![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn TONG doet pijn. ![]() Mijn oor is rood omdat 'ie niet blij is. Dat trekt na 2/4 dagen weg. En ik blijf hier een poosje op hangen ja. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Dat dus. Niet dat ik zulke oren wil maar dat lijkt mij vrij logisch. Dus IJsje, geduld!! ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Die tongpiercing heb je toch al een tijdje? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Oh yeah. Maar je moet ooit toch naar die 3. Dit houd ik nu een poosje, as said before. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Jaja, maar ik zou het wel lullig voor je vinden als je oor wegrot. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ja volgens mij heeft ze keloid groei ![]() ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote:Klopt, dus weer spoelen met zout water. Vriendin van me vertelde net dat ze dat ook had gehad toen ze haar piercing nog niet heel lang had, maar ga er niet vanuit dat t een probleem opleverd ofzo. Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Dewattegroei?? ***EDIT. Ik vind dit op google op de naam keloid: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 31-07-2006 22:39] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Tering! Haha... Een vriendin van mij heeft al een hele tijd ('t kwam vrij kort na 't zetten van haar tongpiercing) een bobbeltje 'wild vlees' (?) naast haar bolletje op d'r tong. Ziet er vreemd uit, wie weet groeit 't wel naar dit soort groottes! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
@Levia: Gadverdamme!! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik vind het maar niks ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Dit vind ik aantrekkelijk: ![]() ![]() |
|
gatver gatver gatver @ alle plaatjes die gepost zijn van vieze kutten en wonden enzo tot vieze mega gaten in je oor waar je doorheen kunt kotsen ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Mocht ik er weer eens voor gaan, dan ga ik voor deze. Mensen met overtollige geldbomen mogen me bellen. ![]() Dat wordt weer tijdenlang op m'n linkerhelft slapen ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote: Ik heb zo'n piercing ooit laten piercen (nee, niet schieten) en ik had er alleen de eerste 24 uur een beetje last van, meer niet. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ik heb 'm laten schieten (jaja, niet erg slim), en ik heb er ook maar heel even last van gehad. Geen pijn, maar toen ik er nog een knopje in had, heelde 't wel minder snel. Telkens weer een klein beetje troep aan de achterkant. Heb nu zo'n halfronde barbell met bolletjes aan de uiteinden (kleintje!) en nu gaat 't perfect. Nooit meer last van gehad. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Astemblieft ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Vreemde neus heeft die gast. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Is dat een neus dan ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Mijn gevulde koek smaakt in één keer een stuk minder lekker... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Haha, tering wat lelijk! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
haha die vent kan ook al zijn tong door zijn lip naar buiten steken ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
Zal wel weer een Amerikaan zijn, die gasten moeten altijd weer laten zien dat ze randmongolen zijn ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |