis is volgens de familie vastgesteld afgelopen april toen Bilal via een rechterlijke machtiging gedwongen werd opgenomen in een psychiatrische instelling. Volgens de familie leed Bilal al sinds 2003 aan een psychische stoornis en hoorde hij stemmen in zijn hoofd. De familie stelt dat Bilal nooit had mogen worden ontslagen uit de kliniek. Ze zouden dat ook meerdere keren hebben aangegeven. Against God and Government |
|
Against God and Government |
|
quote: Zozo, je had een druk weekend? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
haha te flauw Against God and Government |
|
Jeumig! Wie had ooit kunnen bedenken dat de thee met broodjes dit níet had kunnen voorkomen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Misschien was de thee niet lekker genoeg, of de mocro's zijn niet hard genoeg geknuffeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
tja ... krijg je he ... moet die domme kutagente zich ook maar rustig laten doodsteken. |
|
Racisme! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja, maar wel erg waar natuurlijk... Eigendommen van anderen slopen is niet alleen voorbehouden aan moslims toch? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Heeft een gemiddeld politiebureau geen stevigere ruiten? |
|
quote: Misschien hadden ze er wel met een rakettenwerper op gescoten Zenial |
|
quote: Toch nog even quoten, deze meneer. |
|
quote:ja dat uitgerekend rotzak dat moet posten, lol Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |