|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Beide. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Mie 2 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
morgen naar tattooshop en even bedenken waar volgende piercings komen You suck and that's sad |
|
quote: Haha, je verzint ze gewoon ter plekke om maar wat te kunnen nemen. Wat voor tattoo ga je laten zetten? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vanavond is het zover. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: voetje bijkleuren VV: succes vanavond You suck and that's sad |
|
beetje aandachtsgeil ben je wel hah... ik hoor dat t pijn doet! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
who me? oder iemand anders? tvalt mee, geheel pijnloos is het niet maar dat zijn piercings nooit, een prikje en alst sieraadje erin zit heb je er geen last meer van. You suck and that's sad |
|
quote: Dan krijg je rvs in je kut?? Against God and Government |
|
Ik ga vanovond een 2e navelpiercing laten zetten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Jij nog maagd ja? |
|
quote: Telt anaal ook?? Against God and Government |
|
quote:Je homo-avontuurtjes tellen ook |
|
Dan ben ik pro! Against God and Government |
|
Vandaar dat je niet weet waar de clit zit |
|
quote: clithood.. |
|
Clit, kut.. één pot nat, als je het goed doet tenminste Against God and Government |
|
quote: Geef nou maar gewoon toe dat je geen idee hebt. |
|
quote: Ik weet dat ik nogal onnozel ben, maar zelfs ik heb een relatie van 3 jaar achter de rug. Hard maar waar Against God and Government |
|
oja, en klachten heb ik niet gehad. Against God and Government |
|
wie weet heb je hier wat aan [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 05-01-2007 15:26] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik ken alleen die onderste. Against God and Government |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ieee! Linkje graag! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |