IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote "Moslims in het nieuws" topic.... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2008 15:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ben ik gek of leiden dit soort rapporten juist naar moslimhaat?

Als we ze gewoon verbannen is het probleem weg .......


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-02-2008 15:49 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 februari 2008 15:46 schreef Jenje het volgende:
Ben ik gek of leiden dit soort rapporten juist naar moslimhaat?

Als we ze gewoon verbannen is het probleem weg .......
Nee Jenje, nu kunnen we pas echt inzien hoe fout we zaten en dat we de moslims verkeerd hebben ingeschat. Het is jouw schuld, het is mijn schuld, het is de schuld van de Nederlander!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2008 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

*maakt 10 euro over aan stichting aap*


zo


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-02-2008 15:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 februari 2008 15:43 schreef Misanthrope het volgende:
Ik begin er echt moe van te worden dat er keer op keer maar met het wijzende vingertje naar de Nederlanders wordt gewezen en er 'racisme' wordt geroepen.

Ondertussen zien diezelfde Nederlanders dat probleemjongeren (nogal vaak van Marokkaanse, Antilliaanse of andere negerafkomsten) geld naar zich toegeworpen krijgen, geen straffen krijgen voor misdaden die je als blanke Nederlander niet kunt plegen, laat staan pleegt.
Ondertussen zien diezelfde Nederlanders hoe de Nederlanders keer op keer moeten inbinden voor andere culturen, omdat we maar respect voor ze moeten hebben.
Ondertussen zien diezelfde Nederlanders hoe andere culturen ondanks alles blijven afgeven op de Nederlanders.

Enz. enz.

En dan komt er ook nog eens een clubje subsidiesponzen die vanuit hun luxe bureautje de situatie 'analyseren' en met dit soort wereldvreemde uitspraken komen? Kom op zeg.


het gebeurt niet zo vaak maar ik ben het volledig met je eens. als je zo een bericht over die Cohen leest, dat frusteert toch mateloos?? maar goed, het zal nog lang een gebed zonder einde blijven vrees ik....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-02-2008 17:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Cohen wordt nog eens de troeteljood van alle Arabieren. En burgervader van Islamsterdam als alles zo een beetje doorzet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2008 17:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heb maar vast een baklava gekocht voor mijn vriendin


Ik bedoel burka ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-02-2008 22:07 by Chelman Profiel van Chelman

Of nog beter een balaclava


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2008 22:09 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 februari 2008 17:59 schreef Jenje het volgende:
Heb maar vast een baklava gekocht voor mijn vriendin



Jummie! Wel mierzoet dat spul, na een hap wordt ik doorgaans een beetje misselijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-02-2008 12:07 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Generaal pardon kost meer bijstand

Het generaal pardon voor asielzoekers kost meer bijstand dan verwacht. Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken) was eerder uitgegaan van ongeveer 35 miljoen euro op de langere termijn, maar hij heeft dat bijgesteld naar 45 miljoen euro.

De PvdA-bewindsman maakte gisteren bekend dat hij de ramingen heeft bijgesteld nu duidelijk is dat ongeveer 27.500 asielzoekers door de pardonregeling in Nederland mogen blijven. Dit jaar zal dat 63 miljoen euro aan bijstandsuitkeringen kosten, in 2009 stijgt dit naar 66 miljoen euro, om vervolgens te dalen naar 45 miljoen euro per jaar, omdat mensen werk vinden.

Aboutaleb gaat er nu vanuit dat op termijn ongeveer 60 procent van de volwassenen die onder het pardon vallen, werk vindt. Hij heeft ook samen met zijn collega Nebahat Albayrak (Justitie) maatregelen aangekondigd om zoveel mogelijk ex-asielzoekers aan de slag te krijgen.



*Ik zocht eingelijk het nieuwstopic en zag net pas dat dit het moslimnieuwstopic is. Ach, er zullen vast veel moslimmetjes tussen zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-02-2008 12:10]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 16-02-2008 12:12 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ondanks de aanwezigheid van extra politie hebben groepen jongeren afgelopen nacht in de Deense hoofdstad Kopenhagen en enkele andere Deense steden auto's en afvalcontainers in brand gestoken. De politie heeft vijf personen gearresteerd.

Ook in de vijf voorgaande nachten was het in enkele Deense steden onrustig. De meeste relschoppers komen volgens de politie uit wijken met veel migranten. De Deense minister van Justitie Lene Espersen heeft gezegd dat de overheid hard tegen de jongeren zal optreden.

Gisteren besloot een rechter tot twee weken preventieve hechtenis voor een 15-jarige jongen. Die had zich op de televisie uitgesproken voor het voortzetten van de rellen.

In Kopenhagen was gisteren een betoging tegen racisme en discriminatie. Rasmus Lingnau Amossen, een van de organisatoren van de demonstratie, zei dat veel jonge migranten de politie racisme verwijten. Nieuwe regels maken het de Deense politie mogelijk mensen willekeurig te fouilleren op wapens, ook als die personen nergens van worden verdacht. De politie zou vooral jonge immigranten op wapens controleren.


Neer schieten en terug sturen.


Against God and Government


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-02-2008 12:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 februari 2008 12:12 schreef Rotzak het volgende:
De politie heeft vijf personen gearresteerd.
.


Zou de brute straf in Denemarken ook bestaan uit vlinders tellen in het heilige moederland? Of een ferm gesprek met een of andere pedagogische begeleider?? Die je dan natuurlijk geen hand mag geven mocht het een vrouw zijn.

Maar ik wist trouwens niet dat ze zoveel immigranten in denemarken hadden.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-02-2008 12:23]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-02-2008 12:22 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 16 februari 2008 12:12 schreef Rotzak het volgende:
Ondanks de aanwezigheid van extra politie hebben groepen jongeren afgelopen nacht in de Deense hoofdstad Kopenhagen en enkele andere Deense steden auto's en afvalcontainers in brand gestoken. De politie heeft vijf personen gearresteerd.

Ook in de vijf voorgaande nachten was het in enkele Deense steden onrustig. De meeste relschoppers komen volgens de politie uit wijken met veel migranten. De Deense minister van Justitie Lene Espersen heeft gezegd dat de overheid hard tegen de jongeren zal optreden.

Gisteren besloot een rechter tot twee weken preventieve hechtenis voor een 15-jarige jongen. Die had zich op de televisie uitgesproken voor het voortzetten van de rellen.

In Kopenhagen was gisteren een betoging tegen racisme en discriminatie. Rasmus Lingnau Amossen, een van de organisatoren van de demonstratie, zei dat veel jonge migranten de politie racisme verwijten. Nieuwe regels maken het de Deense politie mogelijk mensen willekeurig te fouilleren op wapens, ook als die personen nergens van worden verdacht. De politie zou vooral jonge immigranten op wapens controleren.


Neer schieten en terug sturen.


Of de lijken gewoon in zee dumpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-02-2008 12:23]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-02-2008 12:26 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 februari 2008 12:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Zou de brute straf in Denemarken ook bestaan uit vlinders tellen in het heilige moederland? Of een ferm gesprek met een of andere pedagogische begeleider?? Die je dan natuurlijk geen hand mag geven mocht het een vrouw zijn.

Maar ik wist trouwens niet dat ze zoveel immigranten in denemarken hadden.
Denen zijn iets nationalistischer dan Nederlanders, dus een grote kans dat die jongeren wél aangepakt worden.

Ik hoop het iig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-02-2008 8:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

toffe gast en een goed vader, die Khan. stuur maar naar Albanië of zo... (er staat din dit bericht trouwens niet expliciet vermeld dat het een brit is, iets wat wel het geval is als ik mij niet vergis)

Levenslang voor plan onthoofding

Levenslange gevangenisstraf voor een extremistische moslim, die een Britse soldaat wilde onthoofden. Deze actie, die op video zou worden vastgelegd, moest dienen als afschrikmiddel voor militairen en burgers. Vier van de vijf overige verdachten zijn veroordeeld wegens terroristische misdrijven.

Van echt levenslang is geen sprake, want na veertien jaar maakt Parviz Khan, zoals de veroordeelde heet, kans op voorwaardelijke vrijlating. Volgens de rechter is Khan een uiterst gewelddadige extremist. "Het staat vast dat het moorddadige plan voor Khan serieus was.", aldus de rechter.

De Britse geheime dienst, MI5, heeft de man afgeluisterd. Daaruit is naar voren gekomen dat Khan zijn 5-jarige zoontje ophitste en leerde hoe iemand onthoofd kan worden. Tijdens de zitting heeft hij ook toegegeven onder andere nachtkijkers en computeronderdelen naar extremisten in Pakistan te hebben gestuurd.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-02-2008 12:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Islam is vrede.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-02-2008 12:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en liefde
en begrip


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-02-2008 12:32 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

en Resteph! *vuist of borst*








Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-02-2008 16:26 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 26-02-2008 13:13 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Het Hanzebad in Zwolle blijft voorlopig moslima's in boerkini tijdens reguliere openingsuren de toegang ontzeggen. Wel treedt het bestuur van het bad in overleg met de gemeente over de kwestie, zei directeur Hans Meijer vanochtend.

Een boerkini is een lichaamsbedekkend badpak met een soort nauwsluitende capuchon zodat ook het haar bedekt kan worden.

Meijer blijft bij zijn standpunt ondanks het feit dat het college van burgemeester en wethouders van Zwolle vindt dat vrouwen in boerkini welkom moeten zijn tijdens reguliere openingstijden.

Vorige week werd een vrouw in boerkini het Zwolse zwembad uitgestuurd. Het bestuur van het Hanzebad wil tot na het overleg met de gemeente niet inhoudelijk reageren.


de boerkini!


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2008 13:17 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nog een zekere Yvonne Buitelaar ook. maar goed, sommige Nederlanders zijn erg goed in aanpassen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 26-02-2008 13:18 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 19 februari 2008 8:48 schreef attila_de_hun het volgende:

Levenslang voor plan onthoofding




ja hoor ze hebben gelijk weer een hoofdverdachte.


Suck my piss


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 26-02-2008 15:57 by Jolijn Profiel van Jolijn

En allemaal janken omdat die moslims zo gemeen doen en wel op en bootje mogen varen en jij niet. Van t weekend wel jezelf de pleuris zuipen en shoarma en kebab halen. ach en wee. wat is het leven zwaar.



edit: Arme Jenje kreeg een hartaanval

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 26-02-2008 16:08]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2008 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja .. die momslims toch ..

Jij weigert het ook om in een volkswagen te rijden begrijp ik?


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 26-02-2008 16:06 by Jolijn Profiel van Jolijn

Ik had het niet over moslims



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2008 16:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Klopt, over momslims .. die zijn VEUL VEUL erger!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen