|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja klopt, heb ik weleens gezien, staat leuk! Disko Disko Partizani |
|
quote: Klingons bestaan ECHT ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Geil. En daarna een lekkere tugg-o-war! |
|
@Leviathanica: Nee klopt, maar hij gaat ook zo DOOR je lip, vind ik ook wel weer een eng idee ofzo... haha! Nog maar goed over nadenken. Had jij alweer een nieuwe piercing? Meende dat je dat schreef in het lultopic, weekje terug ofzo. Oh ja: 4mm rechts! En mini-foto'tje van links, eveneens 4mm: Jaaay! :D Disko Disko Partizani |
|
phat man! |
|
Nou hea! Hihi! Ben benieuwd wanneer mijn tunneltjes binnen zullen zijn. God op bevestiging morgen, bestelling binnen dinsdag. Jaaay! Disko Disko Partizani |
|
vet heur gaat de goede kant op. Ik kan er nu al 12 mm in, maar ik hou het (voorlopig) op 10.....tis wel zo dat hoe groter ze zijn, hoe beter en sneller ze vanzelf uitrekken.....en de verleiding om er wat groters in de duwen steeds groter wordt You suck and that's sad |
|
Hohohoho! Niet doeeen!!! Naja... 12mm... Dat kan nog net. Maar terugkrimpen he... Na 12mm iig niet groter gaan hoor, krijg je spijt van, denk ik. Disko Disko Partizani |
|
meuh, we zien wel geen gezwellerig oor meer.....en hoe ist met jouw tong? Keloids growing?? You suck and that's sad |
|
Helaas! Die is weer oké. Disko Disko Partizani |
|
hmmm oh well..... tkan niet altijd meezitten natuurlijk maarre, las ik net dat jij een bult op je oor hebt zitten?? You suck and that's sad |
|
Huh?! Nee?! Disko Disko Partizani |
|
bummer.....again heeft er dan niemand gezwellerige aandoeningen?? You suck and that's sad |
|
quote:Genoeg, alleen niet ivm piercings. |
|
Jeeeej!!! Tunnels binnen! Ben fan van de rooien, de metalen vind ik een beetje minder, maar wellicht moet ik daar nog even aan wennen. Wrikkiewrikkie, maar ze zitten. Jaaay! Disko Disko Partizani |
|
Zonde. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Neeee, supergaaf!!! Disko Disko Partizani |
|
vind veel oorrignen best mooi, maar het staat je gewoon niet ... doe er een gele in, maak ik een ubn nummer voor je aan, kun je pas echt grote oorflappen bestellen .. |
|
Ijsregen's droom. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
He nu verpest je mijn grap |
|
quote: Opzich lijkt me dat best een idee. Zie géén oorring trouwens?!? [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 08-08-2006 13:37] Disko Disko Partizani |
|
jajaja details details .. |
|
Mannen! En dat zegt verder genoeg! Disko Disko Partizani |
|
Wordt pot, ben je d'r vanaf |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |