IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote "Moslims in het nieuws" topic.... Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-04-2007 21:29 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 april 2007 21:27 schreef spectre het volgende:
Volgens mij toch echt wel. Verder begin er zelf over en roep je dit soort reacties over je af.

En als ik dat nou niet doe? Wat dan?
gezeik.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 19-04-2007 21:37]


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-04-2007 21:30 by spectre Profiel van spectre

Jij denkt misschien zo, maar ik niet. Laat maar, het dringt toch niet door.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-04-2007 21:31 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 april 2007 21:30 schreef spectre het volgende:
Jij denkt misschien zo, maar ik niet. Laat maar, het dringt toch niet door.
gezeik.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 19-04-2007 21:37]


Fuck the world and fuck you


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 13:54 by MMayo Profiel van MMayo

Jihad in Koerdistan na steniging van meisje
Van onze verslaggever Henk Müller

AMSTERDAM - De steniging van een 17-jarig meisje in Koerdisch Noord-Irak heeft geleid tot een bloedige jihad, een heilige oorlog. Radicale moslims vechten tegen aanhangers van een van de oudste religieuze bewegingen in het land, de yezidi’s.

Het meisje was een yezidi. Ze werd door haar dorpsgenoten gestenigd omdat ze haar familie te schande zou hebben gemaakt: ze was verliefd geworden op een moslimjongen en was met hem weggelopen. Radicale moslims zeggen dat ze is vermoord omdat ze zich tot de islam had bekeerd.

De Ansar al-Sunna, islamitische extremisten uit de stad Mosul, heeft een fatwa (religieus decreet) uitgevaardigd waarin de uitroeiing van yezidi’s wordt aangezegd. De heilige plaatsen van de yezidi’s in de stad Shaykan, ten noordoosten van Mosul, zijn in brand gestoken. De geestelijk leider is gemolesteerd. Tientallen yezidi’s zijn de afgelopen maand vermoord.

Hoewel de Koerdische overheid probeert de gemoederen te sussen, is het geweld de afgelopen dagen opgelaaid. Vorige week zondag werden in Mosul twee yezidi-politiemensen vermoord, een paar weken daarvoor hielden radicale moslims een bus aan en haalden er 23 yezidische arbeiders uit om ze neer te schieten. De moord is opgeëist door de radicale moslimorganisatie.

De half miljoen yezidi’s in Noord-Irak zijn Koerden die een van oorsprong oud-Perzische religie aanhangen en geloven in engelen. Radicale moslims zien hen als aanbidders van de duivel. De yezidi’s kennen een strenge hiërarchie, zijn in kasten georganiseerd en trouwen altijd onderling.

Vrijwel dagelijks gaan honderden vrouwen in Koerdistan de straat op om te protesteren tegen het geweld, en tegen de brute eerwraakmoord door yezidi’s. Dorpsbewoners stenigden de 17-jarige Du’a Khalil vorige maand op het dorpsplein van Bashika, even buiten Mosul. Hun daad is de directe aanleiding tot de andere moordpartijen.

De gruwelijke moord op Du’a (haar naam betekent gebed) werd een paar dagen geleden bekend, toen internetbeelden naar buiten kwamen.

Eerwraak in Koerdistan praktijk van alledag
‘Zij was verliefd op een moslimjongen en liep met hem weg naar zijn moslimdorp’, vertelt Rega Rauf, een Koerdische Iraakse die werkt bij de organisatie Stop de Eerwraak. ‘Zijn vader vond dat niet goed. Hij zei dat ze terug moest en dat hij een goed woordje voor haar zou doen bij haar vader, die hij kende.’

Du’a ging terug. ‘In haar dorp kreeg ze te horen dat zij haar familie te schande had gemaakt. Maar haar vader wilde haar niet straffen. Hij wist haar onder te brengen bij een familielid, maar ze werd ontdekt ’, vertelt Rauf. Du’a werd naar het plein gesleept, waar ze werd getrapt en geslagen. Uiteindelijk werd het gedeeltelijk ontklede meisje met betonblokken gestenigd.

Eerwraak is in Koerdisch gebied schering en inslag. De openbare eerwraak op Du’a Khalil is echter uitzonderlijk omdat er honderden mensen bij waren, zelfs politiemannen, en omdat de executie is gefilmd. De videobeelden circuleerden eerst alleen op Koerdische en islamitische websites.

Iraakse vrouwenorganisaties hebben de Koerdische Regionale Regering gevraagd een einde te maken aan de eerwraakmoorden. De regering spreekt van ‘een grote tragedie’ en veroordeelt de moord. Volgens Yousif Aziz, minister van Mensenrechten, wordt er elke dag wel ergens eerwraak gepleegd. Sommige meisjes en vrouwen worden gedood, anderen steken zichzelf in brand, waarna hun dood bij de autoriteiten wordt gemeld als een ongeluk. Eerwraak is bij wet verboden, maar er wordt zelden of nooit iemand voor gestraft.

Ook de Opperste Raad van de Yezidi’s heeft de moord afgekeurd. De raad wijt deze aan stamtradities die niets te maken hebben met de religie.

Uiteindelijk is Du’a begraven op een kerkhof voor yezidi’s. Haar lichaam werd nog even opgegraven, opdat haar vader het dorp nog trots haar maagdenvlies kon tonen. Du’a was dood, maar ze had hem niet te schande gemaakt.


Gruwelijk filmpje waarin Du'a wordt geschopt en geslagen en uiteindelijk met blokken steen de kop wordt ingegooid:

http://www.lucaswashier.nl/?p=3104


Tering, dat dit soort dingen nog gewoon gebeuren.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2007 14:02 by Chelman Profiel van Chelman

In dit geval steun ik de moslims volledig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2007 14:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Wat mij opvalt is dat het weer moslims zijn die massaal aan het moorden slaa. En als mijn dochter er met een moslim vandoor zou gaan zou ik'r onterven.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2007 14:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 mei 2007 14:04 schreef kwelgeest het volgende:
Wat mij opvalt is dat het weer moslims zijn die massaal aan het moorden slaa. En als mijn dochter er met een moslim vandoor zou gaan zou ik'r onterven.


Aan de andere hand zijn het de Yezidi's die dat meisje gekilled hebben. Ik vind het niet erg dat wat moslims ze nu eens even een lesje leren.

edit: Om te onterven heb je een erfenis nodig...anders is het geen straf.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-05-2007 14:06]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2007 14:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 mei 2007 14:06 schreef Chelman het volgende:
Aan de andere hand zijn het de Yezidi's die dat meisje gekilled hebben. Ik vind het niet erg dat wat moslims ze nu eens even een lesje leren.

edit: Om te onterven heb je een erfenis nodig...anders is het geen straf.
Ja komiek, en op te onterven heb ik een erfgenaam nodig.

En die moslims zijn natuurlijk kenker hypocriet. Welke straf hanteren zijn zelf ook alweer voor zulk soort fratsen? Idd, pot ketel zwart. Nee, moslims die het bij het rechte eind hebben bestaan niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 11-05-2007 14:59 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Mohammed B. ook nog bloeddorstig

Mohammed B. is niet alleen nog even radicaal als voorheen, zoals gisteren al werd gemeld, maar ook nog even bloeddorstig. Dat bleek vandaag toen B. voor de tweede keer deze week werd opgeroepen voor een getuigenverhoor in de Bunker in Amsterdam ter voorbereiding op de hoger beroepzaak van de Hofstadgroep.

Bovendien meent B. dat Justitie medeverantwoordelijk is voor zijn radicalisering, omdat in de boeken die hij in de gevangenisbibliotheek van de Extra Beveiligde Inrichting (EBI) leent, bevestiging krijgt voor zijn zienswijze van de ware islam.

Vandaag vroeg de rechter wat er volgens hem moet gebeuren met iemand die de profeet Mohammed beledigt. ''De kop eraf. moet. Dat is verplicht, en ik word daarin bevestigd door de boeken die ik van jullie krijg.'' En wat te doen met een belediger van de islam?: ''Kop d'r af. Slachten.''

Theo van Gogh heeft volgens Mohammed B. zijn terechte straf ondergaan voor het beschimpen van de profeet Mohammed. ''Van Gogh zag zichzelf als een soldaat. In zijn paranoia zag hij de vijfde colonne Nederland binnentrekken. Hij streed tegen de islam, maar sprak over het vrije woord. Toen heeft Allah op 2 november een soldaat gestuurd, die hem zijn strot heeft doorgesneden. Hij heeft deze ongelovige vernederd, door hem midden op straat af te slachten. Allah heeft het woord van de waarheid gevestigd op die dag'', aldus B vandaag in de rechtszaal. Hij wilde niet zeggen of Van Gogh een willekeurig slachtoffer was. ''Ik weet het niet, maar het kwam niet uit de lucht vallen.''

Ook Ayaan Hirsi Ali beledigde de profeet Mohammed volgens de tot levenslang veroordeelde moordenaar. Het hof vroeg aan B. of de onbeveiligde Van Gogh een gemakkelijker prooi was dan de zwaarbeveiligde Hirsi Ali. ''Misschien. Dat weet ik niet, eerlijk gezegd''.

B. wordt later vanmiddag nog ondervraagd over de zogenoemde huiskamerbijeenkomsten die in zijn woning in Amsterdam-West plaatsvonden. Deze bijeenkomsten hadden een religieus karakter. Volgens justitie en de rechtbank werden er, onder meer door B., radicale ideeën over de islam onderwezen. Verschillende Hofstadgroepleden waar daar indertijd bij aanwezig.

Gezellig mannetje is het toch.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 14-05-2007 21:45 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

die gast lijkt wel psychotisch.
Hoe dan ook, ik hoop niet dat er nog meer van die odiote soldaatjes op komen draven.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-05-2007 21:51 by mental Profiel van mental

En maar verwennen die gast, prive cel, muziekje, bidden op zijn tijd..jawel, wat een paradijs.


Fuck the world and fuck you


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2007 21:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Bidden een paradijs? Ik wist niet dat je zo gelovig was mental! Vandaar je haat tegen communisten .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-05-2007 21:57 by mental Profiel van mental

quote:
Op 14 mei 2007 21:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
Bidden een paradijs? Ik wist niet dat je zo gelovig was mental! Vandaar je haat tegen communisten .
Al die commies moeten dood, evenals moslims, wat nou samen strijden tegen het jodendom ?? alles moet eraan !!!


Fuck the world and fuck you


Adelaar
Hoezo eigenwijs?
Usericon van Adelaar
Posted 15-05-2007 11:30 by Adelaar Profiel van Adelaar

Alsof wij westerlingen zo goed zijn.
Verwerpen we het gedachtegoed van de koran die owzo bedreigend schijnt te zijn door te roepen dat WIJ westerlingen, het BETER weten.

Wie de bal kaatst.....

Ik zeg niet dat moslims alles mogen maar al die kritiek op hen is olie op t vuur gooien.

Leven en laten leven en ophouden met hypocriet gezeik dat de ander verkeerd/fout/onjuist weetikveel is.

Mja ach wat weet ik ervan? Ik ben de zoveelste betweter die denkt dat t op een andere manier ook kan, dus doe ik er zelf ook weer net zo hard aan mee en zo draait het kringetje vrolijk door....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2007 11:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

We kunnen inderdaad beter gewoon onze bek houden, pappen en nat houden, dan komt alles goed! Keer de andere wang toe!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-05-2007 17:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

neuk met de geit!


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2007 11:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

weer eens een hoopvol berichtje over onze maroc-vrienden

Hangjeugd Eindhoven criminaliseert snel

De politie in Eindhoven maakt zich grote zorgen over een deel van de Marokkaanse jongeren uit de lichtstad die zorgwekkend snel carrière maakt in de criminaliteit. Volgens politiechef G. Veroude van Woensel-Zuid werkt de 'sociale aanpak' die de gemeente tot dusver voorhield, bij deze groep niet.

Veroude zegt dat men al lange tijd vat tracht te krijgen op de probleemjeugd in de regio. Binnenkort wordt een nieuw onderzoek naar het aandeel van culturele minderheidsgroepen afgerond. Volgens Veroude blijkt daaruit dat de Marokkaanse jeugd oververtegenwoordigd is bij bepaalde zwaardere vormen van criminaliteit, waaronder geweld.

De politiechef zegt dat het aandeel van minderheidsgroepen in de misdaad ''bespreekbaar'' moet worden gemaakt. ''We hebben deze problemen te lang niet erkend. De grens van doelgroepenbeleid en discriminatie is lastig, maar het taboe op dit soort onderzoek moet weg.''

De afgelopen week werden in Woensel acht Marokkaanse jongeren, alle tieners, aangehouden die zonder enige aanleiding mensen in elkaar sloegen. Ook worden ze verdacht van woninginbraken. Volgens de politie is deze groep hangjongeren in snel tempo afgegleden van 'balorig' naar crimineel gedrag. De verdachten zitten allemaal op school, enkelen hebben maandag en dinsdag hun examen nog mogen afleggen voordat ze in de cel werden gezet.

De politie wil dat de gemeente ouders van criminele jeugd gaat verplichten tot hulpverlening. Dat ligt politiek lastig want CDA-wethouder Marriët Mittendorff van Jeugd zei vorige maand nog dat ze ouders ''niet wil dwingen''.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 25-05-2007 11:36 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ze hadden in Eindhoven in Woensel zowiezo al veel eerder in moeten grijpen, en een gedeelte van het NL volk wat daar woont deugt net zo hard niet.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2007 11:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

men moet niet discrimineren, alle tuig hard aanpakken gewoon een even harde schop onder hun kont (bij wijze van spreken)


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 25-05-2007 11:53 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Niet alleen bij wijze van spreken, het mag allemaal wel wat strakker.

Er is geen gezag meer voor de wet, daar hebben wij en de wet het helaas zelf naar genaakt, aanpakken die handel.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2007 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gewoon weer eens de wapenstok flink gebruiken


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2007 12:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik ben niet voor een politiestaat maar er mag wel een verschuiving naar een wat strenger optreden komen inderdaad


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2007 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Een staat waar politie/justitie gevreesd/gerespecteerd wordt is niet automatisch een politiestaat..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2007 12:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 mei 2007 12:06 schreef Jenje het volgende:
Een staat waar politie/justitie gevreesd/gerespecteerd wordt is niet automatisch een politiestaat..


gevreesd wel
gerespecteerd niet inderdaad

men moet ook een agent kunnen benaderen en niet bij het minste gering een knuppel in nek krijgen "zomaar" of worden afgevoerd naar een duistere cel.
dat is het verschil tussen gevrees en gerespcteerd mogelijk helaas


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2007 12:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 mei 2007 12:10 schreef attila_de_hun het volgende:
gevreesd wel
gerespecteerd niet inderdaad

men moet ook een agent kunnen benaderen en niet bij het minste gering een knuppel in nek krijgen "zomaar" of worden afgevoerd naar een duistere cel.
dat is het verschil tussen gevrees en gerespcteerd mogelijk helaas
Vrees als in "als ik wat illegaals doe, dan ga ik de bak in"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen