IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote "Moslims in het nieuws" topic.... Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-10-2007 14:29 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

hehehe 1 stukje is bij mij in de straat gefilmd


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-10-2007 14:36 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 12 oktober 2007 14:22 schreef Mutilator het volgende:
Hadden mensen de uitzending van Premtime in Utrecht-overvecht gezien?

http://player.omroep.nl/?aflid=4389217


Die is een paar maanden oud, nietwaar? Met die irritante kleine knaapjes die de cameracrew lastigvallen waarna Prem kwaad wordt en wegloopt?

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 12-10-2007 14:36]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-10-2007 15:07 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 12 oktober 2007 14:36 schreef nuclearwarfare het volgende:
Die is een paar maanden oud, nietwaar? Met die irritante kleine knaapjes die de cameracrew lastigvallen waarna Prem kwaad wordt en wegloopt?
jep.. damn die gasten zijn 8 ik speelde toen met de lego! Ik durfde dat vroeger echt niet hoor DAt hele gesprek is gewoon 20 meter van mijn voordeur af opgenomen!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 12-10-2007 15:13 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Schokte me echt: (heeft niks met islam te maken maar wel met islamieten) stond op de voorpagina van de krant. een veertien jarige jongen van Turkse afkomst heeft een 16 jarige Turk neergestoken na een ruzie om een kraspen. 14 jaar en dan al aan het moorden waar moetr het heen met deze wereld


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2007 15:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

niks met islam, maar met islamieten


Het is een andere cultuur he ......


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-10-2007 15:23 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 12 oktober 2007 15:14 schreef Jenje het volgende:
niks met islam, maar met islamieten


Het is een andere cultuur he ......
Kan toch.. Het geloof zelf zegt toch niet zo veel over de volgelingen!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2007 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 oktober 2007 15:23 schreef Cadaveria het volgende:
Kan toch.. Het geloof zelf zegt toch niet zo veel over de volgelingen!
Lijkt me dat de basis vergelijkbaar is.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 12-10-2007 15:26 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

ik bedoel gewoon dat deze daad niks met het geloof heeft te maken...

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 12-10-2007 15:35]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-10-2007 15:28 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

De daad? Neuken?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-10-2007 15:35 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 oktober 2007 15:13 schreef GrindMaster het volgende:
Schokte me echt: (heeft niks met islam te maken maar wel met islamieten) stond op de voorpagina van de krant. een veertien jarige jongen van Turkse afkomst heeft een 16 jarige Turk neergestoken na een ruzie om een kraspen. 14 jaar en dan al aan het moorden waar moetr het heen met deze wereld



Ik kan er echt niet mee zitten, en het schokt me al helemaal niet.


Against God and Government


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 12-10-2007 15:37 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Was het geen Marrokaan die neergestoken werdt dan???


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 12-10-2007 15:38 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

kan ook omgekeerd zijn, ik weet het niet precies meer.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-10-2007 15:54 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Wat boeit het, ik zag het gisteren op het nieuws allemaal tuig van de onderste richel.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2007 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 oktober 2007 15:37 schreef Vikingblood het volgende:
Was het geen Marrokaan die neergestoken werdt dan???
Boeit dat?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2007 20:57 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

De voorzitter van het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart, de PvdA'er Ahmed Marcouch, heeft een oproep gedaan aan de inwoners om zich beheerst te gedragen nu de identiteit van de doodgeschoten messentrekker bekend is geworden. Marcouch heeft jongerenwerkers, vrijwilligers en religieuze leiders geïnstrueerd die de buurt intrekken om te vertellen wat er is gebeurd.

Bewoners kunnen voor bezinning ook terecht op het Stadsdeelkantoor. Er is een kamer vrijgemaakt voor buurtbewoners, waar ze met broodjes, koffie en thee op verhaal kunnen komen. Ook de moskee naast het politiebureau is open en houdt de hele dag bijeenkomsten.

De 22-jarige Bilal B., de aanvaller van de twee politieagenten, is van Marokkaanse komaf en maakte deel uit van zogenoemde harde kern van probleemjongeren in Amsterdam West en had twee jaar geleden contacten met de Hofstadgroep. Hij woonde bij zijn ouders in wijk Overtoomse Veld. Marcouch zal de ouders van B. waarschijnlijk vanavond bezoeken voor een gesprek en om zijn medeleven te tonen. Bilal vierde vrijdag nog het Suikerfeest thuis bij zijn ouders en meldde zich later met suïcidale gedachten in een psychiatrische kliniek waar hij al eerder behandeld was.

Marcouch, die zelf een oud-agent is van het Amsterdamse korps, heeft ook zijn medeleven betuigd aan de twee neergestoken agenten. Die liggen zwaargewond in het ziekenhuis. De agente liep een steekwond in de borst en twee in de rug op. Daarbij werd een longslagader geraakt. Haar mannelijke collega liep vijf steekwonden op in gezicht en schouder. Bij hem werd een hoofdslagader geraakt. Zijn luchtpijp werd op een haar na geperforeerd. Beiden maken het inmiddels redelijk.

De sfeer in Slotervaart was al emotioneel nadat donderdag een 16-jarige Marokkaan voor het schoolplein van het Technisch College werd doodgestoken door een 14-jarige Turkse klasgenoot.


en vooral dit stukje

"Er is een kamer vrijgemaakt voor buurtbewoners, waar ze met broodjes, koffie en thee op verhaal kunnen komen."

en dit stukje

"Marcouch zal de ouders van B. waarschijnlijk vanavond bezoeken voor een gesprek en om zijn medeleven te tonen."


pisvlekken daar.


[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 15-10-2007 20:57]


Against God and Government


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-10-2007 21:06 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Jaaa, want voor Marokkaanse ouders is het niet erg dat hun zoon gek geworden was en daardoor doodgeschoten.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2007 21:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 oktober 2007 21:06 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Jaaa, want voor Marokkaanse ouders is het niet erg dat hun zoon gek geworden was en daardoor doodgeschoten.
Klopt, ik denk dat we die agenten maar eens verplicht langs moeten laten gaan om excuses aan te bieden dat ze hem neergeschoten hebben.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2007 21:14 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ach kom, medeleven voor zon klootzak? Banden met de hofstadgroep, de hard kern van de terreurjeugd, en bijna 2 mensen vermoord. Die lullo was de kogel nog nie waard, en als dat mijn zoon was, was ik ook blij dat ze die mongool kapot hebben geschoten.


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2007 21:16 by mental Profiel van mental

Damn, niet te geloven weer dit. en ik maar denken dat het leven in rotterdam geen pretje was...


Fuck the world and fuck you


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-10-2007 21:21 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 15 oktober 2007 21:14 schreef Rotzak het volgende:
Ach kom, medeleven voor zon klootzak? Banden met de hofstadgroep, de hard kern van de terreurjeugd, en bijna 2 mensen vermoord. Die lullo was de kogel nog nie waard, en als dat mijn zoon was, was ik ook blij dat ze die mongool kapot hebben geschoten.


Zou je het erg vinden als je zo'n zoon zou hebben?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2007 21:22 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 oktober 2007 21:21 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Zou je het erg vinden als je zo'n zoon zou hebben?
niet aan mij gericht ik weet het maar wat denk je zelf ???


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2007 21:27 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 15 oktober 2007 21:21 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Zou je het erg vinden als je zo'n zoon zou hebben?


Wat is dat voor een vraag? Natuurlijk, die opsomming die ik geef over wat voor een fratsen die bukkem had. Dit soort mensen moet je nooit meer de samenleving in laten, sterker nog die moet je niet geboren laten worden, je hoort heel allochtoon en hippie Nederland weer janken, maar er liggen wel 2 agenten met kritieke toestand in het ziekenhuis.


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2007 21:28 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 oktober 2007 21:27 schreef Rotzak het volgende:
Wat is dat voor een vraag? Natuurlijk, die opsomming die ik geef over wat voor een fratsen die bukkem had. Dit soort mensen moet je nooit meer de samenleving in laten, sterker nog die moet je niet geboren laten worden, je hoort heel allochtoon en hippie Nederland weer janken, maar er liggen wel 2 agenten met kritieke toestand in het ziekenhuis.
Maar dat maakt niet uit natuurlijk. zal me niks verbazen als die straks nog vervolgd gaan worden ook.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2007 21:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 oktober 2007 21:21 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Zou je het erg vinden als je zo'n zoon zou hebben?
Zou jij het fijn vinden als je dochter op haar werken neergestoken wordt door een debiele terrorist? Zou jij het dan fijn vinden dat de dader opgehemeld wordt tot martelaar en jouw dochter tot een rascist?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2007 21:30 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 15 oktober 2007 21:28 schreef mental het volgende:
Maar dat maakt niet uit natuurlijk. zal me niks verbazen als die straks nog vervolgd gaan worden ook.


Mij ook niet, echt niet. Of ze slopen de hele stad weer in een "vreedzame" stille tocht.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 15-10-2007 21:30]


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen