|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en het is eigenlijk een oude snoeperd Grootayatollah: fatwa tegen journalist Grootayatollah Muhammed Fazel Lankarani uit Iran heeft een fatwa uitgesproken waarin hij moslims oproept om de journalist Rafiq Tagh uit Azerbeidzjan te doden. Tagh zou de islamitische profeet Mohammed hebben beledigd door bij een artikel over de profeet de omstreden Deense cartoons te plaatsen. Een rechtbank in Azerbeidzjan had de journalist en zijn uitgever daarvoor onlangs al veroordeeld tot twee maanden gevangenisstraf. De fatwa van de grootayatollah doet denken aan die tegen de Britse schrijver Salman Rushdie wegens zijn boek 'De Duivelsverzen'. Normaal gesproken geven ayatollah's geen religieuze decreten die gelden voor moslims buiten Iran. In dit geval hadden de Azeri's in Azerbeidzjan Lankarani om een oordeel gevraagd, vermoedelijk omdat de ayatollah zelf een etnische Azeri is. De Azeri's zijn Turkstalige Iraniërs en vormen een omvangrijk deel van de bevolking. De doodgewenste journalist zou volgens de Azeri het christendom superieur achten aan de islam, en Europa aan het Midden-Oosten. Ook zou hij de spot hebben gedreven met de islam. Lankarani heeft niet enkel opgeroepen om Taghi te doden, maar ook de uitgever van de krant waarin het artikel geplaatst werd. Grootayatollah Lankarani, die op zijn 70ste nog in het huwelijksbootje stapte met een 16-jarig meisje, behoort tot een select groepje machtige geestelijken in Iran. |
|
Een bekende van Grootayatollah Ad van den Bergkarani? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
in ieder geval een pedo die wel geslaagd is in de "politiek" en niet ondergedoken hoeft te leven (integendeel zelfs) |
|
Hehe, die gast klinkt gaaf I am the 1%. |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 3:00] |
|
Gunther van AR is anders niet iemand die echt objectief is .... |
|
Oh ? leg eens uit ? Fuck the world and fuck you |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 3:00] |
|
Wie zegt dat die gasten Moslim zijn? |
|
Ik denk inderdaad dat het Hindoe's waren, ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee joh, jehova's! |
|
Satanisten. Duidelijk. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Het speelt hier in Nederland ook. We hebben hier in Amsterdam een Marokaanse wethouder(aboutaleb...of zoiets)..die heeft zelf gezegd dat ruim 60% van de marokaanse jongeren de westerse wetgeving en normen en waarden die we hier in Nederland hanteren verwerpt... Het trieste is alleen dat er zo´n hoop van die zwakke zakken in de regering zitten die zelf hoog en droog zitten(om het zo maar even te noemen).En wij die er tussenin zitten zijn de dupe van deze types. |
|
Je meent het |
|
quote: jawel...maar het is zo triest dat er zoveel nederlanders bang lijken voor deze types.Alsof ze lijken te denken´if you can´t beat them..then join them´. Nederland noemt zichzelf tolerant..maar onderhand ´mede dankzij de regering die ook stekeblind is´ lijken we wel onderdanig aan de moslims. |
|
Echt? Joh .. interessant! |
|
Oeh, 'hij gebruikt nu al leestekens'. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Maar hij is wel consequent, alleen Nederland met hoofdletter! |
|
quote: Al doende leert men eh! |
|
quote: Nu nog veters strikken. What's in a name? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: excuseert hoor, maar ik ( en ik ben hier niet alleen ) verwerp die ook signature |
|
quote: klitteband.. |
|
quote: Ik neem aan dat je Nederlander bent. Dan heb je vast wel meegekregen dat als je ergens te gast bent je je een beetje gedraagt,en als je een ander land bezoekt je respect hebt voor de wetgeving daar. Deze types zijn in principe te gast(de hier geborenen niet meegeteld dan eh!)en hebben lak aan alles wat Nederlands is. Vrouwen zijn slaven,te lui om hun ene poot voor de andere te zetten en ga zo maar door. En het meest vage is dat ze voortdurend alleen maar commentaar hebben op Nederland,dan vraag ik me af wat ze hier nog doen. Of klinkt dat zó raar? |
|
Hij is Belg, en kijk eens in de titel en schrijf hier louter NIEUWS over Moslims, thanx N00b! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |