|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bij een vette buik zijn ze ook leuk hoor!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dank je On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja, nu mijn haar korter is lijkt het me wel weer wat, dus binnenkort zit er waarschijnlijk wel weer wat ijzer in mijn hoofd. |
|
quote: mooi Ik heb die ook, ik wilde eerst ook een projectje maar dat ben ik schijnbaar vergeten want na 4 jaar heb ik nog alleen maar die inverse Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ook maar een plaatje ervan: die van mij is dus al oud en zit niet meer zo diep Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Spannend hoor! @Hagal; Mooi hoor! Groeit 'ie wat uit? Zou 'm wel diep gezet willen hebben. Jij het er ook het perfecte buikje voor. Nice! Disko Disko Partizani |
|
ik heb vette nieuwe oor dingen gekocht mss dat ik binnenkort eens een foto ervan maak Hagal; mooi buikje en mooie piercing!! Ik had er zo eentje, maar die is eruit. Wel een schattig litteken aan overgehouden You suck and that's sad |
|
Ik wil het zien! En ik wil een nieuwe piercing... Tragus MOET gewoon nog steeds, maar die durf ik niet! Disko Disko Partizani |
|
quote: Precies! Geen grammetje vet is gay en overrated. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hij groeit idd een beetje uit, maar hij heeft 4 jaar prima gezeten en hij houdt het nog wel even uit denk ik quote: thnx. Ja leuk litteken? Als ik die van mij eruit haal zie je echt twee brede gaten zitten, maarja hij blijft voorlopig nog wel. Iemand hier ervaring met een sternum? Die wil ik al heel lang maar ik ben een schijterd Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Haha, 1) Jij hebt geen vette buik 2) Zo zwart/wit bedoel ik het ook niet. Ik vind een navelpiercing bij de wat slankere mensen alleen mooier. Bij een vrouw van 110 kilo met een enorme blubberbuik vind ik het niet zo charmant (hoewel ze 't dan alsnog zelf moet weten natuurlijk ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
EDIT: gezien de context laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 05-10-2006 21:14] |
|
Piercings..whahaha! http://dot.kelder.net/~jones/mvdr/piercings.mp3 (hans teeuwen) [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 05-10-2006 21:17] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Dat bedoel ik niet, ik zou best een vetloze buik willen hebben, maar die heb ik niet en wel een navelpiercing. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb een horizontale industrial van 6 cm in mijn navel, maar ik heb het ding gisteren vanwege een ontsteking er maar weer eens uitgesloopt en verwisseld voor 2 losse sieraadjes. Bewegingsvrijheid uber alles! Verrassend triviaal |
|
|
|
ik ga binnenkort wat dermal anchors laten zetten. (soort plaatje onder de huid, waar een bolletje op geschroefd kan worden. Dus geen staafje met 2 bolletjes, maar slechts 1. ) You suck and that's sad |
|
Leuk! Waar ga je ze laten zetten? Verrassend triviaal |
|
dat zie ik morgen nog wel, morgen twee keer onderkant navel laten doen, en de piercer gaat gratis een dermal anchor zetten.....ik zie wel waar heb er iig weer zin in [Dit bericht is gewijzigd door killerbarbie op 10-11-2006 13:33] You suck and that's sad |
|
quote: oehhhhhhhhhhh meer meer Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: We willen foto's als het 'af' is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
het is af twee surface piercing schuin aan de onderkant, een anchor in het midden aan de onderkant van mijn navel en mijn vriend heeft een anchor op zijn pols You suck and that's sad |
|
gister, vers gezet. You suck and that's sad |
|
Gadvrrr www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |