|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, even zoeken! Edit: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-09-2006 22:10] |
|
Aaaaw, walieeeef, klein Schaepje!! Ik wist niet eens dat je een piercing hebt gehad jongen! Vind het niet echt misstaan oid. Disko Disko Partizani |
|
ik vind het ook koddig |
|
Dankjulliewel, ik zal erover nadenken! |
|
Ik wil misschien wel een labret. Hmmm... Maar is helemaal zo kut voor je tandvlees. Damn, hoe verslavend kan iets zijn... Disko Disko Partizani |
|
het ziet er vet nasty uit, positief bedoeld hmmzz, ik ga er mijn hoofd eens over breken. eigenlijk is het een beetje too much aangezien mijn oren vol zitten, neus en lip. maar ik vind het zo vreselijk gaaf |
|
Tongpiercing is gaaf ja! Zou het zo weer overnieuw doen. Wou 'm al een beste poos, maar durfde niet, bang voor de pijn e.d. En ouders... Hehe. Maar goed, gewoon gedaan, en met zweet overal in de stoel belandt. Scheelde dat die chick een vriendin van me is. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 05-09-2006 22:18] Disko Disko Partizani |
|
verslavend, zeg dat wel. ik denk dat ik mijn oren binnen drie maanden vol had |
|
quote: plastic staafje.. heb ik ook.. mijn tanden sleten in 3 weken al meteen weg van een ijzeren staafje. met een plastic staafje geen last gelukkig. en je ziet het niet als je het staafje niet al te lang laat. bij mij was zetten we vrij pijnlijk. Heb hem in arnhem laten zetten |
|
heb mijn madonna ook in arnhem laten zetten, prima service en chille lui |
|
quote: Ik in Groningen. Ben aan het wachten op mijn plastic staafje. Normale lengte van een 'klein' staafje is 16mm, maar die ik nu heb is 15mm omdat ik op die standaard nog steeds beet. Vreselijk, die balletjes onder je kiezen... Had 't vandaag nog. Maar dat plastic staafje is geloof ik wel 16mm... Hoop dat het goed gaat! Disko Disko Partizani |
|
ik kan ze zelf op maat knippen (?) |
|
gaan sommige handelingen/acties er in kwaliteit op achteruit? of juist vooruit? |
|
quote:Da's pfte. Disko Disko Partizani |
|
Ik ga binnenkort mijn oren weer oprekken. Had ze op 6mm, toen weer dicht laten groeien. Nu heb ik er spijt van dus ik begin weer overnieuw Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hehe, vieze vieze mensjes. |
|
quote:Er zitten er meerdere in Arnhem. Ik ben gisteren bij 'Rewie's tattoo piercing studio' geweest. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik bij L'Extremiste |
|
quote:Stel arrogante hufters daar. Nee daar ga ik dus nooit heen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
oh? niets van gemerkt... maar heb jij nou eindelijk je tepelpeircing? |
|
Stelletje inboorlingen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hahahaha. |
|
quote:Jup. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
wat stoer van je, deed het pijn? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |