IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote "Moslims in het nieuws" topic.... Vorige pagina | Volgende pagina
Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 26-02-2008 16:09 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 26 februari 2008 16:07 schreef Jenje het volgende:
Klopt, over momslims .. die zijn VEUL VEUL erger!
Ach kom, nu niet meer huilen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-02-2008 17:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 februari 2008 13:17 schreef Greycloak het volgende:
Nog een zekere Yvonne Buitelaar ook. maar goed, sommige Nederlanders zijn erg goed in aanpassen.


Liselotte Buitelaar, ze is nederlandse maar bekeerd tot islamgedoe (sinds 5 jaar ongeveer) en ze is alweer zo'n 17 jaar een vriendin van mij.

Die hele ophef over dat ding vind ik behoorlijke onzin, ik ga toch ook niet klagen over die ene spuuglelijke badmeester of dat wicht met die bikini met zo'n rokje er aan vast. Anyway, het is nu wel toegestaan zo'n ding te dragen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-02-2008 17:37]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 26-02-2008 17:49 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

En de islamisering van Nederland heeft weer een stapje vooruit gezet.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2008 19:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Mag ik met mijn arm in het verband ook in jullie zwembad?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-02-2008 19:11 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 februari 2008 19:10 schreef Greycloak het volgende:
Mag ik met mijn arm in het verband ook in jullie zwembad?


Als je geen grote gele pusplekken erop hebt wel hoor!

(Ik snap het verband niet helemaal trouwens?)



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2008 19:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dat mag dus níet ivm de higenine of hoe heet het. Maar onder zo'n burkini kan je dus allerhande fijne pusvlekken etc etc hebben en...

Afijn.
Ies koeltoer, iek respkte.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-02-2008 19:32 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 februari 2008 19:28 schreef Greycloak het volgende:
Dat mag dus níet ivm de higenine of hoe heet het. Maar onder zo'n burkini kan je dus allerhande fijne pusvlekken etc etc hebben en...

Afijn.
Ies koeltoer, iek respkte.



LOL, je wil ook dat het verkeerd is hè? Een burkini of wat dan ook is niet onhygiënischer dan een zwembroek van een dikke vadsige vent met een druiper hoor... Moet iedereen dan maar naakt zwemmen? (ik zou ja zeggen, maar herinner me dat niet iedereen leuk is om naakt te zien...).

Ik vind het een beetje vergezocht Grey, maar ik snap dat je jouw wereld zo narrow mogelijk wil houden.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-02-2008 19:32 by mental Profiel van mental

quote:
Op 26 februari 2008 17:49 schreef Psychonaut het volgende:
En de islamisering van Nederland heeft weer een stapje vooruit gezet.
Waar zijn we in jezusnaam mee bezig....


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2008 19:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 februari 2008 19:32 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik vind het een beetje vergezocht Grey, maar ik snap dat je jouw wereld zo narrow mogelijk wil houden.
Zoals we hier zeggen "eem normoal doun joa!"



(Geldt voor jou en je stadsgenote uiteraard.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-02-2008 19:40 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 februari 2008 19:38 schreef Greycloak het volgende:
Zoals we hier zeggen "eem normoal doun joa!"



(Geldt voor jou en je stadsgenote uiteraard.)


Hehehe, ik heb net gegeten, jij dan?

Maar ik snap werkelijk niet waarom er zo'n heisa over is. Heb je wel eens gezien wat men in de jaren 50 als badpak had? Bijna hetzelfde als een Burkina volgens mij. Laat men zich met echte problemen bezig houden dan met deze onzin.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2008 20:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik snap ook niet dat er mensen zijn die buitenlandse vreettenten (cultuurverrijking) willen en durven vergelijken met een terugkeer naar pré-jaren 40 gebruiken (cultuurverarming.)

Is dít waar de vrouwen nu al die jaren voor hebben gevochten?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-02-2008 20:34 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 februari 2008 20:31 schreef Greycloak het volgende:
Ik snap ook niet dat er mensen zijn die buitenlandse vreettenten (cultuurverrijking) willen en durven vergelijken met een terugkeer naar pré-jaren 40 gebruiken (cultuurverarming.)

Is dít waar de vrouwen nu al die jaren voor hebben gevochten?


Buitenlandse vreettenten zijn voor mij geen cultuurverrijking, maar ergens waar je lekker kan vreten...

En blijkbaar wil Nederland de tijd ook terugzetten, kijk maar naar welke regering we hebben....

En ik vind het wel frapant inderdaad dat je nu geen feministische vrouwen hoort in de media... Jammer.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-02-2008 20:35 by mental Profiel van mental

Ik vind het ook jammer dat je geen oer hollandse kost afhaal tenten hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 26-02-2008 20:36]


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-02-2008 20:36 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 februari 2008 20:35 schreef mental het volgende:
Ik vind het ook jammer dat je geen oer hollandse kost afhaal tenten hebt.


Hehehe, je hebt wel in bijna alle tankstations de oerhollandsche gehaktstaaf... En je kan er vaak ook boerenkoolmagnetronpakketten halen...

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 26-02-2008 20:39]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-02-2008 20:37 by mental Profiel van mental

ik heb me verbeterd, kwoot je NOG mijn eerste post.


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-02-2008 20:39 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 februari 2008 20:37 schreef mental het volgende:
ik heb me verbeterd, kwoot je NOG mijn eerste post.


beter zo?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-02-2008 20:40 by mental Profiel van mental

Anders heb ik straks WR van de taal polizei op me dak he.


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-02-2008 20:41 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 februari 2008 20:40 schreef mental het volgende:
Anders heb ik straks WR van de taal polizei op me dak he.


Ga je toch gewoon op haar zitten


Maar goed, moslims in het nieuws.... wanneer gaan we christenen in het nieuws een apart topic geven?



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-02-2008 20:43 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Die kans hebben ze +-600 jaar (give or take a few)geleden gehad tijdens de kruistochten, maar toen hadden we nog geen ZM.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-02-2008 20:44]


Bruce Banner


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-02-2008 20:45 by mental Profiel van mental

Heeft iemand al eens de moeite genomen om de koran te lezen ? ik wacht op de cd versie ervan.


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2008 21:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Iraanse ambassadeur: Wilders wil moslims ophangen

dinsdag 26 februari 2008 17:45

(Novum) - Geert Wilders wil moslims zwart maken om ze vervolgens 'op te hangen'. Dat heeft de Iraanse ambassadeur in Nederland dinsdag gezegd op een persconferentie in Den Haag. Volgens Bozorghmehr Ziaran predikt Wilders haat, xenofobie en geweld. De PVV-voorman zou erop uit zijn moslims af te schilderen als gewelddadige mensen die minderwaardig zijn aan niet-moslims. 'Geef iemand een slechte naam en hang hem op. Daar is hij op uit.'

Door moslims consequent als minderwaardig en gewelddadig af te schilderen, creëert Wilders volgens de ambassadeur een klimaat waarbij legitieme 'voorzorgsmaatregelen' kunnen worden genomen tegen deze 'beschavingsloze' moslims. Hij trok hierbij de vergelijking met de Amerikaanse basis Guantanamo Bay. Daar worden terreurverdachten -veelal moslims- zonder bijstand van een advocaat vastgehouden door het Amerikaanse leger.

Ziaran verwacht overigens niet dat Wilders aan de macht komt. Niet alleen omschreef hij Wilders als 'slechts één individu' met zijn eigen 'agenda van haat', ook landen de ideeën van de PVV-leider volgens hem niet bij de Nederlandse bevolking. 'Ik zie een positieve trend onder Nederlandse politici, intellectuelen en het publiek waarbij afstand wordt genomen van Wilders.' Wat dat betreft is het 'glas halfvol', stelde Ziaran.

De Iraanse ambassadeur sloot niet uit dat de Koran-film van Wilders zal leiden tot rellen in Iran. De ambassadeur wilde niet speculeren over mogelijke sancties van Iran tegen Nederland. Ook liet hij zich niet uit over een religieuze fatwa tegen Wilders, zoals de toenmalige Iraanse ayatollah Khomeini die in 1989 uitsprak over de Britse schrijver Salman Rushdie.


:'-)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-02-2008 22:02 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 februari 2008 19:28 schreef Greycloak het volgende:
Dat mag dus níet ivm de higenine of hoe heet het. Maar onder zo'n burkini kan je dus allerhande fijne pusvlekken etc etc hebben en...

Afijn.
Ies koeltoer, iek respkte.


Niet alleen onder een burkini heurr.. Daarbij is het ook gewoon van badpakkenstof gemaakt. Maar goed, hygiene en zwembaden


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-02-2008 22:03 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 februari 2008 19:10 schreef Greycloak het volgende:
Mag ik met mijn arm in het verband ook in jullie zwembad?


quote:
Op 26 februari 2008 19:11 schreef blonde rockgod het volgende:
(Ik snap het verband niet helemaal trouwens?)


:')


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 26-02-2008 23:01 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Jammer zo'n boerkini die islamitische bitch heeft vast lekkere tieten, kan ik nu niet checken he. Maar even serieus, men verwacht dat we de islam en hun aanhangers serieus nemen, en dan wil men graag gaan zwemmen in een soort van teletubbie wetsuite?


Against God and Government


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-02-2008 23:01 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Boer zoekt kini.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen