|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en daar is er een rechtsbijstandsverzekering voor. echter, wel verstandig om die niet bij dezelfde verzekeraar te laten lopen omdat vaak in de voorwaarden staat dat de verzekering niet tegen de verzekeraar zelf gebruikt kan worden. iig goed polisvoorwaarden lezen, maar dat is altijd wel handig. Je moeder. |
|
quote: |
|
Gebout als in bescheten worden? |
|
quote:Mooi heh, die retorische vragen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: yup |
|
Oh vandaar dat moslims zo stinken zeker, de moskee is gebout van stront Against God and Government |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Via geenstijl zegt ie dan. *hihi* Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Stiekem van jouw weblog maar dat zeg ik hier natuurlijk niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Haha. Ik heb een dilemma. Ik ben geen voorstaander van meer moskees in Nederland. Aan de andere hand ben ik laatst door iemand gebeld die Poolse metselaars zoekt om een moskee te bouwen in een van de grote steden. LOL Baantjes pikken én een moskee bouwen. Dat lijkt me wel gaaf. Ik spreek de man morgen. Eens kijken wat het gaat worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zolang je er maar aan kan verdienen zal het jouw niet aan je hol roesten, heh ? Fuck the world and fuck you |
|
Jou wel? |
|
2Menthol: En zolang het legaal is. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-04-2007 18:43] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Snap gewoon niet dat ze niet kunnen volstaan met een of ander buurthuis. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als jij het geld en de wens had om een vette concertzaal te kunnen bouwen en uitrusten....zou je dan liever in die vette zaal zitten of in een of ander buurthuis? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-04-2007 18:46] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dat is voor hun een buurthuis .... |
|
quote:Doe niet zo moeilijk, hehehe.je snapt wel wat ik bedoel. Fuck the world and fuck you |
|
Vast in Arnhem, die hebben binnenkort een dikke 50.000 Euri per jaar over. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik wist niet dat je ook nog metselaar was! geef zijn vrouw trouwens wel een hand he? dat is wel zo netjes. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-04-2007 20:24] |
|
quote:Geert zal trots op je zijn |
|
quote:Wees blij dat er mensen in Nederland rondlopen die de kracht hebben om eigenhandig een bedrijf op poten te zetten om op die manier sukkels zoals jij aan een baan kunnen helpen. Fak wat ben je toch soms je eigen achtereind man. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Voor geld doe ik veel, als het maar goed betaald. Against God and Government |
|
quote:gezeik. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 19-04-2007 21:38] Fuck the world and fuck you |
|
Volgens mij toch echt wel. Verder begin er zelf over en roep je dit soort reacties over je af. En als ik dat nou niet doe? Wat dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |